Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Parametry Dpf


DamianQ97

Rekomendowane odpowiedzi

Dlatego pytałem czy wartość popiółu masz na pewno zresetowaną. Niektóre sterowniki silnika mają tak jak kolega wyżej napisał, problemy z resetowaniem i należy zrobić flash sterownika z nowszym softem. W przeciwnym razie wartości popiołu nie zresetujesz.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, DamianQ97 napisał:

Czyli wina jest to że nie można zresetować masy zmierzonej i w tym cały problem? 

Czym resetujesz wartości czujnika różnicy ciśnienia i wartość zapełnienia DPF? VCDS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Muskel1 napisał:

Dlatego pytałem czy wartość popiółu masz na pewno zresetowaną. Niektóre sterowniki silnika mają tak jak kolega wyżej napisał, problemy z resetowaniem i należy zrobić flash sterownika z nowszym softem. W przeciwnym razie wartości popiołu nie zresetujesz.

Popiół był zerowany, robili adaptację Dpf 

Screenshot_2021-12-31-12-13-14-930_com.applagapp.vagdpf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Muskel1 napisał:

Wygląda na zresetowany. 

Bo resetowali, ale tak jak kolega wyżej pisze, problem jest z tą masa zmierzona po prostu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On pisał o popiole. Problem dotyczy braku możliwości wyzerowania popiołu a nie sadzy. Sadzy nie da się zresetowć.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Muskel1 napisał:

On pisał o popiole. Problem dotyczy braku możliwości wyzerowania popiołu a nie sadzy. Sadzy nie da się zresetowć.

Czyli zostaje flash sterownika? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, mazur1990 napisał:

Sprawdz węzyki od czujnika różnicy ciśnienia może coś się przytyka.

Sprawdzę jutro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jutro vcdsem ale skoro VAG DPF pokazuje 0,0 to vcds to samo pokaże. 

Flash sterownika musiałbyś przeprowadzić gdyby nie dało się wyzerować popiołu. U Ciebie go wyzerowali. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Muskel1 napisał:

Sprawdź jutro vcdsem ale skoro VAG DPF pokazuje 0,0 to vcds to samo pokaże. 

Flash sterownika musiałbyś przeprowadzić gdyby nie dało się wyzerować popiołu. U Ciebie go wyzerowali. 

Czyli problem jest z masą sadzy zmierzona i obliczona? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Muskel1 napisał:

Nie wiem w czym jest problem.

Hm czyli to za wartość sadzy obliczonej wynosi 10g,a zmierzonej jest 30. Nie inicjuje to wypalania? Może gdyby zrobić adaptację tego czujnika różnicy ciśnień i wymienić go na nowy problem by ustal 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak już kolega @Tomnik wyżej napisał, jeżeli wartość zmierzona osiąga wartość progową przed wartością obliczoną jest coś nie tak. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Muskel1 napisał:

Tak jak już kolega @Tomnik wyżej napisał, jeżeli wartość zmierzona osiąga wartość progową przed wartością obliczoną jest coś nie tak. 

Pytanie co :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednyą z możliwych przyczyn może być to, że produkuje nadmierną ilość sadzy. Inna możliwość, czujnik RC przekłamuje. Wartość zmierzona sadzy to wartość ustalana na podstawie wartości z czujnika RC.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Muskel1 napisał:

Jednyą z możliwych przyczyn może być to, że produkuje nadmierną ilość sadzy. Inna możliwość, czujnik RC przekłamuje. Wartość zmierzona sadzy to wartość ustalana na podstawie wartości z czujnika RC.

Tutaj znalazłem podobny problem, aczkolwiek samo czyszczenie pomogło 

Sprawdzę ten czujnik i po prostu wymienię i zrobię adaptację. Pytanie jakie powinny być wartości w hPA po stracie na wolnych obrotach, podczas jazdy na zimnym. Na wolnych na rozgrzanym silniku oraz podczas jazdy na rozgrzanym? 

WWW.BRISKODA.NET

Hello everyone. I think there might be a problem with my DPF system. It starts a regen almost every time I turn on the...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wolnych obrotach na rozgrzanym nie powinno przekraczać 15-16 hPa.

Na luzie przy 2500 obr/min wynosić ok 50 hPa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Muskel1 napisał:

Na wolnych obrotach na rozgrzanym nie powinno przekraczać 15-16 hPa.

Na luzie przy 2500 obr/min wynosić ok 50 hPa.

 

A zimny? Czy jak sprawdzać to tylko na rozgrzanym? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...