Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

cieżkie odpalanie auta na ciepłym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam borykam sie z problem od dłuzszego czasu i juz nie mam pomysłu na to wiec do rzeczy.

Auto po modyfikacjach : sztywny dolt, centralny intelcooler , wtryski od audi TT BAM, hybrydowe turbo i wydajniejsza pompa paliwa 

Auto wystrojone na 230km i 350 NM kod silnika AVJ 

WWW.TURBO-CONCEPTS.DE

ACHTUNG : Neue Version 2 ! - 330l/h satt 265l/h ! Allgemeines: Viel Hobby- Schrauber wissen nicht, dass die Kraftstoffpumpe genau so wie die…

Problem polega na jak auto sie nagrzeje to ciezko je odpalic. Musze krecic go 5-6 razy zeby odplił.

Czasami po dopaleniu jest brak reakcji na gaz i po chwili gasnie. 

W aucie zostało wymieniony czujnik połozenia wału, czujnik  temp. cieczy chłodzacej , orginalny filtr paliwa z aso

Na listwie paliwowej jest 4 bary wiec moge wykluczyc niskie cisnienie w układzie paliwowym. 

Jakies pamysły ?

Edytowane przez Mefiiuu
Opublikowano

Rozumiem ze obserwowałes cisnienie paliwa przed odpaleniem i w trakcie kiedy problem występuje?

Opublikowano
11 minut temu, Łukasz13 napisał:

Rozumiem ze obserwowałes cisnienie paliwa przed odpaleniem i w trakcie kiedy problem występuje?

mechanika prosiłem o sprawdzenie cisnienia na listwie i powiedział ze jest wszytko wporzadku z cisnienim

Opublikowano
19 minut temu, Łukasz13 napisał:

Rozumiem ze obserwowałes cisnienie paliwa przed odpaleniem i w trakcie kiedy problem występuje?

Wiesz może czy tunerzy wyłączają układ powietrza wtórnego i układ odprowadzania pary paliwa ?

C875B31B-51C3-49AC-B645-60FC103D8713.jpeg

Opublikowano
17 minut temu, Mefiiuu napisał:

mechanika prosiłem o sprawdzenie cisnienia na listwie i powiedział ze jest wszytko wporzadku z cisnienim

czyli nie wiesz.

 

10 minut temu, Mefiiuu napisał:

Wiesz może czy tunerzy wyłączają układ powietrza wtórnego i układ odprowadzania pary paliwa ?

C875B31B-51C3-49AC-B645-60FC103D8713.jpeg

nie rozumiem tego pytania, tak wyłaczają albo nie wyłanczają...

Opublikowano
1 minutę temu, Łukasz13 napisał:

czyli nie wiesz.

 

nie rozumiem tego pytania, tak wyłaczają albo nie wyłanczają...

Nie wiem ale mechanik mówił ze jest 4 bary pod obciążeniem tak jak powino być 

Opublikowano

Ja nie pytałem jakie jest cisnienie pod obciązeniem, czy problem występuje pod obciązeniem?

Opublikowano
48 minut temu, Łukasz13 napisał:

Ja nie pytałem jakie jest cisnienie pod obciązeniem, czy problem występuje pod obciązeniem?

Nie tylko przy rozruchu na ciepłym silniku 

Opublikowano

Do sprawdzenia czujnik położenia wału

Opublikowano
42 minuty temu, zionx napisał:

Do sprawdzenia czujnik położenia wału

Został wymieniony na nowy tak samo jak czujnik temp cieczy chłodzącej 

Opublikowano
3 minuty temu, Mefiiuu napisał:

Został wymieniony na nowy tak samo jak czujnik temp cieczy chłodzącej 

Nie szkodzi, do sprawdzenia

W następnej kolejności odepnij wtyczkę od evapu, pojeździj i zobacz czy coś się zmieni

Opublikowano
1 minutę temu, zionx napisał:

Nie szkodzi, do sprawdzenia

W następnej kolejności odepnij wtyczkę od evapu, pojeździj i zobacz czy coś się zmieni

 Tez była odpinana od evapu i tez był problem z tym.

A może tez tak dziać ze wsadziłem mocniejsza pompę paliwa bez korekty softu i jak się nagrzeje to jest później problem z odpaleniem ? 

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź ciśnienie paliwa po zapłonie i przy odpalaniu. W filtrze masz regulator więc ciśnienie powinno być i tak stałe 4bary, poza tym podejrzyj wartości czujnika g62/g2.

Edytowane przez przem8
Opublikowano (edytowane)

Nie, za ciśnienie odpowiada regulator w filtrze.

Sprawdź czujnik wału

 

(Przemo mnie uprzedził :) )

Edytowane przez zionx
Opublikowano
1 minutę temu, przem8 napisał:

Sprawdź ciśnienie paliwa po zapłonie i przy odpalaniu. W filtrze masz regulator więc ciśnienie powinno być i tak stałe 4bary, poza tym podejrzyj wartości czujnika g62/g2.

Mechanik sprawdzał ciśnienie wykładzie i było 4 bary czujnik g62 został wymieniony na nowy wczoraj patrzyłem vcdsem i pokazywał 95 stopni 

Opublikowano

Sprawdź ile pokazuje przed odpaleniem.

Opublikowano

I przy okazji sprawdź na vcds prędkość obrotową silnika podczas kręcenia rozrusznikiem

Opublikowano
47 minut temu, zionx napisał:

I przy okazji sprawdź na vcds prędkość obrotową silnika podczas kręcenia rozrusznikiem

Okey grupa 01? Bo ogólnie to się dzieje jak silnik ma 90 stopni zaparkuje auto i pójdę do sklepu powiedzmy 10-15 min i już ma problem z odpaleniem a jak się ochłodzi to pali normalnie. Jak nazywa się ten zaworek co jest zaznaczony na zdj ? Bo mam go bezpośrednio podłączony do turbo 

C8BDB25F-0627-4C70-9F7D-055EB40A5395.png

Opublikowano

Zwykły zaworek jednokierunkowy

Opublikowano
5 minut temu, zionx napisał:

Zwykły zaworek jednokierunkowy

Wiesz jakie ma numery bo patrzyłem u siebie ale nie ma nic napisane 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...