Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8T problem z ogrzewaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, PitiG91 napisał:

Wydarlem ten silniczek, założyłem inny z aledrogo, pokazało błąd potencjometru ale po zrobieniu nastawów podstawowych nie ma ani jednego błędu w klimatyzacji. Wczoraj po powiedzmy 30km i zmienieniu silniczka zaczęło działać ogrzewanie, przy ustawieniu na LO dmuchało zimnym a im wyższa temperatura aż do HI leciało gorące powietrze. Dzisiaj po krótkiej przejażdżce grzeje jak mu się podoba, silnik rozgrzany do 90 nadal leciało chłodne powietrze, dopiero po jakimś czasie zaczęło lecieć cieplejsze ale nie takie jak powinno przy ustawieniu na HI

wypłucz nagrzewnicę

Opublikowano

Teraz zauważyłem jeszcze, że jak miałem na luzie i zacząłem mu podnosić obroty tak do 3tys to zaczynało lecieć ciepłe powietrze

Opublikowano

Zapowietrzony lub termostat zacięty na otwartym lub pompa wody do wymiany.

Opublikowano

Pompa wody HEPU z mosiężnym wirnikiem od Wandej wymienione 4 miesiące temu. Zrobię później skan błędów bo ostatnio coś mi wyskakiwało od termostatu

Opublikowano

Silniczek w wersji C,poprawione to wersja D.

Opublikowano

Takie oto błędy : 
2 Faults Found:
16795 -  Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
            P0411 - 002 -  Lower Limit Exceeded
17700 -  Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit
            P1292 - 004 -  No Signal/Communication - Intermittent
Readiness: 0000 0000

Zauważyłem że check engine wyskakuje przy tym pierwszym błędzie 16795, a przy tym 17700 jest cisza, coś w stylu "cichy błąd"

Opublikowano (edytowane)
17 godzin temu, pila24 napisał:

Silniczek w wersji C,poprawione to wersja D.

Jesteś pewny ? Bo teraz na tym co założyłem nie ma ani jednego błędu na klimatyzacji.

Chodzi o oznaczenie C przy tym: C (43) czy przy tym 663825X C ?

Czy musi być z oznaczeniem 8E1.820.511 czy może być z końcówka A,B,C... i starczy przełozyć tylko to czerwone ramię?

Edytowane przez PitiG91
Opublikowano

Masz uszkodzony termostat, a raczej jego grzałkę, i nieszczelny układ powietrza wtórnego (chyba, że usunąłeś, a nie jest wyłączone w ecu). 

Jeśli silniczki przechodzą adaptację i nie wywala błędów to masz zapowietrzony układ z jakiegoś powodu, silnik nie łapie temp. przez termostat lub coś z nagrzewnicą. 

Popraw profil, bo nie ma czegoś takiego jak BFC.

Opublikowano
1 godzinę temu, PitiG91 napisał:

Jesteś pewny ? Bo teraz na tym co założyłem nie ma ani jednego błędu na klimatyzacji.

Chodzi o oznaczenie C przy tym: C (43) czy przy tym 663825X C ?

Czy musi być z oznaczeniem 8E1.820.511 czy może być z końcówka A,B,C... i starczy przełozyć tylko to czerwone ramię?

Jak potencjometr jest sprawny, to błędu nie będzie.

Opublikowano
1 godzinę temu, przem8 napisał:

Masz uszkodzony termostat, a raczej jego grzałkę, i nieszczelny układ powietrza wtórnego (chyba, że usunąłeś, a nie jest wyłączone w ecu). 

Jeśli silniczki przechodzą adaptację i nie wywala błędów to masz zapowietrzony układ z jakiegoś powodu, silnik nie łapie temp. przez termostat lub coś z nagrzewnicą. 

Popraw profil, bo nie ma czegoś takiego jak BFC.

Sorka, poprawione.

Błąd 16795 -  Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
            P0411 - 002 -  Lower Limit Exceeded'

zaczął wyskakiwać po założeniu instalacji LPG.

Opublikowano
1 godzinę temu, przem8 napisał:

Masz uszkodzony termostat, a raczej jego grzałkę, i nieszczelny układ powietrza wtórnego (chyba, że usunąłeś, a nie jest wyłączone w ecu). 

Jeśli silniczki przechodzą adaptację i nie wywala błędów to masz zapowietrzony układ z jakiegoś powodu, silnik nie łapie temp. przez termostat lub coś z nagrzewnicą. 

Popraw profil, bo nie ma czegoś takiego jak BFC.

Odpowietrzamy tutaj? Ściągam delikatnie wąż do kropki, a w tym czasie ktoś trzyma auto na obrotach aż będzie leciał sam płyn bez bąbli powietrza?

20211108_125323.jpg

Opublikowano

Tu masz odpowietrznik 

 

odp.jpeg

Opublikowano (edytowane)
44 minuty temu, przem8 napisał:

Tu masz odpowietrznik 

 

odp.jpeg

O widzę z tą lepsza śruba ?no ostatnio próbowałem tym odpowietrzyć to się śruba złamała i wyciągnąłem główkę, a reszta została w rurze i sikalo płynem chłodniczym na boki, oczywiście ta wspaniała plastikowa. Zmieniales cała rurę czy założyłeś śrubę o takich samych wymiarach jak ta plastikowa?

Edytowane przez PitiG91
Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, PitiG91 napisał:

 

 

Edytowane przez PitiG91
Opublikowano

To jest przykładowe z neta zdjęcie ale u mnie jest metalowa śrubka na ampula z podkładką miedzianą. Plastik się nie nadaje na dłuższą metę w tym miejscu.

Opublikowano
13 minut temu, przem8 napisał:

To jest przykładowe z neta zdjęcie ale u mnie jest metalowa śrubka na ampula z podkładką miedzianą. Plastik się nie nadaje na dłuższą metę w tym miejscu.

Kupie takie przykładowo w sklepach Leroy, Castorama czy szukać w sklepach motoryzacyjnych?

Opublikowano
17 godzin temu, przem8 napisał:
ALLEGRO.PL

 

Cos takiego?

Gdzieś jeszcze czytałem że audi stwierdziło że jednak ta plastikowa to o d*pę rozbić i wprowadziło nowa metalową tyle, że o innych wymiarach i trzeba było cała rurę wymieniać.

20211109_103616.jpg

Opublikowano

Słuchaj, nie znam na pamięć wszystkich wymiarów. Już miałem taką śrube zamontowaną. Dobierz, dopasuj coś samemu albo kup gotową metalową, która jest zamiennikiem takiej z tworzywa. Nic nie słyszałem o tym co napisałeś i też nie jestem encyklopedią audi :P 

Opublikowano
W dniu 8.11.2021 o 13:17, przem8 napisał:

Tu masz odpowietrznik 

 

odp.jpeg

Dla pewności, że przeprowadziłem ostatnio dobrze operację, silnik rozgrzewam do 90 stopni, klimatyzacja na HI, siła nadmuchu na minimum, odkręcam kawałek tą śrubę żeby powietrze miało gdzie uciekać i w tym czasie ktoś podnosi delikatnie obroty?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...