Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klimatyzacja nie chłodzi gdy auto nie jest w ruchu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
57 minut temu, a4b6malysz napisał:

pierwszo zalacza sie klima wentylator dopiero za jakis czas

Kolego, wymieniłeś dyszę rozprężną i myślisz że o klimatyzacji wiesz już wszystko? Każdemu teraz w temacie klimatyzacji będziesz pisał że u Ciebie pomogła wymiana i żeby też zrobili? Fajnie że starasz się pomóc, ale jak nie bardzo masz wiedzę w tym temacie to może lepiej nic nie pisać?

Po drugie ten temat dotyczy modelu B9.

Ps. Nie w każdym modelu (nawet patrząc na B6) najpierw załącza się klima, a później wentylator. W większości włącza się wentylator w chwili odpalenia klimatyzacji.

Opublikowano

to sie mylisz wentylator powinien sie zalaczyc jesli ma cos schlodzic a co do mich rad to koledzy pisali o rozwalonej sprezarce ja zaczolem od najtanszych kombinacji a nieraz pomaga wymiana czynnika i oleju na swierzy jesli w ukladzie bedzie za wysokie cisnienie lub za male to sie niezalaczy moze to brednie ale tak jest

Opublikowano
W dniu 21.06.2021 o 15:29, a4b6malysz napisał:
1 godzinę temu, MaTeo85 napisał:

Kolego, wymieniłeś dyszę rozprężną i myślisz że o klimatyzacji wiesz już wszystko? Każdemu teraz w temacie klimatyzacji będziesz pisał że u Ciebie pomogła wymiana i żeby też zrobili? Fajnie że starasz się pomóc, ale jak nie bardzo masz wiedzę w tym temacie to może lepiej nic nie pisać?

Po drugie ten temat dotyczy modelu B9.

Ps. Nie w każdym modelu (nawet patrząc na B6) najpierw załącza się klima, a później wentylator. W większości włącza się wentylator w chwili odpalenia klimatyzacji.

 

 

Opublikowano

jeszcze jedna sprawa tygrysem w tej srawie niejestem napisalem tylko co zrobilem ico pomoglo warsztat za klime chcial pare stowek ja wydalem 7 pln+maszyna70pln

Opublikowano

czemu niekometojesz poczytaj na temat klimatyzacji nawet zwalony termoetr czy to zewnetrzny czy wewnetrzny bedzie mial wplyw na prace klimy radze podpiac pod waga i zobaczyc w blokach cisnienia na wolnych obrotach

Opublikowano
2 minuty temu, a4b6malysz napisał:

czemu niekometojesz poczytaj na temat klimatyzacji nawet zwalony termoetr czy to zewnetrzny czy wewnetrzny bedzie mial wplyw na prace klimy radze podpiac pod waga i zobaczyc w blokach cisnienia na wolnych obrotach

Racja, w czwartek podepnę pod VAG i zobaczymy co w trawie piszczy ...

Opublikowano
6 minut temu, a4b6malysz napisał:

czemu niekometojesz poczytaj na temat klimatyzacji nawet zwalony termoetr czy to zewnetrzny czy wewnetrzny bedzie mial wplyw na prace klimy radze podpiac pod waga i zobaczyc w blokach cisnienia na wolnych 

Kolego nie próbuj pouczać  @MaTeo85 w temacie klimy:facepalm: Szkoda, że do dyszy rozprężnej nie dokupiłeś słownika. Więcej pożytku byś z tego miał:decayed:

Opublikowano
10 minut temu, Muskel1 napisał:

Kolego nie próbuj pouczać  @MaTeo85 w temacie klimy:facepalm: Szkoda, że do dyszy rozprężnej nie dokupiłeś słownika. Więcej pożytku byś z tego miał:decayed:

Oj tam, jakimś ekspertem to ja nie jestem, co nieco liznąłem w temacie klimy, do tego jakąś tam wiedzę o termodynamice mam, podstawy klimatyzacji też kiedyś na studiach przerabiałem i tyle. 

Niestety bez sprzętu i samochodu widzianego naocznie ciężko jest czasami zdiagnozować nietypowe zachowania układów klimatyzacji z zaworem sterującym (ważna też jest często historia napraw czy nawet zwykłego uzupełniania czynnika w układzie). Stare układy ze sprzęgłem elektromagnetycznym były dużo prostsze w diagnostyce i naprawie. W nowych często nieumiejętny serwis może doprowadzić do problemów które ciężko później zdiagnozować.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...