Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słabo zbiera się powyżej 150 km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 godziny temu, kamil-vag napisał:

Jeśli podmieniles te przepływki, to ta jest lepsza od poprzedniej, w sensie już mniej przycina dawkę...

bez różnicy było 

Opublikowano
4 godziny temu, nadybek napisał:

Nadal przeplywka tnie delikatnie dawke paliwa. Sprawdzales jak wyglada plastikowa siatka przed przeplywomierzem?

Mozesz sprobowac jaszcze zaslepic egra i wtedy zrobic loga 003+ 008

jest cała egr był zaślepiony i nic nie pomogło 

 

Opublikowano
W dniu 16.11.2021 o 19:49, nadybek napisał:

Nadal przeplywka tnie delikatnie dawke paliwa. Sprawdzales jak wyglada plastikowa siatka przed przeplywomierzem?

Mozesz sprobowac jaszcze zaslepic egra i wtedy zrobic loga 003+ 008

proszę logi grupy 003 i 008 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Opublikowano

Coś źle robisz tego loga...to ma być płynne przyśpieszenie z pedałem w podłodze...jak sam sobie nie radzisz weź kogoś do pomocy na klikanie start/stop...

Chociaż po tych wypocinach wydaje mi się, że jest lepiej...

Opublikowano

I to było z zaślepionym EGR i na Twojej pierwszej przepływce ? 

Opublikowano

Jestes może z okolic Wrocławia? Dałbym Ci w prezencie 100% sprawna przeplywke.

Opublikowano
3 godziny temu, kamil-vag napisał:

I to było z zaślepionym EGR i na Twojej pierwszej przepływce ? 

tak

 

Opublikowano
3 godziny temu, nadybek napisał:

Jestes może z okolic Wrocławia? Dałbym Ci w prezencie 100% sprawna przeplywke.

czekam na nową 

 

Opublikowano

Nowa przepływka nic nie dała 

Opublikowano

Z jakiej firmy ten MAF ?

Na tym to już w ogóle tnie dawkę całkowicie...

Opublikowano
6 godzin temu, kamil-vag napisał:

Z jakiej firmy ten MAF ?

Na tym to już w ogóle tnie dawkę całkowicie...

bosch 

Opublikowano

Jak dla mnie to tnie pi razy drzwi tak samo. 

Pytanie dlaczego???

Przy pelnym bucie i tak ladnie ladujacym turbo przeplywka powinna spokojnie pokazywać koło 1000. Trzy przeplywki i kazda zaniża tyle samo. Podmien od kumpla przeplywke z cala obudowa.

Sprawdzales czy nie masz dziury w rurce od odmy? Lubia pekac skubane.

 

Opublikowano
2 godziny temu, nadybek napisał:

Jak dla mnie to tnie pi razy drzwi tak samo. 

Pytanie dlaczego???

Przy pelnym bucie i tak ladnie ladujacym turbo przeplywka powinna spokojnie pokazywać koło 1000. Trzy przeplywki i kazda zaniża tyle samo. Podmien od kumpla przeplywke z cala obudowa.

Sprawdzales czy nie masz dziury w rurce od odmy? Lubia pekac skubane.

 

Zamieniałem cały filtr kombinowałem na wszystkie sposoby z filtrem przewód od odmy jest nowy i szczelny sprawdzałem go 

Opublikowano
W dniu 23.11.2021 o 01:48, adrianekxxxx napisał:

Zamieniałem cały filtr kombinowałem na wszystkie sposoby z filtrem przewód od odmy jest nowy i szczelny sprawdzałem go 

Chłopy co mam zrobić czy darować sobie to i dać fachowcu auto?

Opublikowano

Masz dziwny przypadek, bo zaniżenie MAF to jest nieszczelność przed turbiną... ale skoro zmieniałeś MAF, obejrzałeś rurę, sprawdziłeś połączenie przy turbo... to jedyne co się nasuwa uszkodzenie przepływomierza, ale skoro był nowy... zostaje jeszcze możliwość uszkodzenia ECU, coś na przewodach, ale wtedy by walił jakimś błędem... ECU nie zgłasza żadnego błędu ? ? ? Jeszcze mi przychodzi do głowy jakieś pęknięcie na muszli turbiny ? ? ? 

@nadybektu napominał, że ogólnie jest dziwny sam fakt, że turbo swoje pompuje przy obciętej dawce paliwa... może być tak, że MAP zawyża, ale też go podmieniałeś więc ??? 

Nie wiem czy próbowałeś tego, ale może w ogóle odepnij obudowę przepływki od filtra i wtedy sprawdź wskazania ??? 

MAF zaniżają też spaliny dopuszczane przez EGR, ale jego również zaślepiałeś... 

Nie masz jakiś charakterystycznych objawów jak świst ? kopcenie na czarno ? 

Zależności są proste:

Turbo ładuje za mało - MAF pokaże za mało

Turbo przeładowuje - sprawny MAF pokaże więcej

A u Cb zagwozdka bo turbo pompuje poprawnie, MAF pokazuje za mało...

Opublikowano
43 minuty temu, kamil-vag napisał:

Masz dziwny przypadek, bo zaniżenie MAF to jest nieszczelność przed turbiną... ale skoro zmieniałeś MAF, obejrzałeś rurę, sprawdziłeś połączenie przy turbo... to jedyne co się nasuwa uszkodzenie przepływomierza, ale skoro był nowy... zostaje jeszcze możliwość uszkodzenia ECU, coś na przewodach, ale wtedy by walił jakimś błędem... ECU nie zgłasza żadnego błędu ? ? ? Jeszcze mi przychodzi do głowy jakieś pęknięcie na muszli turbiny ? ? ? 

@nadybektu napominał, że ogólnie jest dziwny sam fakt, że turbo swoje pompuje przy obciętej dawce paliwa... może być tak, że MAP zawyża, ale też go podmieniałeś więc ??? 

Nie wiem czy próbowałeś tego, ale może w ogóle odepnij obudowę przepływki od filtra i wtedy sprawdź wskazania ??? 

MAF zaniżają też spaliny dopuszczane przez EGR, ale jego również zaślepiałeś... 

Nie masz jakiś charakterystycznych objawów jak świst ? kopcenie na czarno ? 

Zależności są proste:

Turbo ładuje za mało - MAF pokaże za mało

Turbo przeładowuje - sprawny MAF pokaże więcej

A u Cb zagwozdka bo turbo pompuje poprawnie, MAF pokazuje za mało...

Na ecu jest aby błąd aby od poduszki silnika n145 bodajże tylko tyle, auto nie kopci jedynie dziwny dźwięk jest w niej tak jakby coś tarło jak da sie w palnik 

Opublikowano

Jeszcze zerknij jak wygladaja temperatury po nocy. Grupa 007 bodajrze.

Powoli kończą sie pomysły. Ewidentnie wyglada to na niesprawny/ nieprawidlowy przeplywomierz, nieszczelnosc przeplywomierz->turbo lub niesprawny/nieprawidlowy MAP.

Ewentualnie:

Auto bylo kiedys u jakiegos magika tjunera? Moze komus sie nudzilo i zrobil linearyzacje MAFa

Opublikowano
12 godzin temu, nadybek napisał:

Jeszcze zerknij jak wygladaja temperatury po nocy. Grupa 007 bodajrze.

Powoli kończą sie pomysły. Ewidentnie wyglada to na niesprawny/ nieprawidlowy przeplywomierz, nieszczelnosc przeplywomierz->turbo lub niesprawny/nieprawidlowy MAP.

Ewentualnie:

Auto bylo kiedys u jakiegos magika tjunera? Moze komus sie nudzilo i zrobil linearyzacje MAFa

nie wiem ale zamówiłem ecu 170 km bez imo i zobaczymy co będzie będę informował!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...