Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Szarpanie podczas przyspieszania


lenn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam następujący problem może ktoś się już z tym spotkał

Mam audi A4 2.0 TDI (140 KM) gdy jadę w trasę albo dodaje gazu trochę mocniej (wyprzedzanie) mam efekt jak by sinik odcinał paliwo takie przerywanie. Mechanik powiedział że prawdopodobnie może to być zapchany układ dolotowy (przepustnica) więc rozebrałem przepustnice no i faktycznie była mocno zasyfiona. to co mnie zdziwiło to to że w układzie dolotowym jest trochę oleju (czy to jest normalne?? to jest pierwszy mój silnik diesla i dlatego się pytam :) ) po wyczyszczeniu przepustnicy wyjechałem na próbną jazdę i kłopot ustąpił ale po 10 kilometrach znowu zaczęły się problemy. Z początku delikatnie przerywał ale po 30 - 40 kilometrach powróciło do dawnego stanu. Co to może być. Proszę o pomoc.

Dzięki i z góry dziękuje

Aha silnik ma przejechane 160 tys kilometrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prowdopodobnie pompowtryski , ale to jedne z wieli jaj jakie sie dzieja w BLB :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego proponuje zmierzyć ciśnienie paliwa za pompą tandemową podczas jazdy (w pompie jest króciec do którego można podłączyć manometr).

Niestety nie pamiętam jakie powinno ono być.

A podłączałeś VAGA?

Jak dawno wymeniany filtr paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chodzi ci w układzie turbo? Bo jeśli tak, to olej to normalka, nie przejmuj się.

W nowym autach też tam jest

pozdro :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 99% padają pompowtryskiwacze. Można wymieniać filtry, czyścić co się da... i nic nie pomoże. Po dolaniu STP - środka do czyszczenia układu wtryskowego do diesela powinno pomóc na jakiś czas, a w tym czasie szukaj nowych PD. Koszt nowych w ASO to 2000zł/szt, można je jednak kupić po ok 750zł za szt. Można wymienić 1, jeśli pozostałe są OK, ale zaleca się wymianę parami. Moim zdaniem jak już wymieniać, to wszystkie, bo dziś np. 2 padają a 2 są dobre, wymienisz te zużyte a za miesiąc padną 2 kolejne...

Generalnie temat poruszany w wielu wątkach i póki co pomaga tylko wymiana PD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mnie troche zmartwiliście ale dziwi mnie to że po oczyszczeniu przepustnicy przez chwile byle ok. dla mnie to wygląda tak że za dużo oleju dostaje się do kolektora dolotowego i się silnik dławi ale i tak musze to wszystko jeszcze sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki sam problem. Na zimnym silniku nic nie przerywało ani nie szarpalo dopiero po rozgrzaniu pewnie stad kolego ta przejściowa naprawa do momentu nagrzania silnika. Pomogło na dobre wymiana wszystkich PD.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak coś to będę miał do sprzedania TANIO używane PD. Z 4 sztuk nawalał u mnie 1 (sprawdzone), 3 pozostałe są dobre, więc jeśli będziesz zainteresowany zakupem to pisz na PW. Powinno to rozwiązać od ręki problem z przerywaniem na jakiś czas. Z czasem jednak wstawienie 4 nowych sztuk rozwiąże problem na dobre tj. na kolejne 1000 - 150.000km w zależności od lanego paliwka :cool1: Miałem plan wymiany 4 szt. na nowe, ale ostatecznie wymieniłem cały silnik :wink4: Radzę zrobić logi dynamiczne i sprawdzić które PD nadają się u Ciebie do wymiany.

PS. Mam też generalnie cały silnik BLB na części + kilka elementów od BKD - niedługo wystawie je w dziale sprzedam i na Alledrogo... jak ktoś coś potrzebuje możecie pisać na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego :szukaj: :szukaj: i jeszcze raz :szukaj:. Było o tym mnóstwo na forum

ps: pompowtryski na 99,9%, a ile masz km nabite?

powodzenia :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specem nie jestem w tej dziedzinie, ale żeby sprawdzić PD trzeba wykonać logi dynamiczne i sprawdzić korekcje PD. Zwykłe podpięcie komputera nie pokaże błędu padających PD.

Nie mniej, warto sprawdzić inne możliwości a później brać się za PD. Zorganizuj sobie PD do podmiany i jak przejedziesz się na sprawnych, to zobaczysz jak auto jedzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pomysl ztez o wymianie ukldau walkow i imbusa pompy oleju bo przy tym przebiegu jest juz ogromne ryzyko ze sie jeno z nich wykrzaczy :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pomysl ztez o wymianie ukldau walkow i imbusa pompy oleju bo przy tym przebiegu jest juz ogromne ryzyko ze sie jeno z nich wykrzaczy :rolleyes:

trudzi ni kracz, ja mam 154kkm :) i o tym ryzyku nie chce słyszeć :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pocieszajcie mnie dalej :) układ wałków mam rozumieć same wałki?? i jakie to są mniej więcej koszta??

cały zestaw naprawczy :naughty:

a tak w ogóle to wcale nie musi się Tobie skopać ....

nie ma co się nakręcać ..... pomyśl o pompowtryskach ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego straszycie chłopaka.....zacznij od Vaga to podstawa dobry Vagina-men powie ci czy pompki wysiadły.

Olej w dolocie to normalka tylko jakie ilości????jeśli masz olej w dolocie a na bagnecie ci nie ubywa to ok bo jeśli olej ci się teleportuje z miski olejowej w dolot w tempie 1l/1000km to masz problem z turbiną.

Zacznij od Vaga.

Jesteś z Warszawy zadzwoń do Rogalotti umów się a on twoje oooo wyleczy. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...