Dev Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 Godzinę temu, PitiG91 napisał: Wydarlem ten silniczek, założyłem inny z aledrogo, pokazało błąd potencjometru ale po zrobieniu nastawów podstawowych nie ma ani jednego błędu w klimatyzacji. Wczoraj po powiedzmy 30km i zmienieniu silniczka zaczęło działać ogrzewanie, przy ustawieniu na LO dmuchało zimnym a im wyższa temperatura aż do HI leciało gorące powietrze. Dzisiaj po krótkiej przejażdżce grzeje jak mu się podoba, silnik rozgrzany do 90 nadal leciało chłodne powietrze, dopiero po jakimś czasie zaczęło lecieć cieplejsze ale nie takie jak powinno przy ustawieniu na HI wypłucz nagrzewnicę
PitiG91 Opublikowano 7 Listopada 2021 Autor Opublikowano 7 Listopada 2021 Teraz zauważyłem jeszcze, że jak miałem na luzie i zacząłem mu podnosić obroty tak do 3tys to zaczynało lecieć ciepłe powietrze
Langista Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 Zapowietrzony lub termostat zacięty na otwartym lub pompa wody do wymiany.
PitiG91 Opublikowano 7 Listopada 2021 Autor Opublikowano 7 Listopada 2021 Pompa wody HEPU z mosiężnym wirnikiem od Wandej wymienione 4 miesiące temu. Zrobię później skan błędów bo ostatnio coś mi wyskakiwało od termostatu
pila24 Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 Silniczek w wersji C,poprawione to wersja D.
PitiG91 Opublikowano 8 Listopada 2021 Autor Opublikowano 8 Listopada 2021 Takie oto błędy : 2 Faults Found: 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Readiness: 0000 0000 Zauważyłem że check engine wyskakuje przy tym pierwszym błędzie 16795, a przy tym 17700 jest cisza, coś w stylu "cichy błąd"
PitiG91 Opublikowano 8 Listopada 2021 Autor Opublikowano 8 Listopada 2021 (edytowane) 17 godzin temu, pila24 napisał: Silniczek w wersji C,poprawione to wersja D. Jesteś pewny ? Bo teraz na tym co założyłem nie ma ani jednego błędu na klimatyzacji. Chodzi o oznaczenie C przy tym: C (43) czy przy tym 663825X C ? Czy musi być z oznaczeniem 8E1.820.511 czy może być z końcówka A,B,C... i starczy przełozyć tylko to czerwone ramię? Edytowane 8 Listopada 2021 przez PitiG91
przem8 Opublikowano 8 Listopada 2021 Opublikowano 8 Listopada 2021 Masz uszkodzony termostat, a raczej jego grzałkę, i nieszczelny układ powietrza wtórnego (chyba, że usunąłeś, a nie jest wyłączone w ecu). Jeśli silniczki przechodzą adaptację i nie wywala błędów to masz zapowietrzony układ z jakiegoś powodu, silnik nie łapie temp. przez termostat lub coś z nagrzewnicą. Popraw profil, bo nie ma czegoś takiego jak BFC.
Langista Opublikowano 8 Listopada 2021 Opublikowano 8 Listopada 2021 1 godzinę temu, PitiG91 napisał: Jesteś pewny ? Bo teraz na tym co założyłem nie ma ani jednego błędu na klimatyzacji. Chodzi o oznaczenie C przy tym: C (43) czy przy tym 663825X C ? Czy musi być z oznaczeniem 8E1.820.511 czy może być z końcówka A,B,C... i starczy przełozyć tylko to czerwone ramię? Jak potencjometr jest sprawny, to błędu nie będzie.
PitiG91 Opublikowano 8 Listopada 2021 Autor Opublikowano 8 Listopada 2021 1 godzinę temu, przem8 napisał: Masz uszkodzony termostat, a raczej jego grzałkę, i nieszczelny układ powietrza wtórnego (chyba, że usunąłeś, a nie jest wyłączone w ecu). Jeśli silniczki przechodzą adaptację i nie wywala błędów to masz zapowietrzony układ z jakiegoś powodu, silnik nie łapie temp. przez termostat lub coś z nagrzewnicą. Popraw profil, bo nie ma czegoś takiego jak BFC. Sorka, poprawione. Błąd 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded' zaczął wyskakiwać po założeniu instalacji LPG.
PitiG91 Opublikowano 8 Listopada 2021 Autor Opublikowano 8 Listopada 2021 1 godzinę temu, przem8 napisał: Masz uszkodzony termostat, a raczej jego grzałkę, i nieszczelny układ powietrza wtórnego (chyba, że usunąłeś, a nie jest wyłączone w ecu). Jeśli silniczki przechodzą adaptację i nie wywala błędów to masz zapowietrzony układ z jakiegoś powodu, silnik nie łapie temp. przez termostat lub coś z nagrzewnicą. Popraw profil, bo nie ma czegoś takiego jak BFC. Odpowietrzamy tutaj? Ściągam delikatnie wąż do kropki, a w tym czasie ktoś trzyma auto na obrotach aż będzie leciał sam płyn bez bąbli powietrza?
PitiG91 Opublikowano 8 Listopada 2021 Autor Opublikowano 8 Listopada 2021 (edytowane) 44 minuty temu, przem8 napisał: Tu masz odpowietrznik O widzę z tą lepsza śruba ?no ostatnio próbowałem tym odpowietrzyć to się śruba złamała i wyciągnąłem główkę, a reszta została w rurze i sikalo płynem chłodniczym na boki, oczywiście ta wspaniała plastikowa. Zmieniales cała rurę czy założyłeś śrubę o takich samych wymiarach jak ta plastikowa? Edytowane 8 Listopada 2021 przez PitiG91
PitiG91 Opublikowano 8 Listopada 2021 Autor Opublikowano 8 Listopada 2021 (edytowane) 3 minuty temu, PitiG91 napisał: Edytowane 8 Listopada 2021 przez PitiG91
przem8 Opublikowano 8 Listopada 2021 Opublikowano 8 Listopada 2021 To jest przykładowe z neta zdjęcie ale u mnie jest metalowa śrubka na ampula z podkładką miedzianą. Plastik się nie nadaje na dłuższą metę w tym miejscu.
PitiG91 Opublikowano 8 Listopada 2021 Autor Opublikowano 8 Listopada 2021 13 minut temu, przem8 napisał: To jest przykładowe z neta zdjęcie ale u mnie jest metalowa śrubka na ampula z podkładką miedzianą. Plastik się nie nadaje na dłuższą metę w tym miejscu. Kupie takie przykładowo w sklepach Leroy, Castorama czy szukać w sklepach motoryzacyjnych?
PitiG91 Opublikowano 9 Listopada 2021 Autor Opublikowano 9 Listopada 2021 17 godzin temu, przem8 napisał: allegro.pl ALLEGRO.PL Cos takiego? Gdzieś jeszcze czytałem że audi stwierdziło że jednak ta plastikowa to o d*pę rozbić i wprowadziło nowa metalową tyle, że o innych wymiarach i trzeba było cała rurę wymieniać.
przem8 Opublikowano 9 Listopada 2021 Opublikowano 9 Listopada 2021 Słuchaj, nie znam na pamięć wszystkich wymiarów. Już miałem taką śrube zamontowaną. Dobierz, dopasuj coś samemu albo kup gotową metalową, która jest zamiennikiem takiej z tworzywa. Nic nie słyszałem o tym co napisałeś i też nie jestem encyklopedią audi
PitiG91 Opublikowano 10 Listopada 2021 Autor Opublikowano 10 Listopada 2021 W dniu 8.11.2021 o 13:17, przem8 napisał: Tu masz odpowietrznik Dla pewności, że przeprowadziłem ostatnio dobrze operację, silnik rozgrzewam do 90 stopni, klimatyzacja na HI, siła nadmuchu na minimum, odkręcam kawałek tą śrubę żeby powietrze miało gdzie uciekać i w tym czasie ktoś podnosi delikatnie obroty?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się