Skocz do zawartości
IGNOROWANY

nowy układ klimatyzacji nie działa a4b6


maniekaudia4

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma czegoś takiego jak klimatronik z Anglika. Sam sterownik jest jeden, a czy działa jak Anglik czy jak reszta Europy to zależy od kodowania przekazanego przez licznik.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W klimatroniku jest błąd tylko od silniczka spietrzania powietrza v113.

A reszta wartości jak widać na zdjęciach.

 

IMG_20210605_192508363.jpg

IMG_20210605_192635351.jpg

IMG_20210605_192607470.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Langista napisał:

Jeszcze jedna sprawa, czy wentylator załącza się? Econ się świeci? Może sterownik wentylatora uwalony? Sprawdź bezpieczniki pod kierownicą w takich wtyczkach :

CONNECTOR CONTACT PLUG VW AUDI SKODA SEAT 8A0937530 | (9) Elektronik \  (971-973) Elektrische Installation | Original used car parts Audi, Seat,  Skoda, VW

Bezpiecznik 50A jest cały sprawdzałe miernikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jakby wszystko jest OK. Zmień kodowanie licznika na RoW

 

Po tym zrób nastawy podstawowe w klimatroniku. Może być problem z uwagi na błędy silnika nastawczego który Ci szwankuje, ale zobacz czy przejdą.

Później odpal silnik ustaw klimę na LO i nawiew na maxa przez centralne kartki w desce. I po kilku minutach pracy pokaż co masz w grupach 001, 002, 009 i 010. (W klimatroniku)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, maniekaudia4 napisał:
IU3FS5CNAMXXFIOVWXVZVKFKQI-AC5FDSXEVXQ4S5Y-VWAUDIFORUM-CO-UK.TRANSLATE.GOOG

This is a long saga,for me and eventually im gonna have to...

IMG_20210605_192515465.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czasami czujnik g65 od ciśnienia nie wariuje pomimo braku błędu.

Bo według opisu z angielskiego forum i wartości w okienkach podaje że rozłącza klimę z uwagi na niskie ciśnienie chociaż czynnik jest do pełna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MaTeo85 napisał:

Tu jakby wszystko jest OK. Zmień kodowanie licznika na RoW

 

Po tym zrób nastawy podstawowe w klimatroniku. Może być problem z uwagi na błędy silnika nastawczego który Ci szwankuje, ale zobacz czy przejdą.

Później odpal silnik ustaw klimę na LO i nawiew na maxa przez centralne kartki w desce. I po kilku minutach pracy pokaż co masz w grupach 001, 002, 009 i 010. (W klimatroniku)

Zrobione ale nie startuje sprężarka.

Wymienię jutro ten czujnik przy chłodnicy i napiszę czy zadziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co, czujnik wyłączałby sprężarkę gdyby wykrywał za niskie lub za wysokie ciśnienie, u Ciebie jest odpowiednie.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, maniekaudia4 napisał:

 

nie musisz tłumaczyć z angielskiego bo wszystko jest na forum po polsku opisane.

 

Generalnie blok 002/1 mówi o aktualnym wyłączeniu sprężarki, bloki 002/2 i dalej mówią o wcześniejszych warunkach wyłączenia i nie są aż tak istotne bo nie wiemy kiedy miały miejsce. Istotny jest pierwszy blok który odpowiada za tu i teraz. Wg wskazań G65 pokazuje prawidłowo i raczej w nim nie szukał bym problemu.

Upewnij się że sprzęgło zwywalne nie jest uszkodzone i że kompresor (jego oś) obraca się wraz z kołem pasowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, MaTeo85 napisał:

nie musisz tłumaczyć z angielskiego bo wszystko jest na forum po polsku opisane.

 

Generalnie blok 002/1 mówi o aktualnym wyłączeniu sprężarki, bloki 002/2 i dalej mówią o wcześniejszych warunkach wyłączenia i nie są aż tak istotne bo nie wiemy kiedy miały miejsce. Istotny jest pierwszy blok który odpowiada za tu i teraz. Wg wskazań G65 pokazuje prawidłowo i raczej w nim nie szukał bym problemu.

Upewnij się że sprzęgło zwywalne nie jest uszkodzone i że kompresor (jego oś) obraca się wraz z kołem pasowym.

Kanału 025 nie mam dostępnego

IMG_20210606_192444287_HDR.jpg

IMG_20210606_192522125_HDR.jpg

IMG_20210606_192536824_HDR.jpg

IMG_20210606_192331197_HDR.jpg

IMG_20210606_192318669_HDR.jpg

IMG_20210606_192610085_HDR.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszedłem pod auto na włączonym zapłonie poruszałem kablem i załączyła się sprężarka. Tam na początku instalacji od zaworu n280 coś nie łączy.

Pruje instalację i patrzę gdzie.

Wystarczy lekko przycisnąć kabel i chodzi wszystko puszczę przestaje .

Przy sprawdzaniu napięcia miernikiem musiała zajść taka sama sytuacja.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiązka i  wtyczka do sprawdzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dev napisał:

Wiązka i  wtyczka do sprawdzenia

Teraz cyka za każdym razem jak podpinam ale wiatrak nie startuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, maniekaudia4 napisał:

Teraz cyka za każdym razem jak podpinam

Do czego podpinasz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Dev napisał:

Do czego podpinasz ?

Do zaworu w sprężarce.

Dzisiaj już późno. Jutro będę walczył dalej.

Na tej samej wiązce jest poduszka silnika i też błędem wali.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz jest brak napięcia w ogóle na wtyczce rozebrałem pół instalacji i nic nie widać.

Czy tam jest jakiś przekaźnik od tego zaworu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczęło wywalać błąd g65 przerwa zwarcie z plusem. W tej wtyczce masa 12 i 14 v na 3 pinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...