WunZUU Opublikowano 15 Września 2021 Opublikowano 15 Września 2021 Cześć, ostatnio wymieniłem pompę paliwa, bo stara niedomagała i chciałbym poprosić o przanalizowanie logów, ponieważ coś dziwnie zachowuje się przy przyspieszaniu. Na gazie skończył się reduktor przy jakiś 4,5 tyś obrotów. Robione na 3 biegu od 1.5 obr. 2 - 33 benzyna https://log.tunezilla.com/s/B778dmY4 2 - 33 gaz https://log.tunezilla.com/s/B8LCVRV4 3 - 20 benzyna https://log.tunezilla.com/s/PAtGHfl0 115 - 118 benzyna https://log.tunezilla.com/s/c99Ss6U2
WunZUU Opublikowano 15 Września 2021 Autor Opublikowano 15 Września 2021 44 minuty temu, przem8 napisał: Przepływka zaniża. Właśnie pierwszy log jest chyba dziwny, tak od 5 do 6 tysięcy obr. Spada strasznie przepływ do chyba 70g/s i wtedy chyba wyrzuciło mi błąd sondy. A czy przypadkiem nie cofa zaplonu? I z jakiego to może być powodu, bo zauważyłem że na 5 biegu jakoś strasznie nierówno przyspiesza.
Łukasz13 Opublikowano 15 Września 2021 Opublikowano 15 Września 2021 Najlepiej jakbys wrócił do serii i dopiero to diagnozował, przepływka trup, pompa paliwa tez do sprawdzenia.
WunZUU Opublikowano 15 Września 2021 Autor Opublikowano 15 Września 2021 (edytowane) 6 godzin temu, Łukasz13 napisał: Najlepiej jakbys wrócił do serii i dopiero to diagnozował, przepływka trup, pompa paliwa tez do sprawdzenia. To że przeplywka To już wiem, czy przed jej wymiana coś sprawdzać, czy kupować od razu? 2. Pompa paliwa jest nowa więc nie szukanym tam, może regulator, był zmieniany 2 lata temu przez poprzedniego właściciela na jakiś tani zamiennik 3. Dalej nie wiem czemu cofa zaplony, od czego może się to dziać i czy jest to szkodliwe dla silnika w takim sensie jak np. Spalanie stukowe, czy może jest to to samo. Edytowane 15 Września 2021 przez WunZUU
Łukasz13 Opublikowano 15 Września 2021 Opublikowano 15 Września 2021 Zrób rzeczy które wiesz że są nie tak np. przeplywka i dopiero zastanawiaj się nad cofaniem zapłonu, pompę paliwa sprawdzisz mierząc cisnienie na listwie pod obciążeniem, rozumiem że paliwo 98?
WunZUU Opublikowano 15 Września 2021 Autor Opublikowano 15 Września 2021 95, przed zmianą pompy mierzyłem cinienie na listwie i było przy dobijaniu ciśnienia do 3,5 bara i od razu spadało do zera, przy wolnych obrotach było chyba 3 do 3-5 bara. Wymienię tą przepływkę i zobaczymy, a co do tego programu to czy jest szansa go jakoś zapisać, bo szczerze nie mam aktualnie budżetu na robienie tego na nowo, a takiego już go kupiłem i wcześniej zapłonów nie cofało, więc coś teraz musiało się zadziać.
cysiek18 Opublikowano 16 Września 2021 Opublikowano 16 Września 2021 9 godzin temu, WunZUU napisał: 95, przed zmianą pompy mierzyłem cinienie na listwie i było przy dobijaniu ciśnienia do 3,5 bara i od razu spadało do zera, przy wolnych obrotach było chyba 3 do 3-5 bara. Wymienię tą przepływkę i zobaczymy, a co do tego programu to czy jest szansa go jakoś zapisać, bo szczerze nie mam aktualnie budżetu na robienie tego na nowo, a takiego już go kupiłem i wcześniej zapłonów nie cofało, więc coś teraz musiało się zadziać. Słabe to ciśnienie, powinno być 4 bar. Program zgrasz ze sterownika, nie będziesz musiał robić go na nowo. No chyba że jest niezbyt dobrze zrobiony. Seryjną mapę bez problemów znajdziesz w sieci, lub ktoś ci podeśle.
przem8 Opublikowano 16 Września 2021 Opublikowano 16 Września 2021 10 godzin temu, WunZUU napisał: 95 Po sofcie wskazane 98 i by tak pewnie nie stukało ale że jeździsz na lpg więc na nim stuków być nie powinno. Jak są to już słabo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się