Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Parametry Dpf


DamianQ97

Rekomendowane odpowiedzi

Nie, dpf to nie bezpiecznik, że po przepaleniu nie działa. Tryb awaryjny wystąpiłby, gdyby różnica ciśnienia urosła do pewnej ściśle zdefiniowanej lub wystąpiły inne objawy powodujące notlauf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Muskel1 napisał:

Jaki auto miało przebieg przy tych 510 ml?

Kupilem z 315 tys, wiec mysle ze jakies 320-335

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nieproporcjonalnie dużo na ten przebieg. Przy takim zapełnieniu albo auto miało ok. 500 kkm albo coś jest z silnikiem nie tak, co powoduje nadmierne wytwarzanie sadzy. To z kolei mogłoby wyjaśnić dlaczego wartość mierzona sadzy rośnie szybciej niż wartość obliczona. 

W moim CDUC miałem przy 248 kkm, 270 ml jak go sprzedawałem. Soft był oryginalny. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Muskel1 napisał:

To nieproporcjonalnie dużo na ten przebieg. Przy takim zapełnieniu albo auto miało ok. 500 kkm albo coś jest z silnikiem nie tak, co powoduje nadmierne wytwarzanie sadzy. To z kolei mogłoby wyjaśnić dlaczego wartość mierzona sadzy rośnie szybciej niż wartość obliczona. 

W moim CDUC miałem przy 248 kkm, 27ml jak go sprzedawałem. Soft był oryginalny. 

Co do przebiegu to jest oryginalny na bank. Dostalem faktur na kilkadziesiat stron, jest 1 faktura i ostatnia z przebiegiem 295 tys. Kupilem tez wydruk z aso i wszystko sie pokrywa wiec co do przebiegu jestem pewien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Muskel1 napisał:

Czy auto jest po programie?

Mysle, ze nie, aczkolwiek ogranicznik predkosci jest zdjety . Jak moge sprawdzic czy soft ori ?

Edytowane przez DamianQ97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, DamianQ97 napisał:

Mysle, ze nie, aczkolwiek ogranicznik predkosci jest zdjety . Jak moge sprawdzic czy soft ori ?

U tunera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, DamianQ97 napisał:

Jak moge sprawdzic czy soft ori ?

U tunera, jak kolega wyżej napisał albo logi porób i zapytaj tu na forum, koledzy napiszą czy soft ORI czy auto na koksie.

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, pelonek1 napisał:

U tunera, jak kolega wyżej napisał albo logi porób i zapytaj tu na forum, koledzy napiszą czy soft ORI czy auto na koksie.

Jakas apka na obd ogarnie czy tylko vcds? Bo za kazdym razem musze jechac do kogos kto go ma, a jak jest jakas apka ktora to sprawdzi to moge w kazdej chwili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, DamianQ97 napisał:

Jakas apka na obd ogarnie czy tylko vcds? Bo za kazdym razem musze jechac do kogos kto go ma, a jak jest jakas apka ktora to sprawdzi to moge w kazdej chwili

Jak nie masz czym zrobić logów to jedź do tunera, aplikacją nic nie zrobisz raczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, DamianQ97 napisał:

CAPA

Seryjnie zadane doładowanie turbo powinno być max 1,5 bara. Podjedź do kogoś z VCDSem i zrób loga. Jak wyjdzie Ci podobnie to soft na 99% masz z fabryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, pelonek1 napisał:

Seryjnie zadane doładowanie turbo powinno być max 1,5 bara. Podjedź do kogoś z VCDSem i zrób loga. Jak wyjdzie Ci podobnie to soft na 99% masz z fabryki.

Sprawdzę jutro w takim razie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Muskel1 napisał:

To nieproporcjonalnie dużo na ten przebieg. Przy takim zapełnieniu albo auto miało ok. 500 kkm albo coś jest z silnikiem nie tak, co powoduje nadmierne wytwarzanie sadzy. To z kolei mogłoby wyjaśnić dlaczego wartość mierzona sadzy rośnie szybciej niż wartość obliczona. 

W moim CDUC miałem przy 248 kkm, 270 ml jak go sprzedawałem. Soft był oryginalny. 

moje CAPA w tej chwili ma 275tys (kupiłem je od 1 wlasciciela przy przebiegu 198tys, do 178 serwisowany tylko w aso w Polsce-ogolnie bogata historia serwisowa) i zapelnienie mam 510 teraz. Według mnie z CAPA te wyliczenia przebiegu z sadzy nie działają i te obliczenia działają jakoś inaczej niż w innych 3.0tdi. Ogladałem kiedys jeszcze inne CAPA dla kolegi i tamto też miało sporo wyższe zapełnienie niż by to wskazywał przebieg. Ja bym tego nie traktował jako wyznacznik.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest normalne. Oznaczało by to na Twoim przykładzie, że wartość progową zapełnienia filtra, czyli te 370 ml osiągnąłeś gdzieś przy 130 kkm. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, luk330 napisał:

moje CAPA w tej chwili ma 275tys (kupiłem je od 1 wlasciciela przy przebiegu 198tys, do 178 serwisowany tylko w aso w Polsce-ogolnie bogata historia serwisowa) i zapelnienie mam 510 teraz. Według mnie z CAPA te wyliczenia przebiegu z sadzy nie działają i te obliczenia działają jakoś inaczej niż w innych 3.0tdi. Ogladałem kiedys jeszcze inne CAPA dla kolegi i tamto też miało sporo wyższe zapełnienie niż by to wskazywał przebieg. Ja bym tego nie traktował jako wyznacznik.

Hmm ciekawe co piszesz, ale wypalanie co 100-150 myślę że nie było okej. Chociaż na grupie a5 na fb ludzie piszą że mają podobnie i wypala się niektórym co 200km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...