mati07 Opublikowano 17 Lipca 2021 Opublikowano 17 Lipca 2021 (edytowane) Witam, mam problem podczas przyspieszania gdy złapie 2.5tys obrotów cały samochód wibruje, po przekroczeniu tych obrotów ustaje i delikatnie czuć. Zawszę się to dzieje na 2 biegu na 3, 4, 5 czy 6 czuć ale dużo mniej, dodam że podczas wibracji lewarek także drży. Przeguby wewnętrzne były wymienione. Edytowane 17 Lipca 2021 przez mati07
piotrsob1 Opublikowano 17 Lipca 2021 Opublikowano 17 Lipca 2021 3 godziny temu, mati07 napisał: Przeguby wewnętrzne były wymienione. Kiedy, na jakie i ile km zostało zrobionych po wymianie ? Opisane objawy występowały przed wymianą przegubów? Po wymianie coś się zmieniło ? Objawy są typowe dla zużytych przegubów wewnętrznych, a nie dla dwumasy. Przednia zawiecha sprawdzona pod względem luzów i geometrii ?
mati07 Opublikowano 18 Lipca 2021 Autor Opublikowano 18 Lipca 2021 13 godzin temu, piotrsob1 napisał: Kiedy, na jakie i ile km zostało zrobionych po wymianie ? Opisane objawy występowały przed wymianą przegubów? Po wymianie coś się zmieniło ? Objawy są typowe dla zużytych przegubów wewnętrznych, a nie dla dwumasy. Przednia zawiecha sprawdzona pod względem luzów i geometrii ? Ogólnie kupiłem nowe opony Uniroyal na których miałem drgania przy 120 i wyżej, myślę no jakieś jaja. Zrobiłem nawet dowazanie nie na aucie nie pomogło. Stwierdziłem że przeguby wewnętrzne wymieniłem na firmę spidan. I od niedawna zaczęło mi się to robić co opisałem, zrobiłem na tych przegubach jakieś 800km. Sprawdzałem je i one nie posiadają jakiegoś luzu i szczerze jest podobnie jak na starych no może minimalnie miały większy. Jeżeli chodzi o dwumas trochę go słychać ale nie bije pedał sprzęgła ani nie ma drgań przy ruszaniu nawet w te upały. Zawiecha cała była robiona zero luzów. Przed wymianą tego nie było i po od razu także tego nie było. Dodam że jak zrobię to w taki sposób do 2200 obrotów powoli gaz i nagle mocny but to tego nie ma chyba zagłusza. A jak zrobię to normalnie przyspieszając to za każdym razem jest a wydaję mi się że coraz gorzej.
lukaszbass Opublikowano 18 Lipca 2021 Opublikowano 18 Lipca 2021 14 godzin temu, przem8 napisał: Pewnie dwumas się skończył. To nie dwumas .Też tak miałem przed i po wymianie dwumasy a okazało się ze w złączu elastycznym była dziurka .
mati07 Opublikowano 18 Lipca 2021 Autor Opublikowano 18 Lipca 2021 50 minut temu, lukaszbass napisał: To nie dwumas .Też tak miałem przed i po wymianie dwumasy a okazało się ze w złączu elastycznym była dziurka . Tego nie sprawdzałem ale złącze wygląda jak nowe bo jakieś 2 lata temu założyłem downpipe 2.5 cala nowy.
mati07 Opublikowano 18 Lipca 2021 Autor Opublikowano 18 Lipca 2021 8 godzin temu, mati07 napisał: Tego nie sprawdzałem ale złącze wygląda jak nowe bo jakieś 2 lata temu założyłem downpipe 2.5 cala nowy. Dzisiaj zauważyłem jeszcze coś takiego ponieważ się ochłodziło było 22 stopnie bo w ostatnich dniach po 34. Gdy samochód był zimny nie było tego, jak przejechałem z 20km i ruszałem znowu to samo. Gdy rozpędzam się dodając gaz powoli np. do 3tys nie ma tego, ale jak już rozpędzam się normalnie bardziej dynamiczne to telepie. Czyżby jednak ten dwumas?
Adrian sline Opublikowano 18 Lipca 2021 Opublikowano 18 Lipca 2021 Witam borykam sie z tym samym problemem nowe wszytkie poduchy,nowy dwumas,przeguby podmienione z innego auta i dalej przy 120 wibruje
mati07 Opublikowano 18 Lipca 2021 Autor Opublikowano 18 Lipca 2021 22 minuty temu, Adrian sline napisał: Witam borykam sie z tym samym problemem nowe wszytkie poduchy,nowy dwumas,przeguby podmienione z innego auta i dalej przy 120 wibruje U mnie już nie wibruje przy 120, wibrowało dopóki opony się nie ułożyły teraz jest ok. Problem jest przy przyśpieszaniu przy 2.5tys obrotów później zanika
mati07 Opublikowano 24 Lipca 2021 Autor Opublikowano 24 Lipca 2021 W dniu 18.07.2021 o 21:59, mati07 napisał: U mnie już nie wibruje przy 120, wibrowało dopóki opony się nie ułożyły teraz jest ok. Problem jest przy przyśpieszaniu przy 2.5tys obrotów później zanika Ustaliłem co to jest, dwumas który wytrzymał 50tys. Normlanie jakiś żart, na zimnym tego nie ma i przy niższych temperaturach jak się rozgrzeje dobrze i jest gorąco to wibruje.
mati07 Opublikowano 24 Lipca 2021 Autor Opublikowano 24 Lipca 2021 (edytowane) 3 godziny temu, przem8 napisał: A nie mówiłem Pytanie jaki kupić, w sumie za dużego wyboru nie ma bo tylko Luk albo Sachs. Gdzie i tak podobno Luk wszystko robi Sachs tylko pudełko. Porażka kupię następny i co też wytrzyma 50tys. Słyszałem o przypadkach że po 500km się rozpadł. Edytowane 24 Lipca 2021 przez mati07
mati07 Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2021 W dniu 24.07.2021 o 15:58, mati07 napisał: Pytanie jaki kupić, w sumie za dużego wyboru nie ma bo tylko Luk albo Sachs. Gdzie i tak podobno Luk wszystko robi Sachs tylko pudełko. Porażka kupię następny i co też wytrzyma 50tys. Słyszałem o przypadkach że po 500km się rozpadł. Panowie nowe objawy doszły, i obstawiam że to nie dwumas. Przy ciągłym obciążeniu na biegu są wibrację po puszczeniu gazu przestaje nie trzeba sprzęgła wciskać. Dodatkowo gdy skręcam i hamuję kierownica drży. Natomiast gdy hamuję na wprost tego nie ma. Coś z zawieszeniem?, Przeguby wewnętrzne wymienione.
marcin1520 Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Mam podobnie. Gdy przyśpieszam na 5 biegu w obrotach 1600-2200 obr to bije ostro całą budą i dźwignią zmiany biegów. Stało się to po ok.150km od wymiany kompletnego sprzęgła ( dwumasa, tarcza i docisk). Pompowtryski zmienione, poduszki silnika także. Na 3'cim biegu delikatnie wibruje, 4'ty bieg podobnie ale na 5'tym biegu jakby miało coś się urwać. Czy to może być złącze elastyczne na tłumiku? Dodam, że złącze mam do wymiany. VID_20210802_143056.mp4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się