czerni Opublikowano 9 Lipca 2021 Opublikowano 9 Lipca 2021 Witam, jestem posiadaczem A4 b8 3.0 tdi quattro CDUC generalnie, sprawa ma się następująco. Podczas jazdy w deszczu, lub mokrym śniegu po jakimś czasie auto opada z mocy. Jak na moje to po prostu turbina przestaje ładować i z tdi robi się samo di. Można jechać z butem w podłodze przez 50 km i vmax bedzie zależeć głównie od ukształtowania terenu. Co należy podkreślić taka sytuacja ma miejsce tylko podczas intensywnych opadów, w zwyczajnym deszczu można jechać cały dzień i wszystko gra. Po tym jak auto "wyschnie" pojedzie jakiś czas po suchym lub postoi chwilę na słońcu, znowu ożywa. Sytuacja zdarzyła mi się już kilka razy, zawsze ten sam scenariusz. Na początku myśleliśmy że to przez filtr powietrza (bo zmieniliśmy na bardziej sportowy), ale po powrocie do orginału problem pozostał. Może ktoś z was miał do czynienia z podobnym zdarzeniem, albo ma większe pojęcie ode mnie, bo jest to trochę frustrujące i chciałbym się z tym w końcu rozprawić.
Ivanek Opublikowano 9 Lipca 2021 Opublikowano 9 Lipca 2021 Sterownik/nastawnik turbiny jeśli jest tam już takie coś to może świruje przy wilgoci.
Muskel1 Opublikowano 10 Lipca 2021 Opublikowano 10 Lipca 2021 Podepnij auto pod komputer i sczytaj błędy.
czerni Opublikowano 12 Lipca 2021 Autor Opublikowano 12 Lipca 2021 Dzisiaj podpieliśmy auto pod komputer. Wykryty został tylko jeden błąd 5177 - błąd czujnika regulacji ciśnienia paliwa N276. Elektryk powiedział, że może do skrzynki z bezpiecznikami wkrada się wilgoć i w przyszłym tygodniu ją pooglądamy.
Muskel1 Opublikowano 12 Lipca 2021 Opublikowano 12 Lipca 2021 (edytowane) 21 minut temu, czerni napisał: Dzisiaj podpieliśmy auto pod komputer. Wykryty został tylko jeden błąd 5177 - błąd czujnika regulacji ciśnienia paliwa N276. Elektryk powiedział, że może do skrzynki z bezpiecznikami wkrada się wilgoć i w przyszłym tygodniu ją pooglądamy. Jeżeli zawór N276 wywala błąd, to albo jest uszkodzony albo brakuje ciśnienie na szynie. Możliwe jest też, że ciśnienie jest zbyt duże. Co dokładie pisało w odczytanym błędzie? za niskie czy za wysokie ciśnienie? To nie będzie wina turbiny tylko tego zawou. Jeżeli wywala błąd to auto przechodzi w tryb awaryjny i brakuje wtedy mocy. Edytowane 12 Lipca 2021 przez Muskel1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się