marcinnowy3 Opublikowano 30 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2022 Grupy 002, 003, 020: http://vaglogi.pl/log-115_118_033_D2cQ441.html http://vaglogi.pl/log-003_020_002_fvRj0wB.html Witam przesyłam kolejne logi szczelność dolotu sprawdziłem jest szczelny zawór DV wymieniony ponieważ był uszkodzony ale turbo dalej nie osiąga zadanego ciśnienia po ściągnięciu wężyka z zaworu wg przeladowuje i podjejzewam że może być uszkodzony zawór n75 w logach widać też jakby nie pracował poprawnie. Jak by ktoś bardziej doświadczony mógłby podpowiedzieć
przem8 Opublikowano 30 Czerwca 2022 Opublikowano 30 Czerwca 2022 Turbo trup. Zrób loga 115 z odpiętą wtyczką od n75.
marcinnowy3 Opublikowano 1 Lipca 2022 Autor Opublikowano 1 Lipca 2022 Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_D4Q43.html Log z odpięta wtyczka zaworu n75
przem8 Opublikowano 1 Lipca 2022 Opublikowano 1 Lipca 2022 Wygląda, że sztanga jest nawet za mocno naciągnięta. Ogarnij najpierw problemy z paliwem, a potem turbo. Może być tak, że to wina softu i dlatego nie osiąga zadanego doładowania. NIe będę się już wiecej powtarzać, bo udzieliłem wystarczająco info w poprzednich postach. Rób sobie z tym co chcesz, tyle ode mnie.
marcinnowy3 Opublikowano 2 Lipca 2022 Autor Opublikowano 2 Lipca 2022 Temat audi ogarnięty Ciśnienie paliwa spadało do 3,2 bar po wymianie filtra 4 - 4,3 podczas jazdy Problem z doładowaniem uszkodzony zawór n75 do tego zamienione krućce między WG a bost no i regulacja sztangi na 0,3 i auto odżyło. Dziękuję bardzo za pomoc jak znajdę chwilę podrzucę logi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się