jacek13 Opublikowano 26 Stycznia 2022 Opublikowano 26 Stycznia 2022 Podczas sprawdzania auta - serwis zwróciłem uwagę na czujnik ciśnienia spalin, ponieważ jeden z przewodów na zdjęciu niebisko czarny (wygląda jak obcięty) jest luźny do niczego nie podłączony. Czy tak powinno być? Ciśnienie podczas pracy na wolnych obrotach wynosi 3-4 hp DPF wypala sie średnio 300-350 km tryb mieszany 50/50 Pacjent A4 B8 LIFT CJDC 150 KM
Muskel1 Opublikowano 26 Stycznia 2022 Opublikowano 26 Stycznia 2022 (edytowane) To jest czujnik różnicy ciśnień (spalin). Jak sama nazwa wskazuje, mierzy on różnicę ciśnień, atmosferycznego oraz spalin. Pierwszy wężyk prowadzi do dpf a drugi, ten krótki ucięty, nie jest nigdzie podłączony i mierzy ciśnienie atmosferyczne (tak ma być). Wewnątrz czujnika znajduje się membrana i piezoelektryczny element (lub układ tensometryczny) W zależności od tego jak zachowują się ciśnienia, membrama porusza się i element piezoelektryczny przetwarza energię kinetyczną membramy na sygnał elektryczny i podaje wartość do sterownika silnika. 3-4 hPa na wolnych obrotach to normalny wynik. Edytowane 26 Stycznia 2022 przez Muskel1
jacek13 Opublikowano 28 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2022 Pytałem ponieważ co pewien (cykl bez określenia) jest lekko wyczuwalna zmiana pracy silnika tzn wibracja w tym momencie korekta na wtryskach wszystkich idzie do góry od 0,3 do 0,9. lecz są suma wychodzi 0. Wibracje znikają korekty spadaj do wartości 0,2-0,1. Wtryski nowe, układ czysty bez opiłków - ten sam problem występował na starych. Wtryski mają parametry zbliżone do siebie na + i tzn, np 0,2 następny -0,23 suma jest równa 0. Błędów brak sprawdzane VCDS, moc jest. Sprawdzałem wiele rzeczy brak mi już pomysłu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się