Muskel1 1349 Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Czujnik różnicy ciśnień. VAG DPF też powinien pokazać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianQ97 0 Opublikowano 22 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 (edytowane) 9 minut temu, Muskel1 napisał: Czujnik różnicy ciśnień. VAG DPF też powinien pokazać U mnie jest to niedostępne, okno kończy się na post injection 3. Wybiorę jeszcze w aplikacji grupę silnika dla capa, zobaczymy wtedy. A jakie wartości są poprawne? Edytowane 22 Września 2021 przez DamianQ97 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Musisz mieć wersję pro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianQ97 0 Opublikowano 26 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2021 W dniu 22.09.2021 o 14:52, Muskel1 napisał: Musisz mieć wersję pro. Cisnienie wynosi 2-4 HpA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 26 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2021 17 minut temu, DamianQ97 napisał: Cisnienie wynosi 2-4 HpA To na wolnych obrotach podejrzewam, a jaka wartość jest przy 2500 obr/min? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianQ97 0 Opublikowano 30 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 W dniu 26.09.2021 o 18:55, Muskel1 napisał: To na wolnych obrotach podejrzewam, a jaka wartość jest przy 2500 obr/min? 4 bieg 2500 obrotów i tempomat, jakieś 80hpa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 Na luzie sprawdź przy 2500, nie na biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianQ97 0 Opublikowano 3 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 W dniu 30.09.2021 o 19:42, Muskel1 napisał: Na luzie sprawdź przy 2500, nie na biegu. Na luzie okolo 50 hpa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 To jeszcze w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianQ97 0 Opublikowano 3 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 1 godzinę temu, Muskel1 napisał: To jeszcze w normie. W takim razie w przyszłym msc oddaje filtr do czyszczenia+ wyzerowanie wartośći dpf, czujnik różnicy ciśnień też wymienić,tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 (edytowane) Zaleca się także wymianę czujnika różnicy ciśnień (tylko ori), w końcu ma to wytrzymać i posłużyć następne 250-300 kkm. Czujnik z usterką przyczyni się do przedwczesnego zapełnienia, aby to wykluczyć zalecana jest jego wymiana. Edytowane 3 Października 2021 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianQ97 0 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 W dniu 3.10.2021 o 13:26, Muskel1 napisał: Zaleca się także wymianę czujnika różnicy ciśnień (tylko ori), w końcu ma to wytrzymać i posłużyć następne 250-300 kkm. Czujnik z usterką przyczyni się do przedwczesnego zapełnienia, aby to wykluczyć zalecana jest jego wymiana. Witaj. Jestem po myciu dpf, wczesniejsza wartosc przed czyszczeniem 86,940mbar po czyszczeniu 3,0900mbar, w ECU zostaly wyzerowane wartosci itd gdyz przy okazji wymienialem podkladki pod wtryski. Pierwsze wypalenie nastapilo po wartosci okolo 150km ?? Czyli jest tak samo jak wcześniej albo pierwsze musiało takie być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 Zależne od tego ile nagromadził sadzy. Nie znając wartości, przy których zainicjował regeneracje, ciężko powiedzieć czy tak miało być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianQ97 0 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 (edytowane) 4 minuty temu, Muskel1 napisał: Zależne od tego ile nagromadził sadzy. Nie znając wartości, przy których zainicjował regeneracje, ciężko powiedzieć czy tak miało być. Wedlug Vag DPF, Scoot Mass Calc wynosilo ok 8g, z tym ze, vag dpf mi troche swiruje i czasem nie pamieta ich wiec mysle ze max ok 10g Edytowane 10 Stycznia 2022 przez DamianQ97 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 (edytowane) Wydaje się trochę za wcześnie. Musisz odczekać 2-3 regeneracje czy coś się zmieni. Wartość popiołu sprawdzałeś czy została wyzerowana? Czujnik RC wymieniono po czyszczeniu? Edytowane 10 Stycznia 2022 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianQ97 0 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 4 minuty temu, Muskel1 napisał: Wydaje się trochę za wcześnie. Musisz odczekać 2-3 regeneracje czy coś się zmieni. Wartość popiołu sprawdzałeś czy została wyzerowana? Czujnik RC wymieniono po czyszczeniu? Wszystkie wartosci zostaly wyczyszczone popiol rowniez. Czujnik nie został wymieniony, ale juz go namierzylem takze jesli sie nic nie zmieni przez pare regeneracji to go wymienie. Co do wymiany tego czujnika, trzeba go adaptowac w vcds czy wystarczy tylko wymienic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 Czujnik należy po wymianie skalibrować. Wyżej jest filmek jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianQ97 0 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 3 minuty temu, Muskel1 napisał: Czujnik należy po wymianie skalibrować. Wyżej jest filmek jak. W takim razie, zaczekam jeszcze chwile i w razie czego kupie czujnik i zrobie adaptacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk330 14 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 Godzinę temu, DamianQ97 napisał: W takim razie, zaczekam jeszcze chwile i w razie czego kupie czujnik i zrobie adaptacje Sprawdz czy popiół na pewno Ci sie wyzerował. Ja po praniu DPFa miałem kasowany przez firmę, która to robiła, potem ja samodzielnie VCDSem a potem próbowało to zrobić ASO - bezskutecznie. Znalazłem na angielskim forum, że CAPA, ASB z DPFami i chyba BMK miały błąd w firmware, który uniemożliwiał inicjalizacje DPFa po czyszczeniu/wymianie i adaptację czujnika różnicy ciśnień. Znalazłem nawet TPI na to, wysyłałem to do ASO a oni niestety tylko wzruszyli ramionami (a rozwiązaniem jest aktualizacja firmware ECU). Ja jeżdżę tak jak było bo średnio mam czas się z tym użerać. Minus taki, że kiedy zmierzona masa sadzy jest dość niska i daleka od wypalania tak obliczona kwalifikuje do wypalenia i DPF mi się wypala co okolo 250km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianQ97 0 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 2 godziny temu, luk330 napisał: Sprawdz czy popiół na pewno Ci sie wyzerował. Ja po praniu DPFa miałem kasowany przez firmę, która to robiła, potem ja samodzielnie VCDSem a potem próbowało to zrobić ASO - bezskutecznie. Znalazłem na angielskim forum, że CAPA, ASB z DPFami i chyba BMK miały błąd w firmware, który uniemożliwiał inicjalizacje DPFa po czyszczeniu/wymianie i adaptację czujnika różnicy ciśnień. Znalazłem nawet TPI na to, wysyłałem to do ASO a oni niestety tylko wzruszyli ramionami (a rozwiązaniem jest aktualizacja firmware ECU). Ja jeżdżę tak jak było bo średnio mam czas się z tym użerać. Minus taki, że kiedy zmierzona masa sadzy jest dość niska i daleka od wypalania tak obliczona kwalifikuje do wypalenia i DPF mi się wypala co okolo 250km. Właśnie tak mam zmierzona jest około 30,a obliczona około 10 i zaczyna wypalać. Szkoda ze nie ma rozwiązania na ten problem w takim razie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się