Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AFN słaby od dołu do 1800 rpm LOGI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam tylko ten jeden problem w swoim afn ze od samego dolu do okolo tam 1800 rpm nie czuc ze ma turbo jest strasznie wolne a po tym jak przekroczy 1800 to leci pełną parą. Turbo czyscilem, geometria chodzi jak nowa, wszystko szczelne.

 

Zaznaczylem na logach ten przedzial gdzie jest to niedoładowanie

joł.jpg

Edytowane przez --Rafcio--
Opublikowano

ja mialem taki sam problem i po wymianie zaworu n18 obajwy ustapily,

N18 nie jest drogi warto go wymienic na probe 

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Zrobie tak jak mowisz, znajomy dal mi zaworek turbo od alfy wyglada tak samo i na nim aktualnie jeżdzę ale moze on cos nie domaga. Ale mowimy o n75 od turbo tak? Bo ty mi piszesz o n18 a EGR zaślepiłem.

Edytowane przez --Rafcio--
Opublikowano

Najpierw sprawdz układ podciśnienia

Opublikowano

Wezyki wszystkie posprawdzane podciśnieniowe oraz trójniki. Jest jeszcze cos takiego ze jak postoi przez noc to z rana ma twardy hamulec jak beton.

Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, --Rafcio-- napisał:

Wezyki wszystkie posprawdzane podciśnieniowe oraz trójniki.

 

Jest jeszcze cos takiego ze jak postoi przez noc to z rana ma twardy hamulec jak beton.

Jeszcze raz przeczytaj a potem przemyś to co napisałes

Edytowane przez Dev
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
20 minut temu, Dev napisał:

Jeszcze raz przeczytaj a potem przemyś to co napisałes

Dobrze przeczytalem i przemyślałem

Opublikowano

na wygląd nie ma co podmieniać tych zaworków... z tego co pamiętam zaworki są fizycznie te same ale występują w dwóch kolorach... To musi być dokładnie taki zaworek jaki powinien być oryginalnie w innym wypadku nie będzie prawidłowo pracował (przerabiałem to)....

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
13 minut temu, sahipp napisał:

na wygląd nie ma co podmieniać tych zaworków... z tego co pamiętam zaworki są fizycznie te same ale występują w dwóch kolorach... To musi być dokładnie taki zaworek jaki powinien być oryginalnie w innym wypadku nie będzie prawidłowo pracował (przerabiałem to)....

No to ja latam na czarnym, ogolnie n75 oryginalnie jest z białą głową ale mi sie wydaje ze nie ma pomiedzy nimi różnicy po za kolorem.

Opublikowano
2 minuty temu, --Rafcio-- napisał:

No to ja latam na czarnym, ogolnie n75 oryginalnie jest z białą głową ale mi sie wydaje ze nie ma pomiedzy nimi różnicy po za kolorem.

jest różnica, nie bez powodu są te kolorki uwierz mi... niestety dokładnie nie podpowiem bo już zwyczajnie nie pamiętam, ale wszystko musi się zgadzać inaczej klops nie będzie to dobrze działać... Tych wersji 1.9 VP oraz pochodnych jest troszkę i generalnie to jest to samo ale są drobne różnice w osprzętach i tak dalej...

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
2 minuty temu, sahipp napisał:

jest różnica, nie bez powodu są te kolorki uwierz mi... niestety dokładnie nie podpowiem bo już zwyczajnie nie pamiętam, ale wszystko musi się zgadzać inaczej klops nie będzie to dobrze działać... Tych wersji 1.9 VP oraz pochodnych jest troszkę i generalnie to jest to samo ale są drobne różnice w osprzętach i tak dalej...

Moze poprostu maja inna charakterysteke pracy, wloze bialy jako n75, w sumie co mi szkodzi.

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, --Rafcio-- napisał:

Moze poprostu maja inna charakterysteke pracy, wloze bialy jako n75, w sumie co mi szkodzi.

dokładnie mają inną charakterystykę pracy... spróbować możesz, diabła tym nie narobisz , ale aby to prawidłowo pracowało to kolorki muszą się zgadzać

 

żałuję że nie jestem nic więcej w stanie Tobie powiedzieć bo nie pamiętam, dawno to było.... Kiedyś na forum natrafiłem na takie dokładnie wytłumaczenie tego, co ciekawe nawet mój mechanik o tym nie wiedział....

 

Właściwy dobór zaworka będzie miał wpływ na pracę turbo...

Edytowane przez sahipp
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Zamienie jutro i najwyżej napiszę co i jak albo zrobię logi na innym zaworku

Opublikowano
8 minut temu, --Rafcio-- napisał:

Zamienie jutro i najwyżej napiszę co i jak albo zrobię logi na innym zaworku

w tym Twoim Biłgoraju to kilku cudaków juz znam i poznałem kolejnego :oklasky:

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
6 minut temu, Dev napisał:

w tym Twoim Biłgoraju to kilku cudaków juz znam i poznałem kolejnego :oklasky:

Wszystkie węże podcisnienia jakie tam są miałem w rękach i je obejrzałem dokladnie. W czym masz teraz problem to nie wiem.

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, --Rafcio-- napisał:

Wszystkie węże podcisnienia jakie tam są miałem w rękach i je obejrzałem dokladnie. W czym masz teraz problem to nie wiem.

to nie ja mam problem tylko Ty, no jeśli sie mylę to mnie popraw

sprawdzenie układu podcisnienia nie polega na obejrzeniu przewodów

trzeba wziąść w łapę Vacuometr i sprawdzic co sie dzieje na wyjsciu z vacumpompy, na aktuatorze i na wszystkich zaworach

Edytowane przez Dev
Opublikowano
Teraz, Dev napisał:

to nie mam problem tylko Ty, no jeśli sie mylę to mnie popraw

sprawdzenie układu podcisnienia nie polega na obejrzeniu przewodów

trzeba wziąść w łapę Vacuometr i sprawdzic co sie dzieje na wyjsciu z vacumpompy, na aktuatorze i na wszystkich zaworach

Niewyraźnie napisane było sorry

Opublikowano

Ile tam na wyjściu z tej pompy powinno być żeby było idealnie?

Opublikowano
9 minut temu, --Rafcio-- napisał:

Ile tam na wyjściu z tej pompy powinno być żeby było idealnie?

Im bliżej minus jeden tym lepiej

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ok dzięki, myślę też wywalic calkiem n18 od egr skoro jest zaslepiony i skierowac podcisnienie z pompy bezposrednio na n75

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...