Mutineer Opublikowano 15 Maja 2021 Opublikowano 15 Maja 2021 Hej wszystkim, męczę się z tym od dłuższego czasu, wymieniałem napinacz i łańcuch. Za cholerę nie mogę ustawić poprawnie znaków na wałkach. Jak mam wszystko odkręcone (napinacz zablokowany) to da radę ustawić, w momencie gdy skręce wszystkie stopki\mostki górne wałków znaki rozkalibrowują się. Jak to cholerstwo ustawić?
Dev Opublikowano 15 Maja 2021 Opublikowano 15 Maja 2021 Godzinę temu, Mutineer napisał: Hej wszystkim, męczę się z tym od dłuższego czasu, wymieniałem napinacz i łańcuch. Za cholerę nie mogę ustawić poprawnie znaków na wałkach. Jak mam wszystko odkręcone (napinacz zablokowany) to da radę ustawić, w momencie gdy skręce wszystkie stopki\mostki górne wałków znaki rozkalibrowują się. Jak to cholerstwo ustawić? Z jakiej pomocy korzystasz przy montażu? Rysunki zdjęcia?
Mutineer Opublikowano 16 Maja 2021 Autor Opublikowano 16 Maja 2021 Korzystam z filmów na YouTube PL\ENG i ogólnie z neta. Już wiem jak rozwiązać problem (zdjęcie). Mam inny problem, jak ustawić znak z tyłu na zębatym, nie mam jednego otworu a aż trzy... (Zdjęcie).
Dev Opublikowano 16 Maja 2021 Opublikowano 16 Maja 2021 19 minut temu, Mutineer napisał: Korzystam z filmów na YouTube PL\ENG i ogólnie z neta. Już wiem jak rozwiązać problem (zdjęcie). Mam inny problem, jak ustawić znak z tyłu na zębatym, nie mam jednego otworu a aż trzy... (Zdjęcie). Znak masz od strony.paska rozrządu na kole pasowym i obudowie paska
Mutineer Opublikowano 16 Maja 2021 Autor Opublikowano 16 Maja 2021 Rozumiem, ale z boku silnika na dole na kole zamachowym też powinien być znak. Problem w tym, że ja mam tam 3. Otwory, dwa z kołami zębatymi i głupieje...
Dev Opublikowano 16 Maja 2021 Opublikowano 16 Maja 2021 1 minutę temu, Mutineer napisał: Rozumiem, ale z boku silnika na dole na kole zamachowym też powinien być znak. Problem w tym, że ja mam tam 3. Otwory, dwa z kołami zębatymi i głupieje... Po co Ci ten z tyłu? Masz z przodu, to wystarczy choć ustawienie paska też Ci przyniesie dużo nerwów
Mutineer Opublikowano 17 Maja 2021 Autor Opublikowano 17 Maja 2021 Potrzebuje ten znak z tyłu bo jest rozregulowany rozrząd. Co z tego jak walki dobrze ustawie, jak na dole koło zamachowe będzie źle? Nie mogę znaleźć tego znaku, kręciłem kołem zamachowym, gdy na filmie pada cyfra to znaczy że pierwszy tłok jest w GMP. Teoretycznie na 4 obroty powinien się znam pojawić za którymś razem ale go nie ma...
Dev Opublikowano 17 Maja 2021 Opublikowano 17 Maja 2021 (edytowane) co Ty wymyślasz ? robiłem te rozrządy setki razy, nie cuduj z kołem zamachowym bo to nie ma sensu wrzuc wałki z łąncuchem tak jak na focie która wysłałem a potem ustaw sobie z przodu i to wszystko komplikujesz sobie zycie Edytowane 17 Maja 2021 przez Dev
Mutineer Opublikowano 17 Maja 2021 Autor Opublikowano 17 Maja 2021 Jesteś pewien że nie muszę znaleźć czegoś takiego:
Dev Opublikowano 17 Maja 2021 Opublikowano 17 Maja 2021 Ustaw sobie na znaki z przodu i zobacz co masz z tyłu Jak sie upierasz 1
AndrzejK. Opublikowano 17 Maja 2021 Opublikowano 17 Maja 2021 3 godziny temu, Mutineer napisał: Jesteś pewien że nie muszę znaleźć czegoś takiego Możesz, nie musisz.... Dev dobrze Ci napisał, ustaw właściwie z przodu na znaki, sprawdź czy wtedy z tyłu jest ok i tyle.
Mutineer Opublikowano 17 Maja 2021 Autor Opublikowano 17 Maja 2021 Udało się! Znalazłem tą france. Znajduje się w 3 otworzy tym najwyżej z boku silnika (foto). Za każdym razem gdy 1 tłok jest w gmp się pokazuje.
AndrzejK. Opublikowano 18 Maja 2021 Opublikowano 18 Maja 2021 No jak jest dobrze ustawione co nie jest zawsze takie oczywiste to musi mu się pokryć...
Mutineer Opublikowano 4 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2021 Jeszcze żeby uściślić, ten znak - kreska musi się pokrywać z tą blaszką na dole. Wtedy należy sprawdzić znaki z przodu silnika na kole pasowym. Dziękuję wszystkim za pomoc. PS: Próbowałem 3 różnych napinaczy, każdy klekotał, okazało się, że mam słabe ciśnienie oleju, czeka mnie wymiana pompy oleju. Zobaczymy czy to pomoże.
pelonek1 Opublikowano 4 Czerwca 2021 Opublikowano 4 Czerwca 2021 7 minut temu, Mutineer napisał: PS: Próbowałem 3 różnych napinaczy, każdy klekotał, okazało się, że mam słabe ciśnienie oleju, czeka mnie wymiana pompy oleju. Zobaczymy czy to pomoże. A do smoka zaglądałeś w jakim jest stanie?
Mutineer Opublikowano 4 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2021 W niedzielę będę to robił, może wystarczy go wyczyścić i będzie hulać. Aczkolwiek profilkatycznie pompy nie zaszkodzi wymienić, jeszcze panewki sprawdzę.
pelonek1 Opublikowano 4 Czerwca 2021 Opublikowano 4 Czerwca 2021 29 minut temu, Mutineer napisał: W niedzielę będę to robił, może wystarczy go wyczyścić i będzie hulać. Aczkolwiek profilkatycznie pompy nie zaszkodzi wymienić, jeszcze panewki sprawdzę. Jak smok zawalony to wystarczy go wyczyścić i powinno być dobrze bez wymiany pompy.
zionx Opublikowano 5 Czerwca 2021 Opublikowano 5 Czerwca 2021 Profilaktycznie to można wziąć rutinoscorbin xD pompa oleju to element który wytrzymuje i 400kkm o ile nie mieli żwiru i muchomoru
Mutineer Opublikowano 10 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2021 Aktualizacja: Plastikowy napinacz łańcucha oleju się rozsypał. Kawałki plastiku pływały... Panewki są ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się