Fikass Opublikowano 3 Czerwca 2022 Opublikowano 3 Czerwca 2022 Cześć, Daily zmieniam za często, żeby założyć im jakiś sensowny wątek - z A4 było B5, B6, i jest B8.5, dlatego postanowiłem założyć temat dla mojeo drugiego auta - może też znajdzie się tutaj ktos z zajawką na 1. Golf MK1 - oryginał z 1977 roku - wąska lampa i krótki VIN na kielichu. Auto zostało już ogarnięte blacharsko i lakierniczo. Lakier z palety Audi - LZ8W. Plany: - Air ride - Felga większa o 1 cal - Dokończyć kompletować pakiet chrom - Powrót do oryginalnej deski rozdzielczej (ta jest z polifa) - SWAP - tutaj decyzja jeszcze niepodjęta - z jednej strony fajnie zostawić oryginalny silnik, z drugiej zawsze chciałem do takiej budy wrzucić 1.8T 1
szafa Opublikowano 3 Czerwca 2022 Opublikowano 3 Czerwca 2022 Moje małe marzenie, jedyneczka na chromach graty auta, jeśli chodzi o swapa ja bym odpuścił
Fikass Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Potrzebuję porady - wieczór w piątek i nie jestem pewien czy dobrze myślę ? Montuje zaciski z Cayenne, jednak nie mogę na nie założyć moich obecnych felg - felga opiera się na zacisku "od czoła". Normalnie założył bym dystans - jednak już teraz felga wystaje poza obrys, czyli dystans odpada. Muszę kupić inne koła. I tutaj pytanie - czy wystarczy kupić felg z mniejszym ET? Czy jest jakiś parametr który opisuje odległość płaszczyzny montażowej od "ramion felgi"?
Fikass Opublikowano 14 Marca 2023 Autor Opublikowano 14 Marca 2023 Żeby nie było, że nic się nie dzieje 1. Wpadły 2 komplety zacisków na przód 280mm (Cayenne i ORI z GTI) Decyzja które zaciski zapadnie po wyborze felg. 2. Na tył hamulce z GTI MK2 + odświeżona belka i mocowania i nowe przewody. 3. Silnik wylatuje i auto jedzie na malowanie komory. I niestety trzeba podjąć decyjzję - SWAP/NIE SWAP :?: 4. Pokupowane rzeczy do odświeżenia wnętrza czekają na montaż (typu czarna, skórzana podsuftika, panel radia) 5. Półka bagażnika odnowiona. Zostały boczki bagażnika do ogarnięcia. 6. Szukam nowych kół na nowy sezon.
granatowy Opublikowano 15 Marca 2023 Opublikowano 15 Marca 2023 Do takiego klasyka nie pasuje 1.8T ?♂️
Dev Opublikowano 15 Marca 2023 Opublikowano 15 Marca 2023 (edytowane) nie znasz sie, do takiego klasyka tylko klasyczne 1.8T Edytowane 15 Marca 2023 przez Dev
Wandej Opublikowano 16 Marca 2023 Opublikowano 16 Marca 2023 4 godziny temu, Langista napisał(a): A może by tak 2.2t z S2? Za mała buda na R5 Ewentualnie VR6
dekiel 13 Opublikowano 16 Marca 2023 Opublikowano 16 Marca 2023 31 minut temu, Dev napisał(a): U mnie po wsi jeździ z silnikiem R36 On nie jeżdzi , on ...lata.
Dev Opublikowano 17 Marca 2023 Opublikowano 17 Marca 2023 Bardziej jako democar, robiłem w nim hamulce.
Fikass Opublikowano 27 Marca 2023 Autor Opublikowano 27 Marca 2023 W dniu 17.03.2023 o 07:41, Dev napisał(a): Bardziej jako democar, robiłem w nim hamulce. To od razu zapytam: polecasz jakieś serwo do tych hamulców co pisałem wyżej? Większość pakuje komplet: Pompa od VW T4 Serwo od Cabrio/MK2 GTI Co do silnika to zostaje wybór między 1.8T/2.0 ABF /2.3 V5. Nie chcę do tego auta nic większego, mocniejszego - jak tak to raczej bym szedł w 4x4.
karolek_ust Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Podwójne serwo z T4 pompa też i nic więcej nie trzeba 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się