Mefiiuu Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Opublikowano 15 Sierpnia 2021 (edytowane) Witam borykam sie z problem od dłuzszego czasu i juz nie mam pomysłu na to wiec do rzeczy. Auto po modyfikacjach : sztywny dolt, centralny intelcooler , wtryski od audi TT BAM, hybrydowe turbo i wydajniejsza pompa paliwa Auto wystrojone na 230km i 350 NM kod silnika AVJ TC Intank Kraftstoff Pumpe für 1.8T & 2.0TFSI - Frontkratzer 2WD - V2 WWW.TURBO-CONCEPTS.DE ACHTUNG : Neue Version 2 ! - 330l/h satt 265l/h ! Allgemeines: Viel Hobby- Schrauber wissen nicht, dass die Kraftstoffpumpe genau so wie die… Problem polega na jak auto sie nagrzeje to ciezko je odpalic. Musze krecic go 5-6 razy zeby odplił. Czasami po dopaleniu jest brak reakcji na gaz i po chwili gasnie. W aucie zostało wymieniony czujnik połozenia wału, czujnik temp. cieczy chłodzacej , orginalny filtr paliwa z aso Na listwie paliwowej jest 4 bary wiec moge wykluczyc niskie cisnienie w układzie paliwowym. Jakies pamysły ? Edytowane 15 Sierpnia 2021 przez Mefiiuu
Łukasz13 Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Rozumiem ze obserwowałes cisnienie paliwa przed odpaleniem i w trakcie kiedy problem występuje?
Mefiiuu Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2021 11 minut temu, Łukasz13 napisał: Rozumiem ze obserwowałes cisnienie paliwa przed odpaleniem i w trakcie kiedy problem występuje? mechanika prosiłem o sprawdzenie cisnienia na listwie i powiedział ze jest wszytko wporzadku z cisnienim
Mefiiuu Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2021 19 minut temu, Łukasz13 napisał: Rozumiem ze obserwowałes cisnienie paliwa przed odpaleniem i w trakcie kiedy problem występuje? Wiesz może czy tunerzy wyłączają układ powietrza wtórnego i układ odprowadzania pary paliwa ?
Łukasz13 Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Opublikowano 15 Sierpnia 2021 17 minut temu, Mefiiuu napisał: mechanika prosiłem o sprawdzenie cisnienia na listwie i powiedział ze jest wszytko wporzadku z cisnienim czyli nie wiesz. 10 minut temu, Mefiiuu napisał: Wiesz może czy tunerzy wyłączają układ powietrza wtórnego i układ odprowadzania pary paliwa ? nie rozumiem tego pytania, tak wyłaczają albo nie wyłanczają...
Mefiiuu Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2021 1 minutę temu, Łukasz13 napisał: czyli nie wiesz. nie rozumiem tego pytania, tak wyłaczają albo nie wyłanczają... Nie wiem ale mechanik mówił ze jest 4 bary pod obciążeniem tak jak powino być
Łukasz13 Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Ja nie pytałem jakie jest cisnienie pod obciązeniem, czy problem występuje pod obciązeniem?
Mefiiuu Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2021 48 minut temu, Łukasz13 napisał: Ja nie pytałem jakie jest cisnienie pod obciązeniem, czy problem występuje pod obciązeniem? Nie tylko przy rozruchu na ciepłym silniku
zionx Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Do sprawdzenia czujnik położenia wału
Mefiiuu Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2021 42 minuty temu, zionx napisał: Do sprawdzenia czujnik położenia wału Został wymieniony na nowy tak samo jak czujnik temp cieczy chłodzącej
zionx Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 3 minuty temu, Mefiiuu napisał: Został wymieniony na nowy tak samo jak czujnik temp cieczy chłodzącej Nie szkodzi, do sprawdzenia W następnej kolejności odepnij wtyczkę od evapu, pojeździj i zobacz czy coś się zmieni
Mefiiuu Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2021 1 minutę temu, zionx napisał: Nie szkodzi, do sprawdzenia W następnej kolejności odepnij wtyczkę od evapu, pojeździj i zobacz czy coś się zmieni Tez była odpinana od evapu i tez był problem z tym. A może tez tak dziać ze wsadziłem mocniejsza pompę paliwa bez korekty softu i jak się nagrzeje to jest później problem z odpaleniem ?
przem8 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 (edytowane) Sprawdź ciśnienie paliwa po zapłonie i przy odpalaniu. W filtrze masz regulator więc ciśnienie powinno być i tak stałe 4bary, poza tym podejrzyj wartości czujnika g62/g2. Edytowane 16 Sierpnia 2021 przez przem8
zionx Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 (edytowane) Nie, za ciśnienie odpowiada regulator w filtrze. Sprawdź czujnik wału (Przemo mnie uprzedził ) Edytowane 16 Sierpnia 2021 przez zionx
Mefiiuu Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2021 1 minutę temu, przem8 napisał: Sprawdź ciśnienie paliwa po zapłonie i przy odpalaniu. W filtrze masz regulator więc ciśnienie powinno być i tak stałe 4bary, poza tym podejrzyj wartości czujnika g62/g2. Mechanik sprawdzał ciśnienie wykładzie i było 4 bary czujnik g62 został wymieniony na nowy wczoraj patrzyłem vcdsem i pokazywał 95 stopni
przem8 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Sprawdź ile pokazuje przed odpaleniem.
zionx Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 I przy okazji sprawdź na vcds prędkość obrotową silnika podczas kręcenia rozrusznikiem
Mefiiuu Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2021 47 minut temu, zionx napisał: I przy okazji sprawdź na vcds prędkość obrotową silnika podczas kręcenia rozrusznikiem Okey grupa 01? Bo ogólnie to się dzieje jak silnik ma 90 stopni zaparkuje auto i pójdę do sklepu powiedzmy 10-15 min i już ma problem z odpaleniem a jak się ochłodzi to pali normalnie. Jak nazywa się ten zaworek co jest zaznaczony na zdj ? Bo mam go bezpośrednio podłączony do turbo
Mefiiuu Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2021 5 minut temu, zionx napisał: Zwykły zaworek jednokierunkowy Wiesz jakie ma numery bo patrzyłem u siebie ale nie ma nic napisane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się