Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala za pierwszym razem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj wyskoczył mi jeszcze check engine i takie oto błędy na VCDS. Czy mają one coś wspólnego z odpalaniem?

01 Engine.jpg

08 HVC.jpg

Opublikowano

Nie

Opublikowano

Korzystając z okazji, iż byłem ze znajomą u mechanika poprosiłem, żeby zerknal na moje. Po podpięciu do kompa, coś tam poklikal i powiedział ze na pierwszy rzut oka to pompa paliwa, a w dodatku po przekręcaniu zapłonu za bardzo jej nie słychać z tyłu.

Opublikowano

Ale przecież cały czas Ci piszemy że musisz sprawdzić ciśnienie paliwa :)

Opublikowano

Logi Statyczne

http://vaglogi.pl/log-002_gqVhW.html

http://vaglogi.pl/log-033_Jz890E.html

Jeżeli chodzi o logi dynamiczne to mam jeszcze pytanie, bo wg poradnika z linku wyżej mają być one wykonane od 1500 obr do odcinki i z tym może być problem ponieważ jestem w holandii a tutaj na autostradzie mam limit 100km/h a jadąc tak do odcinki to bym nałapał mandatów, a są one tutaj bardzo drogie :p
Druga sprawa to taka, że od jakiś 2 tygodni samochód odpala za pierwszym razem, czasami zdarzy się, że muszę go kręcić z 1-2 sek dłużej ale odpala. Dodatkowo z 3 razy było tak po odpaleniu, że temp była w granicach 50-70 stopni obroty zaczeły spadać i auto zgasło.

Opublikowano

Logi rób parami, a co do dynamicznych to już nie nasz problem, że nie masz gdzie albo boisz się je zrobic :P

Sprawdź po nocy wskazania czujnika g62/g2 z realną temp. otoczenia. 

Opublikowano

Nie boje się, ale 10 euro za każdy przekroczony km to kieszeń zaboli ?czyli te co zrobiłem są do niczego i jeszcze raz tylko 2+33 razem?

Opublikowano

Nie masz innych dróg niż autostrady?

Opublikowano

Nic zlego nie widać w tych logach, a poza tym zeby były czytelne to robi się parami. 

Opublikowano
3 minuty temu, pelonek1 napisał:

Nie masz innych dróg niż autostrady?

Są z ograniczeniem do 80 i 60 :P i co kawałek roboty drogowe z ograniczeniem 30-50. To co by poszło na mandaty to za tyle mechanik by posprawdzał i naprawił auto. Wczoraj przy zakupach dostałem za brak tzw dysku parkingowego(był w schowku, zapomniałem wrzucić za szybe) 100, najdroższe jajka i chleb w życiu :D 

Opublikowano
10 minut temu, przem8 napisał:

Nic zlego nie widać w tych logach, a poza tym zeby były czytelne to robi się parami. 

Ok, zrobię parami. Co do dynamicznych w innym poradniku było, żeby logi robić między 1500obr-4500obr, więc zrobić w ten sposób czy raczej wg poradnika z forum do odcinki?

Opublikowano
40 minut temu, przem8 napisał:

Logi rób parami, a co do dynamicznych to już nie nasz problem, że nie masz gdzie albo boisz się je zrobic :P

Sprawdź po nocy wskazania czujnika g62/g2 z realną temp. otoczenia. 

Czujnik temp wymieniłem z pół roku temu na Febi Bilstein bo wtedy był problem z odpaleniem i odpalał za 10 razem dopiero. Wtedy wskazania na zimnym silniku były coś około "-113 stopni", ale ok sprawdzę i to.

Opublikowano
33 minuty temu, PitiG91 napisał:

1500obr-4500obr, więc zrobić w ten sposób czy raczej wg poradnika z forum do odcinki?

To jest dla diesla, a jak chcesz marnować swój i nasz czas to proszę bardzo.

Opublikowano
2 godziny temu, przem8 napisał:

To jest dla diesla, a jak chcesz marnować swój i nasz czas to proszę bardzo.

Dlatego zapytałem, nie jestem alfą i omegą, nie trzeba od razu odpisywać jakbym komuś krzywdę zrobił...

Opublikowano

Temp na zewnątrz 23 stopnie, Engine bloki pomiarowe Coolant temperature 23 stopnie, Instruments bloki pomiarowe Coolant temperature 17 stopni. +/- 5 stopni to się chyba mieści w granicach błędu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...