Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BPW] Bardzo mocna seria


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema! 

Jako że zacząłem sobie powoli robić program do mojego BPW to wczoraj wpadłem na pomysł, ze trzeba zobaczyć co jest w serii. Tak wiec zlikwidowałem overboosta ktorego mialem zlikwidować od miesiąca (aby turbo miało jak zbić ciśnienie musialem wydłużyć sztangę o 2 obroty) i wio na rolki.

No i tu zdziwienie...

1639573334119..thumb.jpg.2525d9b810c0c402a273c2cdb5bbabe5.jpg

Auto softowo seria. Zmieniony w mapach tylko 1 bit- dpf off. Nie ma żadnego chipboxa itp.

Co jest kurna grane?

Tjuuuner nie chciał ze mną rozmawiać bo nie bedzie rozmawiać z plebsem, stwierdził ze mapa jest zmieniona lub jakis box.

Na zaczepki o sofcie odpowiadał np. ze w silnikach z PD nie ma map duration, torque limiter nie ma nic wspólnego z podawana dawka itp... Jak powiedziałem, że przecież czas otwarcia PD wyrażany jest w stopniach wału a nie w czasie i nie ma tam regulacji cisnienia jak w CR to usłyszałem ze nie i nie znam sie i nic nie rozumiem... 150zl przytulić i nara.

Co do wykresu. Źle skalibrowana hamownia?

Ktos hamował serię BPW i miał choćby zbliżony wynik? 

Ktoś hamował serię bez dpfa i moze powiedzieć jak to wyglądało z tyłu? U mnie szary ale rzadki dym.

Jedyne co mi przychodzi do głowy to ten szary dym. Dzieje sie tak przy niskim afr ale i tak powyzej np 15. Turbo ładuje mi ładnie więc powodem niskiego afr jest zwiększona ilość paliwa. Soft jest ori, nr-y PD zgadzają sie z etką wiec stawiam na zmienione rozpylacze. 

Co wy na to?

Opublikowano (edytowane)

Dlaczego tuner nie chciał gadać ? Dziwne podejście , może pomiar źle wykonany. Wrzuć tu soft wiele się wyjaśni, jeśli oczywiście masz go odczytanego. 

Edytowane przez Tom A4
Opublikowano

Soft jest jak mówiłem oryginalny oprócz wywalenia dpfa przełącznikiem.

Opublikowano

Masz odczytany czy tylko ktoś ci powiedział że jest ori ?

Opublikowano

Wiesz co 13% gratisu brzmi podejrzanie dużo jak na serie. Może tam katalizator pusty i faktycznie mega zdrowa sztuka no ale to nadal jest trochę mało realne by na seryjnym sofcie tyle wyszło. Najczęściej są to okolice 3-7%

Opublikowano
8 godzin temu, nadybek napisał:

Na zaczepki o sofcie odpowiadał np. ze w silnikach z PD nie ma map duration, torque limiter nie ma nic wspólnego z podawana dawka itp... Jak powiedziałem, że przecież czas otwarcia PD wyrażany jest w stopniach wału a nie w czasie i nie ma tam regulacji cisnienia jak w CR to usłyszałem ze nie i nie znam sie i nic nie rozumiem... 150zl przytulić i nara.

Tak mi ostatnio wbiłeś temat w głowę, że każdą wolną chwilę spędzam na szukaniu i dokształcaniu się, i przejrzałem sporo mapek i kurde na stage 1 mało kto robi jakiekolwiek zmiany w soi, duration, nie wspominając o skalowaniu maf czy dodaniu kolumn na odpowiednią dawkę...

Jestem nawet trochę zawiedziony, że tunerzy nie ruszają tych parametrów, może to tak ma być ? Czy po prostu mają klienterie gdzieś i na gotowca lecą limitery i heja następny ?

Macie może jakiś taki plik wzorcowy jak to powinno naprawdę wyglądać w przypadku edc15  ? 

Sam się też będę zabierał za poprawę u siebie, bo kolega @nadybek mi trochę rozjaśnił temat i w sumie skoro można to zrobić lepiej, to czemu nie ?

Na którym biegu to hamowane było ?

Chyba jedyny sensowny pomysł to jechać teraz na inne rolki i sprawdzić co tam wyjdzie ?

 

Opublikowano (edytowane)

Soft mam zgrany. Zmieniony jeden bit i wgrany ponownie. Porównywałem z ori softami na ecuconnections i jest ori.

Wywalony dpf- pusta puszka. 

Porównywałem czasy logów na tunezilli dla mojego sterownika (03g906016kn) i wszystkim wychodzi ~10s w zakresie obrotów 1500-4300 (oprócz jednego ale akurat log z 008 i widac ze Tq limiter na 419Nm) a mi wychodzi 8s...

Gdzieś czytałem, że moje PD są z "kanałem restrykcyjnym???" i że wymiana rozpylaczy na stockowe ze 131KM podnosi ich wydajność?!? Prawda to? Może poprzedni właściciel regenerował PD a regenerujący pan Henio rozróżniał tylko PD z 8V i 16V?

Nie wiem na którym biegu bo kazał mi wyjść z hamowni bo kamienie spod kol itd..

Nie ruszają bo przeskalowanie mapy trwa... ja na mapę Nm2IQ straciłem 3h a teraz po tych wykresach to już nie wiem co robić.

Kamil mapa SOI nie ruszona to jak zauważyłeś standard. Może nie chcą się bawić a może boja się pogięcia korb, ale jak ktoś robi program na 65mg a mapy duration kończą się na 55mg  to jest lekkie przegięcie jak ktoś płaci za tuning a otrzymuje w sumie lepsze wrażenia z jazdy poprzez zmianę tylko driver wish.

Edytowane przez nadybek
Opublikowano
21 minut temu, kamil-vag napisał:

Tak mi ostatnio wbiłeś temat w głowę, że każdą wolną chwilę spędzam na szukaniu i dokształcaniu się, i przejrzałem sporo mapek i kurde na stage 1 mało kto robi jakiekolwiek zmiany w soi, duration, nie wspominając o skalowaniu maf czy dodaniu kolumn na odpowiednią dawkę...

Jestem nawet trochę zawiedziony, że tunerzy nie ruszają tych parametrów, może to tak ma być ? Czy po prostu mają klienterie gdzieś i na gotowca lecą limitery i heja następny ?

Macie może jakiś taki plik wzorcowy jak to powinno naprawdę wyglądać w przypadku edc15  ? 

Sam się też będę zabierał za poprawę u siebie, bo kolega @nadybek mi trochę rozjaśnił temat i w sumie skoro można to zrobić lepiej, to czemu nie ?

Na którym biegu to hamowane było ?

Chyba jedyny sensowny pomysł to jechać teraz na inne rolki i sprawdzić co tam wyjdzie ?

 

Mam na kompie mapkę do 1.9 TDI AVF to postaram się podesłać jutro to możesz zerknąć okiem.

Opublikowano

Wrzuć chętnie przepatrzę ?

Opublikowano

Tjuner  prostak i niech sobie hamuje nadal w swojej jaskini. Podjedż na inną hamownię wynik powinien być zbliżony to da jakieś rozeznanie.

Opublikowano

Ktoś poleca jeszcze jakies rolki Wrocław+50km?

A moze hamownia na telefon "perfexpert"?

Opublikowano

Skoro twierdzisz że soft total seria ,a tylko swith od dpf off wyzerowany to ja obstawiam źle wykonany pomiar.  

Opublikowano
17 godzin temu, nadybek napisał:

odpowiadał np. ze w silnikach z PD nie ma map duration, torque limiter nie ma nic wspólnego z podawana dawka itp.

:grin::grin:

Ja jebie żeby takie głupoty pierdzielić i to na poziomie starego silnika. 

 

8 godzin temu, nadybek napisał:

otrzymuje w sumie lepsze wrażenia z jazdy poprzez zmianę tylko driver wish.

To już jest prostactwo :grin:

8 godzin temu, nadybek napisał:

Może nie chcą się bawić a może boja się pogięcia korb,

Nie na tej turbinie. Jakieś pierdzielenie 

 

8 godzin temu, nadybek napisał:

ale jak ktoś robi program na 65mg

Nie rozumiem w ogóle takiego toku myślenia na takim setupie dodatkowo mogłeś mu to powiedzieć bo wykluczyłeś jego odp z postu pierwszego. 

Jak chcesz podeśle Ci serie  

 

Dla mnie źle zrobiony pomiar. 

Opublikowano (edytowane)

Troche teraz dociekam i zrobilem pomiar 0-100km/h i wyszlo cos takiego:

IMG_20211216_101200.thumb.jpg.5aa595999d807262a664f7601097c6c1.jpg

0,4s wiecej niz mowi fabryka ale pomiar pod delikatna górkę, na mokrym i mielilem kapciami na 1 2 i 3 wiec mysle ze zeszło by poniżej danych z fabryki.

+robilem to pierwszy raz wiec pewnie biegi nie w tym momencie zmienialem.

Edytowane przez nadybek
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, nadybek napisał:

Troche teraz dociekam i zrobilem pomiar 0-100km/h i wyszlo cos takiego:

IMG_20211216_101200.thumb.jpg.5aa595999d807262a664f7601097c6c1.jpg

0,4s wiecej niz mowi fabryka ale pomiar pod delikatna górkę, na mokrym i mielilem kapciami na 1 2 i 3 wiec mysle ze zeszło by poniżej danych z fabryki.

+robilem to pierwszy raz wiec pewnie biegi nie w tym momencie zmienialem.

To pokazuje takie gówno że nawet nie marnuj na to czasu. 

U mnie wychodzi około 8 sekund do paki a vcds rejestruje jakieś 10.4 ??

 

166KM 381Nm manual

Edytowane przez Ivanek
Opublikowano

No to Panowie zapraszam do dyskusji. Skąd ta moc i Nm się wzięły...

IMG_20211220_131213.thumb.jpg.5c481025a695bf359c7482a67bb7ef63.jpg

Opublikowano (edytowane)
47 minut temu, nadybek napisał:

No to Panowie zapraszam do dyskusji. Skąd ta moc i Nm się wzięły...

IMG_20211220_131213.thumb.jpg.5c481025a695bf359c7482a67bb7ef63.jpg

Podobne parametry mam w 1,9 po programie ale z lepszym wykresem. 

Nie ma szans by to nie było dłubane u Ciebie. 

Edytowane przez Ivanek
Opublikowano

Widziałem seryjne wykresy AVF po 145-150KM, gdzie zadeklarowane ma 130, BPW ma zadeklarowane 140KM, ale 166 to aż 26KM więcej... Jeśli to naprawdę seria to pozostaje się cieszyć :shock3:

 

Opublikowano

Oglądałem chyba wszystkie wykresy BPW w Internecie i nie bylo takiego wyniku. Musi byc podlany paliwem, a ze auto bylo eu4+dpf to AFR trzymalo wysoki wiec i powietrza starcza.

Znowu na hamowni tylko lekki szary dym.

A ja juz wszystkie mapy wyskalowalem do 70mg...

Musza byc koncowki PD jakies nadmiarowe 120%...

I ile mu teraz podlać? Kolejne 5mg? Plus ori turbo 1,6b/ 2krpm do 1,5b przy 4krpm? Oryginalnie jest 1380mbar.

Miesiac temu wstawiłem koras meletta a moglo siasc gtb1756vk... Wrrrrr.*#!?#!!!

Opublikowano

1449 / 1549 lub 1752 / 1756 do wyboru do koloru

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...