Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Golf MK1 1.1 - 1977 "Das Original"


Fikass

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Daily zmieniam za często, żeby założyć im jakiś sensowny wątek - z A4 było B5, B6, i jest B8.5, dlatego postanowiłem założyć temat dla mojeo drugiego auta -

może też znajdzie się tutaj ktos z zajawką na 1.

 

Golf MK1 - oryginał z 1977 roku - wąska lampa i krótki VIN na kielichu.

Auto zostało już ogarnięte blacharsko i lakierniczo.

Lakier z palety Audi - LZ8W.

Plany:

- Air ride

- Felga większa o 1 cal

- Dokończyć kompletować pakiet chrom

- Powrót do oryginalnej deski rozdzielczej (ta jest z polifa)

- SWAP - tutaj decyzja jeszcze niepodjęta - z jednej strony fajnie zostawić oryginalny silnik, z drugiej zawsze chciałem do takiej budy wrzucić 1.8T :D

 

 

 

 

 

IMG_20220521_131015.jpg

IMG_20220521_140659.jpg

IMG_20220521_140847.jpg

IMG_20220521_140907.jpg

IMG_20220521_141035.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje małe marzenie, jedyneczka na chromach :slina: graty auta, jeśli chodzi o swapa ja bym odpuścił :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję porady - wieczór w piątek i nie jestem pewien czy dobrze myślę ?

 

Montuje zaciski z Cayenne, jednak nie mogę na nie założyć moich obecnych felg - felga opiera się na zacisku "od czoła". Normalnie założył bym dystans - jednak już teraz felga wystaje poza obrys, czyli dystans odpada. 

Muszę kupić inne koła. 

I tutaj pytanie - czy wystarczy kupić felg z mniejszym ET? Czy jest jakiś parametr który opisuje odległość płaszczyzny montażowej od "ramion felgi"? 

 

IMG-20220826-WA0001.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie było, że nic się nie dzieje   :D  

1. Wpadły 2 komplety zacisków na przód 280mm (Cayenne i ORI z GTI)
Decyzja które zaciski zapadnie po wyborze felg.

2. Na tył hamulce z GTI MK2 + odświeżona belka i mocowania i nowe przewody.

3. Silnik wylatuje i auto jedzie na malowanie komory.
I niestety trzeba podjąć decyjzję - SWAP/NIE SWAP  :?: 

4. Pokupowane rzeczy do odświeżenia wnętrza czekają na montaż (typu czarna, skórzana podsuftika, panel radia)

5. Półka bagażnika odnowiona.
Zostały boczki bagażnika do ogarnięcia.
6. Szukam nowych kół na nowy sezon.

20230311-142407.jpg
20230304-125540.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znasz sie, do takiego klasyka tylko klasyczne 1.8T :wink4:

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Langista napisał(a):

A może by tak 2.2t z S2?

Za mała buda na R5:wink: Ewentualnie VR6:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po wsi jeździ z silnikiem R36

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Dev napisał(a):

U mnie po wsi jeździ z silnikiem R36

On nie jeżdzi , on  ...lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej jako democar, robiłem w nim hamulce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.03.2023 o 07:41, Dev napisał(a):

Bardziej jako democar, robiłem w nim hamulce.

To od razu zapytam: polecasz jakieś serwo do tych hamulców co pisałem wyżej?

Większość pakuje komplet:

Pompa od VW T4

Serwo od  Cabrio/MK2 GTI

 

Co do silnika to zostaje wybór między 1.8T/2.0 ABF /2.3 V5.

Nie chcę do tego auta nic większego, mocniejszego - jak tak to raczej bym szedł w 4x4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...