Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Czujnik niezapiętych pasów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a czy informacja o niezapiętych pasach nie idzie z samego zapięcia...?

hmmm Siemian, pomyśl jaki by to miało sens na fotelu pasazera :gwizdanie:

Opublikowano

nie no ale musi tak być.

Jeśli mata wykryje pasażera, to wtedy sprawdza czy pasy są zapięte i jeśli nie są to wyświetla się kontrolka na desce rozdzielczej, czy nie?

Jeśli mata nie wykryje pasażera to mimo nie zapiętych pasów nie zapali się kontrolka.

Wydaje mi się że ten czujnik zapięcia pasów przez pasażera był jako wyposażenie dodatkowe...

Ale moge się mylić

Opublikowano

nie no ale musi tak być.

Jeśli mata wykryje pasażera, to wtedy sprawdza czy pasy są zapięte i jeśli nie są to wyświetla się kontrolka na desce rozdzielczej, czy nie?

Jeśli mata nie wykryje pasażera to mimo nie zapiętych pasów nie zapali się kontrolka.

wszystko sie zgadza wiec. Proste ze musi isc z zapiecia :cool1: ale napisales tak tego posta ze mozna było to zrozumiec dwojako :wink4: w sensie ze tylko zapiecie odpowiada za kontrolke zapiecia pasów :decayed:

Opublikowano

no racja słowa samego nie użyłem w sensie "tylko" :> :>

Czyli żeby to działało to musi być mata plus czujnik w zapięciu?

Dokładnie tak

Opublikowano

mate masz w cenie 120pln no i troszkę przerezania fotela... ale czy to aż tak potrzebne chyba, że dbasz o bezpieczeństwo i pasażera ;) ... ale z tego co się orientuje większość ludzi wyłącza to głosowe bo wnerwia :)

Opublikowano

zeby zadbac o swoje i czyjes bezpieczenstwo-nie potrzeba czujnikow...wytarczy o tym przypomniec i samemu dawac przyklad i zapinac pasy... :wink4:

Opublikowano

Witam

Mam problem z czujnikiem niezapiętych pasów. Do tej pory było wszystko ok aż ze 2 dni temu odkryłem, że fotel kierowcy nie wykrywa siedzącego kierowcy. Czyli kontrolka "zapnij pasy" nie miga. Na fotelu bocznym dalej wszystko jest ok.

Co sprawdzić ??? Jak zdiagnozować usterkę?

Pozdrawiam

Opublikowano

Rozumiem że wcześniej się zapalała.

Podepnij VAGa.

Prawdopodobnie poszła mata w fotelu (koszt w ASO 120zł).

Mniej prawdopodobna możliwość to że padł Ci czujnik w zapięciu pasów i wysyła sygnał że są cały czas zapięte.[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2009, 11:56_________________________________________________chociaż nie. Bo jeśli to jest fotel kierowcy to chyba kontrolka pasów świeci się po odpaleniu auta bez względu czy ktoś siedzi czy nie. W takim wypadku wskazywałoby to na zapięcie...

Opublikowano

Rozumiem że wcześniej się zapalała.

Podepnij VAGa.

Prawdopodobnie poszła mata w fotelu (koszt w ASO 120zł).

Mniej prawdopodobna możliwość to że padł Ci czujnik w zapięciu pasów i wysyła sygnał że są cały czas zapięte.[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2009, 11:56_________________________________________________chociaż nie. Bo jeśli to jest fotel kierowcy to chyba kontrolka pasów świeci się po odpaleniu auta bez względu czy ktoś siedzi czy nie. W takim wypadku wskazywałoby to na zapięcie...

Zapalało się wcześnie ale dopiero jak usiadłem.. Może być mata bo coś brałem z fotela obok i kolanem nacisnołem na fotel, wtedy pykneło... ech..

Taką matę można wymieniać samemeu?[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2009, 12:16_________________________________________________Więc jeśli chodzi o jeden z niuansów maty wyczuwającej kierowcę na fotelu to u mnie okazało się ze wystarczy upuścić na podłogę niedokręconą butelkę wody.

A mianowicie aby zlokalizować małą butelkę odsunołem fotel do tyłu potem do przodu i na desce rozcielczej pokazała się lampka niezapiętych pasów :D

Wiec wyglada na to, że gdzieś kable nie stykają/ chyba....

Opublikowano

Czy ktoś rozbierał zapięcie pasów? Jak sie do tego dobrać żeby nic nie urwać?

Zapięcie kierowcy nie łączy i podczas jazdy co jakiś czas zapala się kontrolka.

Opublikowano

czy ktoś orientuje się gdzie wyłącza się czujnik zapięcia pasów i mate sensorowa?

dodam, że to Audi B7 i w VAG-CAN 15 AIRBAG i adaptacja 5 (wyłączenie czujnika zapięcia pasów pasażera) nie przyniosła żądanego efektu ;/

problem w tym, że stare fotele miały mate a nowe nie maja no i tu ból jak to wyłączyć;/

[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2009, 10:32_________________________________________________jak by ktos potrzebowal to wyłaczyć to jest to w

Select 17 (Instrument Cluster)

Coding -> Function 07

i trzeba ustawić No Seatbelt Warning czyli na 0 i po sprawie

Opublikowano

Mam B7 ale chyba uklad ten sam :)

Chodzi o to ze od jakiegos czasu popikuje mi kontrolka niezapietych pasow (mam zapiete) przy skrecaniu czy jezdzie na wprost staje sie to uciazliwe

Jak troszke powierce sie to przestaje :kox: ruszalem pasami ale to chyba nie od tego, czy chodzi o ta sensorowa mate? :embarrassed:

Opublikowano

Ja u siebie rozpiąłem złączkę pod siedzeniem i jest spokój. Mam tylko nadzieje, że podczas strzała poduszka wyskoczy (fotel kierowcy).

A tak na poważnie, to wg mnie zapięcie pasa rozłącza obwód. W przypadku rozpiętej wtyczki, komp myśli, że pas jest cały czas zapięty.

Czy ktoś możde to potwierdzić?

Opublikowano

Doczytalem na innym forum jeszcze ze moze jakis drobny przedmiot na siedzeniu pasazera wzbudzic ten czujni :) Jezdze czasaem z plecakiem takze zoabcze czy to nie on jest przyczyna? Cegiel nie woze :rolleyes:

Opublikowano

Tak moze być.

Fotel pasażera mam bez "obejść" i jak leży torba z lapkiem to kontrolka pasów lubi się odezwać.

Opublikowano

:hi:

Mam otóż taki problem postanowiłem sobie uaktywnić sygnalizacje dźwiękowa (gong) przy otwartych drzwiach od strony kierowcy wszystko zakodowane pomyślnie kod 01601.

Korzystając z okazji również chciałem zakodować kontrolkę pasów ,wpisując kod 02601 takowa kontrolka się pokazała ,ale znawoź nastąpił problem ze wskaźnikiem paliwa poprostu jak by nie widział rezerwy .

Wskazówka podniosła się z rezerwy o poziom wyżej .Jeśli ktoś mógłby mi coś podpowiedzieć będę bardzo wdzięczny . Chcę zaznaczyć ,ze jestem nowicjuszem w sprawach vag comu

Ps Oryginalny kod przed ingerencją był 01101 samochód jest w napędzie quattro

Opublikowano

:hi:

odświerzę wątek czy ktoś wie jak rozebrać zapięcie pasów bo coś mi szwankuje czujnik niezapiętych pasów - na zapiętym pasie spoczątku myślałem że to mata więc narywam d*pa po fotelu i nic.

ścisnąłem się pasami i na zakrętach piszczy "niezapięty pas" ostre hamowanie "niezapięty pas"

więc to raczej zapięcie pasów

Opublikowano

Odgrzewam temat.

Czy ktoś wie jak rozebrać zapięcie pasów kierowcy?

Muszę dostać się do czujnika, bo jak przedmówca mam taki sam problem.

Przy dłuższej jeździe jest to wkurzające. Chce zobaczyć jak ten czujnik wygląda bo prawdopodobnie się tam coś wyrobiło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...