Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słaby wynik na hamowni


andrew01

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, przem8 napisał:

Sprawdź czy działa

Zainstalowane, działa. W języku "wroga" ale jakoś sobie poradzę. Jutro testy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

kolejna prośba, jakiś czas temu zająłem się turbiną i zmieniona została na regenerowaną k03s  (teoretycznie).
Obecnie mam zrobiony program na poprzedniej czyli k03.
Rozumiem, że obie turbiny mają inną charakterystykę i powinna być zrobiona modyfikacja programu,
ale czy na podstawie poniższych log'ów na obecnym programie można coś stwierdzić na temat samej turbiny i jej kondycji? 

http://vaglogi.pl/log-002_033_QzA0y.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_Ae5LE5G.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_1aQOG.html

Pozdrawiam
Andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle nie osiąga zadanego doładowania. Taka regeneracja pewnie. Zrób loga turbo z odpiętą wtyczką od n75. Między k03, a k03s prakrycznie żadna różnica więc powinno to lepiej działać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zrobię log'a, łudzę się myśląc, że to może faktycznie będzie kwestia sztangi i bez wtyczki nie będzie w ogóle dmuchało (ostatnio chyba był podobny temat ale nie mogę go teraz znaleźć). Ale z moim "szczęściem" to wątpię bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, andrew01 napisał:

ez wtyczki nie będzie w ogóle dmuchało

Nie będzie ale ma pokazać jak jest ustawiona sztanga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, skrót myślowy, mam nadzieję że nie pokaże 0,3 bara tylko bliżej zera, co by dawało nadzieję na poprawę po regulacji sztangi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej logi z odpiętym N75, niestety ale jeśli się nie mylę, to wyglądają bardzo dobrze.... :(

http://vaglogi.pl/log-115_118_6pYLJlk.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dv  masz sprawne na 100%? Jeśli tak to molestuj tunera niech wyciśnie co się da z tego turbo ale po wysterowaniu n75 to szerokiego pola popisu tam nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, przem8 napisał:

Dv  masz sprawne na 100%? Jeśli tak to molestuj tunera niech wyciśnie co się da z tego turbo ale po wysterowaniu n75 to szerokiego pola popisu tam nie ma.

Przed zmianą turbiny wszystko było sprawne, stara może nie najlepsza ale 1 bar z dołu dmuchnęła i auto naprawdę ładnie szło (wiem, wiem, kwestia względna :) ) Myślisz, że tuner tu cokolwiek pomoże skoro obecna dmucha maks 0,7 bara? Na razie zgłosiłem problem swojemu nadwornemu mechanikowi, zobaczymy co wskóra z "dostawcą" turbiny. 

Edytowane przez andrew01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, Łukasz13 napisał:

Pokaz jak masz podpiete n75.

Może i dobry trop, możliwe że przy demontażu/montażu źle poskładali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mogą być jakieś jeszcze powody słabego dmuchania turbiny, oprócz tandetnej regeneracji? Kusi mnie jeszcze aby dolot zdjąć i sprawdzić ile jest łopatek na wirniku. Teoretycznie po tym można odróżnić K03 od K03s, ale nie wiem czy tylko w ori ta zasada jest zachowana, czy po regeneracji również. Ale nawet gdybym zamiast rdzenia od K03s dostał K03 to i tak powinna chyba tego 1 bara dmuchnąć. Bo obecnie to wygląda tragicznie.

Stara_turbina.png

Nowa_turbina.png

Edytowane przez andrew01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzony n75, puszczająca dv'ka, przytkany kat. Nawet jakby to była zwykła k03 to powinna spokojnie osiągnąć to doładowanie które jest zadane w sofcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zmieniana była tylko turbina, nic wiecej. Kat nowy, n75 nowe, wężyki nowe. Powinno być nawet lepiej bo ogarnięta została też niewielka nieszczelność przy kolektorze wydechowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co tam masz porobione, pytałeś to dostałeś odpowiedź. Poza tym nowe, nie znaczy sprawne, różnie bywa. Skoro na starej dmuchało lepiej to ta regenerowana jest gówno warta.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drążę temat dalej, czy można w bezpieczny sposób doprowadzić do przeładowania? Np. poprzez zdjęcie wężyka z WG? Chciałabym sprawdzić czy turbina jest w ogóle wstanie dmuchnąć powyżej 0,7 bar, jeśli nie to turbo złom, jeśli tak to kwestia sterowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, andrew01 napisał:

Np. poprzez zdjęcie wężyka z WG?

Jak przeładuje poza skalę to wpadnie w tryb awaryjny więc próbuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yeeaaah, punkt zwrotny w diagnostyce :)

Logi ze zdjętym wężykiem WG:

http://vaglogi.pl/log-115_118_mxgLSFm.html

image.png.779777f2e9a50a27b12e0c6f8642ab91.png

 

Teoretycznie wszystko wskazuje na uszkodzenie N75, powinienem mieć stary sprzed programu więc podmienię i zobaczymy czy się poprawi.

Zastanawia mnie tylko, czy może być jeszcze jakiś inny problem z WG, ale tu teoretycznie problem wykluczają poprawne logi z wyłączonym N75:

http://vaglogi.pl/log-115_118_6pYLJlk.html

Więc wszystkie znaki na niebie wskazują na N75? Prawda to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...