Koziar993 Opublikowano 6 Lipca 2022 Opublikowano 6 Lipca 2022 Hej ! Wracam raz jeszcze z problemem z a4 b6 1.8t Quattro . Miałem problem z nie wracajacą kierownica do pozycji 0 i wyjąca pompa wspomagania ( 4 pompy nie pomagały ). Teraz założyłem wspomaganie od 2.0diesel b7 1N1( jak moje ) pompa 120 bar , magiel to samo , końcówki drążków też z b7 ( są takie same prawda ??? ) I pojechałem na zbieżność . Kierownica chodzi trochę ciężej ale nie mam z tym problemów , ale dalej nie wraca na swoją pozycje 0 , dodam że w ogóle ciężko jej wrócić . Jeśli chodzi o zawieszenie przód - nowy kpl wahaczy z regum.pl Tyl- źle ustawiony bo muszę wymienić gumy na " już" - lewe koło 0.50 a prawe -1.50 . Do tego na jednym z przewodów od zbiorniczka do chłodnicy musiałem dosztukować " redukcję" bo coś mi nie pasowało i zwężyłem przewód o 3mm na długości 5cm , czy to może mieć jakiś negatywny wpływ ? Czy może szukać gdzieś lewego powietrza ? Jest ktoś z opolskiego ? Opadają mi ręce już a to chyba 5 magiel już i pompa.
GibonAJL Opublikowano 6 Lipca 2022 Opublikowano 6 Lipca 2022 może ktoś grzebał przy "nakrętce kasującej luz" w maglownicy. Ogólnie po takim zabiegu nawet przekręceniu nakrętki 1/4 obrotu kierownica będzie miała problem z wracaniem do swojej pozycji zerowej a nawet w ogóle nie będzie wracała i jak w miejscu skręcisz kołami na max w któraś stronę to tak będziesz mógł robić kółka bez trzymania kierownicy.
Koziar993 Opublikowano 7 Lipca 2022 Autor Opublikowano 7 Lipca 2022 Przed kupnem maglownicy siedziałem w aucie w którym wszystko pracowało idealnie , dlatego zdecydowałem się na zakup. Dziwne jest to,że podczas podniesienia auto do góry i odpaleniu nawet wtedy ciężko chodzi jak kręcę za koła . Zastanawiam się czy wahacze mogą mieć tym coś wspólnego, ponieważ sworznie bardzo ciężko się wyginały .
whyduck1 Opublikowano 8 Lipca 2022 Opublikowano 8 Lipca 2022 W dniu 6.07.2022 o 20:49, Koziar993 napisał: Jeśli chodzi o zawieszenie przód - nowy kpl wahaczy z regum.pl Masz winowajce. Miałem to samo,\. Zresztą nie tylko ja, z czasem sie wyrobi.
Koziar993 Opublikowano 8 Lipca 2022 Autor Opublikowano 8 Lipca 2022 3 godziny temu, whyduck1 napisał: Masz winowajce. Miałem to samo,\. Zresztą nie tylko ja, z czasem sie wyrobi. Właśnie dużo osób mi to pisze na Facebook itp. no coz , czyli chwilowo zamknę temat i będę czekał .
Miras95 Opublikowano 14 Października 2022 Opublikowano 14 Października 2022 W dniu 8.07.2022 o 11:32, Koziar993 napisał: Właśnie dużo osób mi to pisze na Facebook itp. no coz , czyli chwilowo zamknę temat i będę czekał . Ja od wymiany wahaczy od regum przejechałem ok 20 tys km i dalej nie wraca kiera a w międzyczasie wpadła pompa 130 i servotronic. Na parkingu jak bym skręcił maksymalnie i zaczął jechać to auto by jechało w kółko a kiera nie wróci
wojtasB6avant Opublikowano 29 Listopada 2023 Opublikowano 29 Listopada 2023 To dziwne bo ja od wymiany wahaczy z regum nie mialem takiego problemu na 2 maglownicach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się