Skocz do zawartości
IGNOROWANY

szarpniecie po puszczeniu i przy wcisnieciu gazu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem posiadaczem audi a4 b5 1.8t 150km Aeb . problem jest nastepujacy gdy naciskam gaz /lub puszcze  jest takie szarpiecie pojedyncze ,czasami zdazy sie ze jest podwojne. nie ma znaczenia na jakich obrotach jest silnik  i na jakim biegu najbardziej czuj na 5 biegu gdzie jestem rozpeczony np do 100km/h puszcze gaz i szarpniecie nawet widac ze wskazowka obrotomierza sie zachwieje dodam ze brak bledow ,silnik ma swoja moc jest zrywny i dobrze przyspiesza. czy ktos wie co moze byc przyczyna ? 

Opublikowano
W dniu 27.03.2022 o 19:43, lukmechanik napisał:

Witam jestem posiadaczem audi a4 b5 1.8t 150km Aeb . problem jest nastepujacy gdy naciskam gaz /lub puszcze  jest takie szarpiecie pojedyncze ,czasami zdazy sie ze jest podwojne. nie ma znaczenia na jakich obrotach jest silnik  i na jakim biegu najbardziej czuj na 5 biegu gdzie jestem rozpeczony np do 100km/h puszcze gaz i szarpniecie nawet widac ze wskazowka obrotomierza sie zachwieje dodam ze brak bledow ,silnik ma swoja moc jest zrywny i dobrze przyspiesza. czy ktos wie co moze byc przyczyna ? 

Przepustnica na linke, jak gwałtownie odpuścisz gaz to zawsze szarpnie. 

Opublikowano
5 godzin temu, dawid221 napisał:

Przepustnica na linke, jak gwałtownie odpuścisz gaz to zawsze szarpnie. 

a cos sie da z tym zrobic? 

Opublikowano
Godzinę temu, lukmechanik napisał:

a cos sie da z tym zrobic? 

Przejść na nowszy sterownik z elektroniczna przepustnica 

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, dawid221 napisał:

Przejść na nowszy sterownik z elektroniczna przepustnica 

okej rozumiem , mam nadzieje ze jest gdzies opisane co jest potrzebne zeby takie cos zrobic. dziekuje za odpowiedz

Edytowane przez lukmechanik
Opublikowano
W dniu 27.03.2022 o 19:43, lukmechanik napisał:

czy ktos wie co moze byc przyczyna ? 

Sprawdzałeś poduchy silnika, skrzyni tak poza tym?

Opublikowano
2 godziny temu, przem8 napisał:

Sprawdzałeś poduchy silnika, skrzyni tak poza tym?

silnik po remoncie kapitalnym wszystko bylo zrobione poduszki silnia tez lemfordera oraz skrzyni biegow ,zawor dv rowniez ori , lewego na bank nie ciagnie, swiece ,cewki zmienione na beru , sonda lambda,brak bledow. jedyne co nie bylo robione to dwumasa  ale nie wiem czy to ma wplyw na szarpanie. czasami szarpanie jest a czasem go nie ma zalezy jak sie jedzie i wydaje mi sie ze zalezy od temperatury otoczenia z tego co zauwazylem a dlugo to obserewuje to zima praktycznie szarpania nie ma ale jak sie zrobi cieplo odrazu szarpnie czasem jedno czasem dwa szarpniecia no i oczywiscie czasem mocne szarpniecie a czasem takie musniecie delikatne ale wyczuwalne, i widac jak wskazowka obrotomierza delikatnie dyga. drazni mnie to strasznie i chcialbym cos z tym zrobic. 

Opublikowano

Miałem coś podobnego w AGU, tam też jest przepustnica na linkę. Doszedłem do tego, że to chyba w samej przepustnicy jest coś nie tak, bo sam moment domykania i otwierania przepustnicy, ten ostatni milimetr bardzo skokowo się odbywał. Nawet było to widać na wykresach w VCDS. Myślałem o podmianie przepustnicy, ale nowa przepustnica, nawet w zamienniku to droga sprawa. Nawet używane wtedy były drogie jak na próby w ciemnoo. W końcu auto sprzedałem i nie rozwiązałem do końca problemu.

Opublikowano

wymilem przepustnice na nowa zamennik "trucktec" i dalej szarpie tyko teraz jakby mocniej i tylko do 2500 obr po wyzej juz nie wystepuje szarpniecie. rece opadaja nie wiem co to moze byc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...