Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Aktualizacja softu Virtual Cockpit w Audi A4 B9


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przepraszam rzeczywiście jest to samo 

Opublikowano

Wyczytałem że jest możliwość uruchomienia trybu sportowego za pomocą ELM i Car Scanner. Ktoś słyszał o tym? 

Opublikowano
W dniu 22.02.2023 o 11:51, Muskel1 napisał(a):

W B9 jest tak samo. Soft musi być przynajmniej 0300.

Myślisz, że jak mam wersję softu 0309 to już da radę ?

Opublikowano
12 minut temu, BlackM4mba napisał(a):

Myślisz, że jak mam wersję softu 0309 to już da radę ?

Powinno.

Opublikowano (edytowane)

No i rzeczywiście działa, tylko obroty mam wyskalowane aż do 8tys. ?

9F045182-6101-4E51-B886-3D8A76D0438A.jpeg

Edytowane przez BlackM4mba
Opublikowano

Spróbuj zmienić wersję pojazdu na S4 w kodowaniach.

Opublikowano

Spróbuję, miałem przed kodowaniem sport layout wersję S4 ustawioną już od jakiegoś czasu

Opublikowano

Po zmianie kodowania musisz zamknąć auto pilotem i odczekać parę minut aby sterowniki uśpiły się. Jeżeli nadal nie będziesz miał obrotomierza do 6000 to będziesz musiał zrobić update  VC do wersji 0379.

Opublikowano

Znalezione na innym forum. Nie sprawdzałem jeszcze. Jest chyba na przykładzie Audi TT ale był post że i w B9 działa. Sam nie sprawdzałem. Nie mam aktualnie auta przy sobie. Sport Layout HowTo.pdf

Opublikowano
W dniu 19.07.2021 o 23:24, Muskel1 napisał(a):

Przed zakończeniem pojawi się pytanie o dokonaniu dokumentacji wstecznej. W tym momencie podpinamy i odpalamy VCDS. Wchodzimy w sterownik 5F i w adaptację. Wyszukujemy kanału adaptacji "IDE02502-Bestätigung der Verbauänderung", odczytujemy i notujemy sobie zapisana tam wartość.

@Muskel1czy ten krok można ewentualnie pominąć ? Może głupie pytanie, ale nie mam VCDS...

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, BlackM4mba napisał(a):

@Muskel1czy ten krok można ewentualnie pominąć ? Może głupie pytanie, ale nie mam VCDS...

Pominięcie tego kroku skutkuje zapisaniem błędu w sterowniku, którego nie da usunąć się tylko kasując go. 

Można pominąć ale będziesz miał błąd w sterowniku. 

 

Dodatkowo po aktualizacji zapisane zostaną błędy prawie we wszystkich sterownikach. 

Nie musisz mieć VCDS, VCP lub OBD11 też da radę. 

 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Ok, widzę w OBD11 taką opcję, rozumiem że tak ja pisałeś, w pewnym momencie pojawi mi się wartość aktualna, bo na razie tam nic nie widzę 

2EC84C12-CD4E-4779-8DCF-52380CE483C2.png

Opublikowano

Nie pojawi się ale powinna być zawsze widoczna w adaptacjach. Wchodzisz w sterownik 5F, następnie w adaptacje i tam powinna być widoczna wartość. 

Opublikowano

Aaa Ok, czyli teraz 13BD przeliczyć, wpisać i zakodować ?

69271A1A-6F2D-4A3B-B5FE-425237A53F39.png

Opublikowano

Tak, tak jak w instrukcji. 

Opublikowano

@Muskel1czy to ten moment na podpięcie VCDS? Czy trzeba kliknąć kontynuuj ?

E9120CB7-16FD-4E70-9E1D-36A262241062.jpeg

Opublikowano

Naciskasz na kontynuuj, następnie pojawi się pytanie czy chcesz przeprowadzić dokumentację wsteczną, wtedy podpinasz VCDS/OBD11 i obliczasz wartość.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Dziękuję ! Rzeczywiście po aktualizacji mam 6k obrotów a nie 8k ?

B208B5F1-CBB9-4292-812E-6739C58DE1F8.jpeg

Opublikowano

Super:thumbup1:

Opublikowano

Trochę poza tematem, ale może wiesz co zrobić, żeby pokazały mi się wartości mocy i momentu? Bo cały czas są na poziomie 0%

E722BB8D-FEA7-43C3-ABA0-9FE639B590E9.jpeg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...