adrianekxxxx Opublikowano 16 Listopada 2021 Autor Opublikowano 16 Listopada 2021 4 godziny temu, kamil-vag napisał: Jeśli podmieniles te przepływki, to ta jest lepsza od poprzedniej, w sensie już mniej przycina dawkę... bez różnicy było
adrianekxxxx Opublikowano 16 Listopada 2021 Autor Opublikowano 16 Listopada 2021 4 godziny temu, nadybek napisał: Nadal przeplywka tnie delikatnie dawke paliwa. Sprawdzales jak wyglada plastikowa siatka przed przeplywomierzem? Mozesz sprobowac jaszcze zaslepic egra i wtedy zrobic loga 003+ 008 jest cała egr był zaślepiony i nic nie pomogło
adrianekxxxx Opublikowano 18 Listopada 2021 Autor Opublikowano 18 Listopada 2021 W dniu 16.11.2021 o 19:49, nadybek napisał: Nadal przeplywka tnie delikatnie dawke paliwa. Sprawdzales jak wyglada plastikowa siatka przed przeplywomierzem? Mozesz sprobowac jaszcze zaslepic egra i wtedy zrobic loga 003+ 008 proszę logi grupy 003 i 008 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM
kamil-vag Opublikowano 19 Listopada 2021 Opublikowano 19 Listopada 2021 Coś źle robisz tego loga...to ma być płynne przyśpieszenie z pedałem w podłodze...jak sam sobie nie radzisz weź kogoś do pomocy na klikanie start/stop... Chociaż po tych wypocinach wydaje mi się, że jest lepiej...
adrianekxxxx Opublikowano 19 Listopada 2021 Autor Opublikowano 19 Listopada 2021 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM teraz dobrze
kamil-vag Opublikowano 19 Listopada 2021 Opublikowano 19 Listopada 2021 I to było z zaślepionym EGR i na Twojej pierwszej przepływce ?
nadybek Opublikowano 19 Listopada 2021 Opublikowano 19 Listopada 2021 Jestes może z okolic Wrocławia? Dałbym Ci w prezencie 100% sprawna przeplywke.
adrianekxxxx Opublikowano 19 Listopada 2021 Autor Opublikowano 19 Listopada 2021 3 godziny temu, kamil-vag napisał: I to było z zaślepionym EGR i na Twojej pierwszej przepływce ? tak
adrianekxxxx Opublikowano 19 Listopada 2021 Autor Opublikowano 19 Listopada 2021 3 godziny temu, nadybek napisał: Jestes może z okolic Wrocławia? Dałbym Ci w prezencie 100% sprawna przeplywke. czekam na nową
adrianekxxxx Opublikowano 22 Listopada 2021 Autor Opublikowano 22 Listopada 2021 Nowa przepływka nic nie dała
adrianekxxxx Opublikowano 22 Listopada 2021 Autor Opublikowano 22 Listopada 2021 proszę a tu taj logi tej nowej TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM
kamil-vag Opublikowano 22 Listopada 2021 Opublikowano 22 Listopada 2021 Z jakiej firmy ten MAF ? Na tym to już w ogóle tnie dawkę całkowicie...
adrianekxxxx Opublikowano 22 Listopada 2021 Autor Opublikowano 22 Listopada 2021 6 godzin temu, kamil-vag napisał: Z jakiej firmy ten MAF ? Na tym to już w ogóle tnie dawkę całkowicie... bosch
nadybek Opublikowano 22 Listopada 2021 Opublikowano 22 Listopada 2021 Jak dla mnie to tnie pi razy drzwi tak samo. Pytanie dlaczego??? Przy pelnym bucie i tak ladnie ladujacym turbo przeplywka powinna spokojnie pokazywać koło 1000. Trzy przeplywki i kazda zaniża tyle samo. Podmien od kumpla przeplywke z cala obudowa. Sprawdzales czy nie masz dziury w rurce od odmy? Lubia pekac skubane.
adrianekxxxx Opublikowano 23 Listopada 2021 Autor Opublikowano 23 Listopada 2021 2 godziny temu, nadybek napisał: Jak dla mnie to tnie pi razy drzwi tak samo. Pytanie dlaczego??? Przy pelnym bucie i tak ladnie ladujacym turbo przeplywka powinna spokojnie pokazywać koło 1000. Trzy przeplywki i kazda zaniża tyle samo. Podmien od kumpla przeplywke z cala obudowa. Sprawdzales czy nie masz dziury w rurce od odmy? Lubia pekac skubane. Zamieniałem cały filtr kombinowałem na wszystkie sposoby z filtrem przewód od odmy jest nowy i szczelny sprawdzałem go
adrianekxxxx Opublikowano 24 Listopada 2021 Autor Opublikowano 24 Listopada 2021 W dniu 23.11.2021 o 01:48, adrianekxxxx napisał: Zamieniałem cały filtr kombinowałem na wszystkie sposoby z filtrem przewód od odmy jest nowy i szczelny sprawdzałem go Chłopy co mam zrobić czy darować sobie to i dać fachowcu auto?
kamil-vag Opublikowano 25 Listopada 2021 Opublikowano 25 Listopada 2021 Masz dziwny przypadek, bo zaniżenie MAF to jest nieszczelność przed turbiną... ale skoro zmieniałeś MAF, obejrzałeś rurę, sprawdziłeś połączenie przy turbo... to jedyne co się nasuwa uszkodzenie przepływomierza, ale skoro był nowy... zostaje jeszcze możliwość uszkodzenia ECU, coś na przewodach, ale wtedy by walił jakimś błędem... ECU nie zgłasza żadnego błędu ? ? ? Jeszcze mi przychodzi do głowy jakieś pęknięcie na muszli turbiny ? ? ? @nadybektu napominał, że ogólnie jest dziwny sam fakt, że turbo swoje pompuje przy obciętej dawce paliwa... może być tak, że MAP zawyża, ale też go podmieniałeś więc ??? Nie wiem czy próbowałeś tego, ale może w ogóle odepnij obudowę przepływki od filtra i wtedy sprawdź wskazania ??? MAF zaniżają też spaliny dopuszczane przez EGR, ale jego również zaślepiałeś... Nie masz jakiś charakterystycznych objawów jak świst ? kopcenie na czarno ? Zależności są proste: Turbo ładuje za mało - MAF pokaże za mało Turbo przeładowuje - sprawny MAF pokaże więcej A u Cb zagwozdka bo turbo pompuje poprawnie, MAF pokazuje za mało...
adrianekxxxx Opublikowano 25 Listopada 2021 Autor Opublikowano 25 Listopada 2021 43 minuty temu, kamil-vag napisał: Masz dziwny przypadek, bo zaniżenie MAF to jest nieszczelność przed turbiną... ale skoro zmieniałeś MAF, obejrzałeś rurę, sprawdziłeś połączenie przy turbo... to jedyne co się nasuwa uszkodzenie przepływomierza, ale skoro był nowy... zostaje jeszcze możliwość uszkodzenia ECU, coś na przewodach, ale wtedy by walił jakimś błędem... ECU nie zgłasza żadnego błędu ? ? ? Jeszcze mi przychodzi do głowy jakieś pęknięcie na muszli turbiny ? ? ? @nadybektu napominał, że ogólnie jest dziwny sam fakt, że turbo swoje pompuje przy obciętej dawce paliwa... może być tak, że MAP zawyża, ale też go podmieniałeś więc ??? Nie wiem czy próbowałeś tego, ale może w ogóle odepnij obudowę przepływki od filtra i wtedy sprawdź wskazania ??? MAF zaniżają też spaliny dopuszczane przez EGR, ale jego również zaślepiałeś... Nie masz jakiś charakterystycznych objawów jak świst ? kopcenie na czarno ? Zależności są proste: Turbo ładuje za mało - MAF pokaże za mało Turbo przeładowuje - sprawny MAF pokaże więcej A u Cb zagwozdka bo turbo pompuje poprawnie, MAF pokazuje za mało... Na ecu jest aby błąd aby od poduszki silnika n145 bodajże tylko tyle, auto nie kopci jedynie dziwny dźwięk jest w niej tak jakby coś tarło jak da sie w palnik
nadybek Opublikowano 25 Listopada 2021 Opublikowano 25 Listopada 2021 Jeszcze zerknij jak wygladaja temperatury po nocy. Grupa 007 bodajrze. Powoli kończą sie pomysły. Ewidentnie wyglada to na niesprawny/ nieprawidlowy przeplywomierz, nieszczelnosc przeplywomierz->turbo lub niesprawny/nieprawidlowy MAP. Ewentualnie: Auto bylo kiedys u jakiegos magika tjunera? Moze komus sie nudzilo i zrobil linearyzacje MAFa
adrianekxxxx Opublikowano 25 Listopada 2021 Autor Opublikowano 25 Listopada 2021 12 godzin temu, nadybek napisał: Jeszcze zerknij jak wygladaja temperatury po nocy. Grupa 007 bodajrze. Powoli kończą sie pomysły. Ewidentnie wyglada to na niesprawny/ nieprawidlowy przeplywomierz, nieszczelnosc przeplywomierz->turbo lub niesprawny/nieprawidlowy MAP. Ewentualnie: Auto bylo kiedys u jakiegos magika tjunera? Moze komus sie nudzilo i zrobil linearyzacje MAFa nie wiem ale zamówiłem ecu 170 km bez imo i zobaczymy co będzie będę informował!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się