Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Parametry Dpf


DamianQ97

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma to aż tak dużego wpływu czy zimny czy rozgrzany, po za obrotami na rozgrzanym, które są nieco niższe niż na zimnym i ciśnienie spalin jest na zimnym minimalnie wyższe. Dlatego sprawdź na rozgrzanym. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dziś zmierzyłem i wygląda to tak

 

Sam zapłon - 5 do - 7

Wolne - 1 do 4

2.5tys i luz ok 70

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, DamianQ97 napisał:

Ok dziś zmierzyłem i wygląda to tak

 

Sam zapłon - 5 do - 7

Wolne - 1 do 4

2.5tys i luz ok 70

Na odpalonym wartości -1 do 4? Tak skacze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, mazur1990 napisał:

Na odpalonym wartości -1 do 4? Tak skacze?

Z tego co obserwowałem to tak 

Wolne obroty i rozgrzany silnik 

Edytowane przez DamianQ97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje oko czujnik różnicy ciśnienia do podmiany. Wężyki sprawdziłeś czy coś ich nie zatyka albo czy nie są przetarte?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, mazur1990 napisał:

Na moje oko czujnik różnicy ciśnienia do podmiany. Wężyki sprawdziłeś czy coś ich nie zatyka albo czy nie są przetarte?

Wyglądaja dobrze, przedmuchałem powietrzem tylko węże i styki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego po czyszczeniu lub wymianie zaleca się wymianę czujnika na nowy, by zlikwidować potencjale źródło błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Muskel1 napisał:

Dlatego po czyszczeniu lub wymianie zaleca się wymianę czujnika na nowy, by zlikwidować potencjale źródło błędów.

Wymienię i dam znać czy coś się poprawiło 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, DamianQ97 napisał:

Wymienię i dam znać czy coś się poprawiło 

Pamietaj o wyzerowaniu wartości wyuczonych czujnika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobilem pare rzeczy takze po kolei.
Przyszedl czujnik, zostal zamontowany ale pokazywal dalej takie same wartosci.
Pojechalem do znajomego i probowalismy wyzerowac ten czujnik lecz sie nie dalo (delphi), zrobilismy wypalanie serwisowe i sadza zmierzona zeszla do 0.00.
Chwile pojezdzilismy i sadza obliczona i zmierzona rosla mniej wiecej rownoczesnie.
0.40 obliczonej do okolo 1,30 zmierzonej.
Pojezdzilem chwile i sadza obliczona wzrosla do okolo 1,30g a zmierzona do 7?

Nastepnie zalatwilem program i vcds u znajomego i zrobilismy reset wartosci wyuczonych (adaptacja nie byla dostepna w opcjach).
Po resecie wartosci czujnik dalej pokazuje takie same wartosci cisnienia jak pisalem wyzej czyli od -5 do -7 na biegu jalowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Muskel1 napisał:

W jaki sposób próbowałeś przeprowadzić adaptację? Opisz 

Krok po kroku w ten sposob


Z tym ze, u mnie tej opcji nie bylo dostepnej i zrobilem tylko reset wartosci wyuczonych, niby wszystko przeszlo ok bo robilem to nawet z 3 razy a mimo to cisnienie nadal to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maska była zamknięta? W niektórych  modelach maska musi być zamknięta aby dokonywanie pewnych zmian było możliwe. Jeżeli to nic nie da, to wejdź w sterownik silnika i w adaptacje i odszukaj w liście czy tam nie ma. W niektórych modelach właśnie tam jest. 

Być może będzie trzeba najpierw wprowadzić login (z podpowiedzi w vcds).

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alternatywnie w niektórych modelach można zaadoptować czujnik RC bez użycia programu diagnostycznego. Nie wiem czy w Twoim to też zadziała.

1. Włącz zapłon

2. Odczekaj 5 sekund.

3. Wyłącz zapłon.

4. Odczekaj 40 sekund.

 

Całą czynność powtórz 5 razy. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Muskel1 napisał:

Maska była zamknięta? W niektórych  modelach maska musi być zamknięta aby dokonywanie pewnych zmian było możliwe. Jeżeli to nic nie da, to wejdź w sterownik silnika i w adaptacje i odszukaj w liście czy tam nie ma. W niektórych modelach właśnie tam jest. 

Być może będzie trzeba najpierw wprowadzić login (z podpowiedzi w vcds).

Zamknieta, nie wiem czy to cos pomoze ale musze podjechac znowu i zobaczyc. W zasadzie jesli wypalanie bedzie co te 300-400 km to powinienem sie tym przejmowac ? Jesli wypalac bedzie co okreslona ilosc km ale wartosc cisnienia bedzie niewlasciwa ?

Dzis jade w dluzsza trase to bede obserwowal na vag dpf co sie dzieje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Muskel1 napisał:

Alternatywnie w niektórych modelach można zaadoptować czujnik RC bez użycia programu diagnostycznego. Nie wiem czy w Twoim to też zadziała.

1. Włącz zapłon

2. Odczekaj 5 sekund.

3. Wyłącz zapłon.

4. Odczekaj 40 sekund.

 

Całą czynność powtórz 5 razy. 

Zrobie to dzis jeszcze, tylko pytanie czy to moge robic po jakiejs trasie juz czy na zimnym ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, DamianQ97 napisał:

Zrobie to dzis jeszcze, tylko pytanie czy to moge robic po jakiejs trasie juz czy na zimnym ??

Nie ma znaczenia.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...