--Rafcio-- Opublikowano 9 Maja 2021 Opublikowano 9 Maja 2021 (edytowane) Mam tylko ten jeden problem w swoim afn ze od samego dolu do okolo tam 1800 rpm nie czuc ze ma turbo jest strasznie wolne a po tym jak przekroczy 1800 to leci pełną parą. Turbo czyscilem, geometria chodzi jak nowa, wszystko szczelne. Zaznaczylem na logach ten przedzial gdzie jest to niedoładowanie Edytowane 9 Maja 2021 przez --Rafcio--
kubabkb Opublikowano 9 Maja 2021 Opublikowano 9 Maja 2021 ja mialem taki sam problem i po wymianie zaworu n18 obajwy ustapily, N18 nie jest drogi warto go wymienic na probe 1
--Rafcio-- Opublikowano 9 Maja 2021 Autor Opublikowano 9 Maja 2021 (edytowane) Zrobie tak jak mowisz, znajomy dal mi zaworek turbo od alfy wyglada tak samo i na nim aktualnie jeżdzę ale moze on cos nie domaga. Ale mowimy o n75 od turbo tak? Bo ty mi piszesz o n18 a EGR zaślepiłem. Edytowane 9 Maja 2021 przez --Rafcio--
--Rafcio-- Opublikowano 9 Maja 2021 Autor Opublikowano 9 Maja 2021 Wezyki wszystkie posprawdzane podciśnieniowe oraz trójniki. Jest jeszcze cos takiego ze jak postoi przez noc to z rana ma twardy hamulec jak beton.
Dev Opublikowano 9 Maja 2021 Opublikowano 9 Maja 2021 (edytowane) 19 minut temu, --Rafcio-- napisał: Wezyki wszystkie posprawdzane podciśnieniowe oraz trójniki. Jest jeszcze cos takiego ze jak postoi przez noc to z rana ma twardy hamulec jak beton. Jeszcze raz przeczytaj a potem przemyś to co napisałes Edytowane 9 Maja 2021 przez Dev 2
--Rafcio-- Opublikowano 9 Maja 2021 Autor Opublikowano 9 Maja 2021 20 minut temu, Dev napisał: Jeszcze raz przeczytaj a potem przemyś to co napisałes Dobrze przeczytalem i przemyślałem
sahipp Opublikowano 9 Maja 2021 Opublikowano 9 Maja 2021 na wygląd nie ma co podmieniać tych zaworków... z tego co pamiętam zaworki są fizycznie te same ale występują w dwóch kolorach... To musi być dokładnie taki zaworek jaki powinien być oryginalnie w innym wypadku nie będzie prawidłowo pracował (przerabiałem to).... 1
--Rafcio-- Opublikowano 9 Maja 2021 Autor Opublikowano 9 Maja 2021 13 minut temu, sahipp napisał: na wygląd nie ma co podmieniać tych zaworków... z tego co pamiętam zaworki są fizycznie te same ale występują w dwóch kolorach... To musi być dokładnie taki zaworek jaki powinien być oryginalnie w innym wypadku nie będzie prawidłowo pracował (przerabiałem to).... No to ja latam na czarnym, ogolnie n75 oryginalnie jest z białą głową ale mi sie wydaje ze nie ma pomiedzy nimi różnicy po za kolorem.
sahipp Opublikowano 9 Maja 2021 Opublikowano 9 Maja 2021 2 minuty temu, --Rafcio-- napisał: No to ja latam na czarnym, ogolnie n75 oryginalnie jest z białą głową ale mi sie wydaje ze nie ma pomiedzy nimi różnicy po za kolorem. jest różnica, nie bez powodu są te kolorki uwierz mi... niestety dokładnie nie podpowiem bo już zwyczajnie nie pamiętam, ale wszystko musi się zgadzać inaczej klops nie będzie to dobrze działać... Tych wersji 1.9 VP oraz pochodnych jest troszkę i generalnie to jest to samo ale są drobne różnice w osprzętach i tak dalej... 1
--Rafcio-- Opublikowano 9 Maja 2021 Autor Opublikowano 9 Maja 2021 2 minuty temu, sahipp napisał: jest różnica, nie bez powodu są te kolorki uwierz mi... niestety dokładnie nie podpowiem bo już zwyczajnie nie pamiętam, ale wszystko musi się zgadzać inaczej klops nie będzie to dobrze działać... Tych wersji 1.9 VP oraz pochodnych jest troszkę i generalnie to jest to samo ale są drobne różnice w osprzętach i tak dalej... Moze poprostu maja inna charakterysteke pracy, wloze bialy jako n75, w sumie co mi szkodzi.
sahipp Opublikowano 9 Maja 2021 Opublikowano 9 Maja 2021 (edytowane) 5 minut temu, --Rafcio-- napisał: Moze poprostu maja inna charakterysteke pracy, wloze bialy jako n75, w sumie co mi szkodzi. dokładnie mają inną charakterystykę pracy... spróbować możesz, diabła tym nie narobisz , ale aby to prawidłowo pracowało to kolorki muszą się zgadzać żałuję że nie jestem nic więcej w stanie Tobie powiedzieć bo nie pamiętam, dawno to było.... Kiedyś na forum natrafiłem na takie dokładnie wytłumaczenie tego, co ciekawe nawet mój mechanik o tym nie wiedział.... Właściwy dobór zaworka będzie miał wpływ na pracę turbo... Edytowane 9 Maja 2021 przez sahipp 1
--Rafcio-- Opublikowano 9 Maja 2021 Autor Opublikowano 9 Maja 2021 Zamienie jutro i najwyżej napiszę co i jak albo zrobię logi na innym zaworku
Dev Opublikowano 9 Maja 2021 Opublikowano 9 Maja 2021 8 minut temu, --Rafcio-- napisał: Zamienie jutro i najwyżej napiszę co i jak albo zrobię logi na innym zaworku w tym Twoim Biłgoraju to kilku cudaków juz znam i poznałem kolejnego 2
--Rafcio-- Opublikowano 9 Maja 2021 Autor Opublikowano 9 Maja 2021 6 minut temu, Dev napisał: w tym Twoim Biłgoraju to kilku cudaków juz znam i poznałem kolejnego Wszystkie węże podcisnienia jakie tam są miałem w rękach i je obejrzałem dokladnie. W czym masz teraz problem to nie wiem.
Dev Opublikowano 9 Maja 2021 Opublikowano 9 Maja 2021 (edytowane) 8 minut temu, --Rafcio-- napisał: Wszystkie węże podcisnienia jakie tam są miałem w rękach i je obejrzałem dokladnie. W czym masz teraz problem to nie wiem. to nie ja mam problem tylko Ty, no jeśli sie mylę to mnie popraw sprawdzenie układu podcisnienia nie polega na obejrzeniu przewodów trzeba wziąść w łapę Vacuometr i sprawdzic co sie dzieje na wyjsciu z vacumpompy, na aktuatorze i na wszystkich zaworach Edytowane 9 Maja 2021 przez Dev
--Rafcio-- Opublikowano 9 Maja 2021 Autor Opublikowano 9 Maja 2021 Teraz, Dev napisał: to nie mam problem tylko Ty, no jeśli sie mylę to mnie popraw sprawdzenie układu podcisnienia nie polega na obejrzeniu przewodów trzeba wziąść w łapę Vacuometr i sprawdzic co sie dzieje na wyjsciu z vacumpompy, na aktuatorze i na wszystkich zaworach Niewyraźnie napisane było sorry
--Rafcio-- Opublikowano 9 Maja 2021 Autor Opublikowano 9 Maja 2021 Ile tam na wyjściu z tej pompy powinno być żeby było idealnie?
Dev Opublikowano 9 Maja 2021 Opublikowano 9 Maja 2021 9 minut temu, --Rafcio-- napisał: Ile tam na wyjściu z tej pompy powinno być żeby było idealnie? Im bliżej minus jeden tym lepiej 1
--Rafcio-- Opublikowano 9 Maja 2021 Autor Opublikowano 9 Maja 2021 Ok dzięki, myślę też wywalic calkiem n18 od egr skoro jest zaslepiony i skierowac podcisnienie z pompy bezposrednio na n75
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się