Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t bfb analiza logów - dziwne wskazania przeplywomierza


Falcone

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

przy przyspieszaniu na od 3rpm w górę czuć wyraźnie takie momenty że auto jest przyduszane na 1-2sek i potem ciągnie dalej i to się powtarza co chwila. zauważyłem że wskazania przpływomierza wyglądaja dziwnie, poniżej logi.

na pb i lpg problem identyczny, przplywka podmieniona dalej to samo. co może być przyczną takich wskazan przplywomierza? 

http://vaglogi.pl/log-002_032_033_Mk38G3.html

 

Edytowane przez Falcone
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie doładowanie daje turbo? Może sztanga jest luźna? Zrób nim kilkanaście razy rozpędzanie z butem w podłodze, może sztanga się rozrusza. N75 też może padać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób loga 115+118.

Wtryski pętla i sugerując się przeplywem to auto po sofcie. Możliwe, że pompa paliwa jeszcze pada ale zrób brakującego loga. 

Rady z posta powyżej pomiń :facepalm:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz pokazuje  to co zastaje. 

Lamda i wtryski same nasuwają wnioski. Zrób jak pisze Przemo. Manometr w układ i zmierzcie ciśnienie paliwa pod obciążeniem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa problemy, jeden prawdopodobnie z cisnieniem paliwa, drugi z doładowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Łukasz13 napisał:

Dwa problemy, jeden prawdopodobnie z cisnieniem paliwa, drugi z doładowaniem.

ok, czyli zajmę się sprawdzeniem ciśnienia paliwa, a odnośnie doładowania co może być przyczyną? samo turbo, nieszczelność, n75 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu miałem czas żeby się zabrać za auto no i tak:

-uszkodzony wężyk od N75 do turbiny 

-nieszczelny ezekator 

-DV przepuszczał całkowicie - wymieniony na używkę bo akurat znajomy miał za grosze sprawną sztukę 

-paliwo na jałowym biegu 4  bar - akurat nie miałem dłuższego wężyka żeby sprawdzić podczas jazdy :/

Poniżej nowe logi, wygląda na to że czasy wtrysku się polepszyły no i turbo chyba trochę lepiej - ale czy już akceptowalnie?

Wygląda że przepływomierz za mało pokazuje no i wypadanie zapłonów.

http://vaglogi.pl/log-003_020_ZkPLGM.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_d25JJ.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_0B7E7.html

Jakieś dalsze sugestie? Nowe świece już jadą.

@Łukasz13 proszę, czy mógłbyś rzucić okiem? 

Z góry dzięki!

Edytowane przez Falcone
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...