Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Parametry Dpf


DamianQ97

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, Muskel1 napisał:

Czujnik różnicy ciśnień.  VAG DPF też powinien pokazać 

Screenshot_20210922-142425_Gallery.jpg

U mnie jest to niedostępne, okno kończy się na post injection 3. Wybiorę jeszcze w aplikacji grupę silnika dla capa, zobaczymy wtedy. A jakie wartości są poprawne? 

Edytowane przez DamianQ97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, DamianQ97 napisał:

Cisnienie wynosi 2-4 HpA

To na wolnych obrotach podejrzewam, a jaka wartość jest przy 2500 obr/min?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.09.2021 o 18:55, Muskel1 napisał:

To na wolnych obrotach podejrzewam, a jaka wartość jest przy 2500 obr/min?

4 bieg 2500 obrotów i tempomat, jakieś 80hpa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Muskel1 napisał:

To jeszcze w normie.

W takim razie w przyszłym msc oddaje filtr do czyszczenia+ wyzerowanie wartośći dpf, czujnik różnicy ciśnień też wymienić,tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaleca się także wymianę czujnika różnicy ciśnień (tylko ori), w końcu ma to wytrzymać i posłużyć następne 250-300 kkm. Czujnik z usterką przyczyni się do przedwczesnego zapełnienia, aby to wykluczyć zalecana jest jego wymiana. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.10.2021 o 13:26, Muskel1 napisał:

Zaleca się także wymianę czujnika różnicy ciśnień (tylko ori), w końcu ma to wytrzymać i posłużyć następne 250-300 kkm. Czujnik z usterką przyczyni się do przedwczesnego zapełnienia, aby to wykluczyć zalecana jest jego wymiana. 

Witaj.
Jestem po myciu dpf, wczesniejsza wartosc przed czyszczeniem 86,940mbar po czyszczeniu 3,0900mbar, w ECU zostaly wyzerowane wartosci itd gdyz przy okazji wymienialem podkladki pod wtryski. Pierwsze wypalenie nastapilo po wartosci okolo 150km ?? Czyli jest tak samo jak wcześniej albo pierwsze musiało takie być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależne od tego ile nagromadził sadzy. Nie znając wartości, przy których zainicjował regeneracje, ciężko powiedzieć czy tak miało być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Muskel1 napisał:

Zależne od tego ile nagromadził sadzy. Nie znając wartości, przy których zainicjował regeneracje, ciężko powiedzieć czy tak miało być.

Wedlug Vag DPF, Scoot Mass Calc wynosilo ok 8g, z tym ze, vag dpf mi troche swiruje i czasem nie pamieta ich wiec mysle ze max ok 10g

Edytowane przez DamianQ97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje się trochę za wcześnie. Musisz odczekać 2-3 regeneracje czy coś się zmieni. Wartość popiołu sprawdzałeś czy została wyzerowana?

Czujnik RC wymieniono po czyszczeniu?

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Muskel1 napisał:

Wydaje się trochę za wcześnie. Musisz odczekać 2-3 regeneracje czy coś się zmieni. Wartość popiołu sprawdzałeś czy została wyzerowana?

Czujnik RC wymieniono po czyszczeniu?

Wszystkie wartosci zostaly wyczyszczone popiol rowniez. Czujnik nie został wymieniony, ale juz go namierzylem takze jesli sie nic nie zmieni przez pare regeneracji to go wymienie.
Co do wymiany tego czujnika, trzeba go adaptowac w vcds czy wystarczy tylko wymienic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Muskel1 napisał:

Czujnik należy po wymianie skalibrować. Wyżej jest filmek jak.

W takim razie, zaczekam jeszcze chwile i w razie czego kupie czujnik i zrobie adaptacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, DamianQ97 napisał:

W takim razie, zaczekam jeszcze chwile i w razie czego kupie czujnik i zrobie adaptacje

Sprawdz czy popiół na pewno Ci sie wyzerował. Ja po praniu DPFa miałem kasowany przez firmę, która to robiła, potem ja samodzielnie VCDSem a potem próbowało to zrobić ASO - bezskutecznie. Znalazłem na angielskim forum, że CAPA, ASB z DPFami i chyba BMK miały błąd w firmware, który uniemożliwiał inicjalizacje DPFa po czyszczeniu/wymianie i adaptację czujnika różnicy ciśnień. Znalazłem nawet TPI na to, wysyłałem to do ASO a oni niestety tylko wzruszyli ramionami (a rozwiązaniem jest aktualizacja firmware ECU). Ja jeżdżę tak jak było bo średnio mam czas się z tym użerać. Minus taki, że kiedy zmierzona masa sadzy jest dość niska i daleka od wypalania tak obliczona kwalifikuje do wypalenia i DPF mi się wypala co okolo 250km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, luk330 napisał:

Sprawdz czy popiół na pewno Ci sie wyzerował. Ja po praniu DPFa miałem kasowany przez firmę, która to robiła, potem ja samodzielnie VCDSem a potem próbowało to zrobić ASO - bezskutecznie. Znalazłem na angielskim forum, że CAPA, ASB z DPFami i chyba BMK miały błąd w firmware, który uniemożliwiał inicjalizacje DPFa po czyszczeniu/wymianie i adaptację czujnika różnicy ciśnień. Znalazłem nawet TPI na to, wysyłałem to do ASO a oni niestety tylko wzruszyli ramionami (a rozwiązaniem jest aktualizacja firmware ECU). Ja jeżdżę tak jak było bo średnio mam czas się z tym użerać. Minus taki, że kiedy zmierzona masa sadzy jest dość niska i daleka od wypalania tak obliczona kwalifikuje do wypalenia i DPF mi się wypala co okolo 250km.

Właśnie tak mam zmierzona jest około 30,a obliczona około 10 i zaczyna wypalać. Szkoda ze nie ma rozwiązania na ten problem w takim razie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...