Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciśnienie paliwa a4b6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć od jakiegoś czasu  moja a4b6 1.8 bfb ma problem z odpaleniem po  nocnym postoju zazwyczaj odpala za 2razem . Jak już odpali to zapala od strzała Wymieniłem wkład PIERBURG 4bara wymieniłem filtr paliwa Bosch Po tym zabiegu wymieniłem świece ngk platyny 150 zł  Kupiłem zestaw manometr  + koncówki i one nie pasują aby się wpiąc w listwe  a moze cos zle robię ? czy po odkręceniu tego zaworka trzeba odkręcic ten wentyl w listwie wewnetrzny ?  Bardzo Proszę o podanie numeru przejsciówki do listwy szukałem i nieznalazłem takiej odpowiedzi . p.s zakręciłem zawór na butli i jezdziłem na pb , w zbiorniku mam 3/4 paliwa  . Postoi przez noc i nie zapali za 1 razem albo próbuje zaskoczyc i nic  . Prosze jeszcze raz o pomoc bo juz mam zwyczajnie dość pozdrawiam 

Edytowane przez piotr115
Opublikowano

Kolego jakieś błędy pokazuje

Opublikowano (edytowane)
24 minuty temu, piotr115 napisał:

czy po odkręceniu tego zaworka trzeba odkręcic ten wentyl w listwie wewnetrzny ? 

Wykręcasz to i normalnie zaciskasz wężyk na listwie. Sprawdź wskazania g62 po nocy przed odpaleniem - gr1 w engine w vcds.

Edytowane przez przem8
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
6 minut temu, spiecho napisał:

Kolego jakieś błędy pokazuje

sprawdzałem na kompie   nie ma błędów    oprócz czujnika abs 

Opublikowano

Jest tyle filmów i zapytan o tą przejsciówkę i cięzko znalesc odpowiedz , ale moze kupię węzyk i przykręcę obejmą

Opublikowano

Kolego ja kupiłem taki i pasował

Screenshot_2021-10-10-21-24-25-880_pl.allegro.jpg

Opublikowano
8 minut temu, spiecho napisał:

Kolego ja kupiłem taki i pasował

Screenshot_2021-10-10-21-24-25-880_pl.allegro.jpg

podasz numer koncówki ? moj zestaw za 50 zł nie dał rady 

ALLEGRO.PL

Kup taniej MIERNIK TESTER POZIOMU KOMPRESJI BENZYNA 0-20 BAR z ŁÓDŹ na Allegro.pl, za 49,90 zł w kategorii Narzędzia i sprzęt warsztatowy - Diagnostyka i pomiary. Opinie i recenzje czy warto kupić...

 

 

Opublikowano (edytowane)

To z linku to zestaw do pomiaru kompresji (ciśnienia sprężania w cylindrach), nie da się tym zmierzyć ciśnienia paliwa. Szukaj takiego jak pokazał kolega spiecho. 

 

Nie da się tego zrobić wężykiem i opaską bo trzeba wcisnąć zaworek na listwie (jak wentyl w oponie). No chyba że wykręcisz zaworek ale ja bym nie ryzykował ewentualnej nieszczelności na listwie paliwowej...

Edytowane przez Skowrix
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, Skowrix napisał:

To z linku to zestaw do pomiaru kompresji (ciśnienia sprężania w cylindrach), nie da się tym zmierzyć ciśnienia paliwa. Szukaj takiego jak pokazał kolega spiecho. 

 

Nie da się tego zrobić wężykiem i opaską bo trzeba wcisnąć zaworek na listwie (jak wentyl w oponie). No chyba że wykręcisz zaworek ale ja bym nie ryzykował ewentualnej nieszczelności na listwie paliwowej...

przepraszam za zamieszanie nie sprawdziłem ..zamówiłem teraz się zgadza . Kupię  takie jak kolega a zestaw zatrzymam,  przyda się do sprawdzenia kompresji a nie cisnienia paliwa ech gapa ze mnie za duzo pracy 

Edytowane przez piotr115
Opublikowano (edytowane)

Normalnie się wykręca ten zaworek z środka, nasuwa węża i ściska obejmą, nie ma co kombinować z adapterami, mam podobny zestaw pomiarowy, i co z tego że dopasujesz adapter który wciśnie zaworek, jak będzie taki krótki że jedynie zrobisz pomiar przy silniku.. przewód musi być na tyle długi żebyś zegar wziął do kabiny i mógł robić pomiar pod obciążeniem.

Też kolegę poniosło chyba z tą nieszczelnością.. to jest zwykły zaworek jak w wentylu samochodowym (ale ma inne wymiary i nie pasuje samochodowy, także radzę nie zgubić), odkręcasz go zwykłym wkrętakiem do zaworków za 3 zeta

ALLEGRO.PL

Kup taniej Wkrętak do wkładek zaworów - podwójny KOMPOZYT z Łysomice na Allegro.pl, za 2,60 zł w kategorii...

 

 

A co do tematu, to tak jak przem8 napisał, na początku sprawdź vcds'em wskazania temperatury na zimnym a potem myśl o paliwie, nawymieniasz pół silnika, a się okaże że czujnik za 20zł :)

Edytowane przez zionx
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
44 minuty temu, zionx napisał:

Też kolegę poniosło chyba z tą nieszczelnością..

Nie przyglądałem się temu zaworkowi dokładnie a że wiele już 'rzeźb' widziałem, to wolałem ostrzec żeby później nikt nie miał pretensji, że mu się auto spaliło po tym jak sie naczytał porad na forum. ;) 

Opublikowano (edytowane)

Przecież tu nikt za nic nie odpowiada, na forum można zaczerpnąć rady, a to co zrobi właściciel to zrobi sobie sam :) ja wychodzę z założenia że jeśli ktoś szuka wiedzy technicznej jak coś zrobić, to ma ogólne pojęcie na mechanice, bo jakby nie miał, to po co ma pytać? Taka osoba oddaje samochód do warsztatu i sam sie naprawia :)

 

Jeszcze na swoim przykładzie dodam, też jak czegoś nie wiem/nie jestem pewien, pytam tutaj innych obeznanych, jeden doradzi zmień to, drugi że tamto i ja zmieniam i nie miałem pretensji do nikogo że "niepotrzebnie" nawymieniałem części za 1000 cebulionów, a okazało się na końcu że winna była pierdoła warta 5 :P plus takich sytuacji, że masz dużo nowych części w aucie, masz też ich sporo na zapas i najważniejsze - już wiesz o co chodziło :)

Edytowane przez zionx
  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...