Jakub 36 Opublikowano 20 Października 2021 Opublikowano 20 Października 2021 Witam, mam problem z moim AJL- Gdy kupiłem auto szarpało itp i nie miało mocy, więc powymienialem co trzeba było i wszystko byłoby dobrze gdyby nie deficyt mocy. Samochód jeździł jakby miał 150 koni a nie 180. Postanowiłem sprawdzić nowy zaworek n75 i niby wszystko git ale coś mi nadal nie pasowało i włożyłem stary na którym auto szarpało. Wymiana na stary n75 dała taki efekt że do 4 tysięcy obrotów doładowanie skakało (lądowało nie lądowało i tak w kółko) a po 4 tysiącach wystrzeliwało jak pojebane. Więc znów kupiłem tym razem zamiennik z górnej półki i po włożeniu go auto znowu słabiej jedzie ale za to doładowanie jest równe i nie szarpie. Nie mam vcdsa więc wartości doładowania sprawdzałem jakimś gównianym programem i wyszło że na nowym zaworku ładuje ponad 130 g/s a na starym fabrycznym ponad 140 g/s. Za cholerę nie wiem co może być przyczyną tego więc prosiłbym o pomoc. Z góry dzięki.
Jakub 36 Opublikowano 20 Października 2021 Autor Opublikowano 20 Października 2021 Godzinę temu, Dev napisał: sprawdz DVkę Wymieniona na nową
Dev Opublikowano 20 Października 2021 Opublikowano 20 Października 2021 Szczelność dolotu ? Barosensor ma prawidłowe wskazania ?
Jakub 36 Opublikowano 20 Października 2021 Autor Opublikowano 20 Października 2021 1 minutę temu, Dev napisał: Szczelność dolotu ? Barosensor ma prawidłowe wskazania ? Gdzie znajduje się ten barosensor? Dolot szczelny
Dev Opublikowano 20 Października 2021 Opublikowano 20 Października 2021 15 minut temu, Jakub 36 napisał: Gdzie znajduje się ten barosensor? Dolot szczelny Obok ECU a sprawdza się VAGiem tylko nie pamiętam który kanał
Jakub 36 Opublikowano 20 Października 2021 Autor Opublikowano 20 Października 2021 45 minut temu, Dev napisał: Obok ECU a sprawdza się VAGiem tylko nie pamiętam który kanał Ok, dzięki
vwbacardi Opublikowano 21 Października 2021 Opublikowano 21 Października 2021 15 godzin temu, Jakub 36 napisał: Nie mam vcdsa więc wartości doładowania sprawdzałem jakimś gównianym programem i wyszło że na nowym zaworku ładuje ponad 130 g/s a na starym fabrycznym ponad 140 g/s. W ajl nie masz map'a więc nie mogłeś sprawdzić doładowania, a powyższy odczyt patrząc po jednostce dotyczy maf'a czyli przepływki. Żeby sprawdzić doładowanie musisz podłączyć najprostszy nawet wskaźnik doładowania, ponieważ na razie to wróżenie z fusów.
michu123 Opublikowano 21 Października 2021 Opublikowano 21 Października 2021 Czy w AEB tez jest ten barosensor w puszce ecu ?jaki ma numer?
Dev Opublikowano 21 Października 2021 Opublikowano 21 Października 2021 15 minut temu, michu123 napisał: Czy w AEB tez jest ten barosensor w puszce ecu ?jaki ma numer? jest tak samo jak w AJLu
michu123 Opublikowano 24 Października 2021 Opublikowano 24 Października 2021 (edytowane) Mam takie pytanie czy jak odlacze sterownik silnika i wloze taki po programie z usunietym immo to auto powinno odpalic odrazu? I naprzyklad gdy później wloze orginalny z powrotem to nie bedzie problemu z odpalniem? Edytowane 24 Października 2021 przez michu123
Dev Opublikowano 24 Października 2021 Opublikowano 24 Października 2021 Godzinę temu, michu123 napisał: Mam takie pytanie czy jak odlacze sterownik silnika i wloze taki po programie z usunietym immo to auto powinno odpalic odrazu? I naprzyklad gdy później wloze orginalny z powrotem to nie bedzie problemu z odpalniem? Jo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się