...:::BRYLANT:::... Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 Amorki kupiłem takie i jak widać z tył są nacięcia do regulacji i jeżeli tył za nisko siedzi niż przód to można podnieść a regulacji jest wystarczająco dużo http://www.allegro.pl/item623732589_amortyzatory_sportowe_audi_a4_b5_tuning_od_mts.html przy środkowym ustawieniu kółka ładnie się zgrywają z nadkolem i nie ma szparki lecz nie pasuje to zbytnio do przodu który jest wyżej. jak znajdę trochę czasu to zrobię fotki
razk Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 lipa ze nie ma do Quattro bo sam bym chetnie kupil.... 1
onsork Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Opublikowano 10 Maja 2009 no więc z rozczarowaniem piszę,że rzeszowska firma mtuning nie poradziła sobie ze zorganizowaniem dla mnie zawieszenia pomimo tak długiego oczekiwania i pewności z zamówieniem ponieważ zostawiłem zaliczkę(zaliczkę odzyskałem). ale zostawmy ten temat bo leżącego się nie kopie. O ILE NASTĘPNA FIRMA SOBIE PORADZI TO JUŻ W PONIEDZIAŁEK CZYLI 11 MAJA 2009 BĘDĘ MACAŁ MOJE NOWE, TANIE, MOŻE DOBRE ZAWIESZENIE. zamówiłem TA-Technix, a że rożnica w cenie była 150pln pomiędzy kompletnym, zwykłym, sportowym a gwintowanym, więc skusiłem się na gwint! czyli za 1050pln będę się szczycił lub przeklinał zawieszenie gwintowane z Niemiec, które posiada TUV, więc sądze kichy totalnej nie będzie skoro produkt spełnia rygory niemieckiego instytutu badań technicznych dopuszczający wszystko co jeździ w dojczlandzie.gwarancja 2 lata. "CSM Performance" http://sklep.csmperformance.pl/index.html tam dokonałem zakupu. nauczony złym doświadczeniem poprosiłem Pana Karola Winnickiego o podanie realnego terminu dostarczenia i ma to być właśnie ten poniedziałek. Człowiek sprawił dobre wrażenie na starcie kiedy to sam oddzwonił do mnie nie oderawszy phone wcześniej. jak tylko dostanę to strzelę parę photo z relacji montaż itd.regulacja jest wypas bo od -35 do -80,więc może być kozacko. jest dopuszczalne,ale tylko na spoty,pokazy itd nawet 100mm. czekam,czekam.[br]Dopisany: 10 Maj 2009, 18:49_________________________________________________co do ściskania sprężyn, to są takie sprzęty za ok 20-30 złotych jak ściągacze do sprężyn i niekoniecznie trzeba się mocować. jeżeli kolega zrobił to bez tych ściągaczy to jestem pod wrażeniem !!!!!! ...bo nawet nie wyobrażam sobie jak można to zrobić bez ściągaczy. pomocny link http://moto.allegro.pl/item628302253_sciagacz_do_sprezyn_2szt_sciagacze_fvat_hit.html
krzysiek23 Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 przod tylko ze sciagaczami tyl ujdzie bez a co sie stalo ze do b5 110ps nie mogli skolowac zawiechy?gadales z MAPETEM?
onsork Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Opublikowano 10 Maja 2009 nie rozmawiałem z mapetem,ale jako lokalny patriota wolałem dać zarobić komuś z mojego miasta,więc widząc że na necie zawieszenie jest po 799pln,udałem się do mtuning i zapytałem o MTS. odpowiedź była krótka "tak,nie ma sprawy,za 1000pln" więc powiedziałem że mam na necie za 800 i czy idą na taki deal,odpowiedź "tak" no i czekałem około 2 tygodni upominając się w między czasie i po 2 tygodniach usłyszałem parę ściem że zamówione,ale później że sklep przyjął zamówienie,ale nie mają itd.,itd. a widziałem że koleś ze sklepu dzwoni przy mnie do venoma24 reasumując ŻENADA a po 15 minutach od wyjścia, wynalazłem w tej cenie gwint za 1050pln.
Cristoforo Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 gadałem z gosciem z tym który to sprzedaje powiedział ze nie ma problemu z tym nie ma reklamacji sam smiga oplem na technix kit juz 4 lata z robił 50tys.km i nic sie nie dzieje tym bardziej gwintem jest napisane made in germany ale produkowane w chinach jak wiekszość rzeczy dla znanych firm on sam sie nie wgłebiał gdzie to dokładnie jest robione ważne ze nie ma z tym problemu ja wychodze z takiego założenie ze jak mi starczy ten gwint na 4 lata i po 4 latach go wyrzuce na złom to wzupełności starczy, wychodzi 270zł rocznie na zawieszenie do wyboru zawiecha za 3000-4000 klocki i gwarancja na dwa lata lub cos za 1050zł i gwarancja na dwa lata powiedział że jest twarde niż seria ale nie jest robione na tor tylko na ulice wiec kompromis jest zachowany więc kolka nie bedzie zobaczymy i pożyjemy jak to u nie których sie sprawuje
David Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 ja zalozylem te MTS i sprezyny - 40mm rowniez MTS. i u mnie wyglada to tak ze : -jezdzi sie naprawde fajnie,jest twardziej niz w serii ale bez przesady,jest dobry kompromis,audi trzyma sie drogi i w zakrety wchodzic mozna duzo szybciej -ale pupa audi usiadla mi nizej niz przod pisalem maila do mapeta i zapytalem go czy rzeczywiscie mozna regulowac wysokosc z tylu,twierdzi ze mozna. BRYLANT a Tobie audi usiadlo rowno?? bo mapet twierdzi ze auta koncernu VW/Audi maja fabrycznie wyzej przod i ze jak zalozy sie sprezyny to czesto tyl siada nizej....szkoda ze nie powiedzial mi tego wczesniej to bym szukal przod - 50 tyl 40
...:::BRYLANT:::... Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 A no niestety nie tez miałem przód wyżej niż tył taka już ich wada i również mam tak samo założone wszędzie -40 i dowiedziałem się o tym problemie po fakcie ;( Na razie tył podniosłem żeby mniej więcej się wyrównało a za miecha wpadnie coś nowego na przód może Tak to już jest zawsze musi być jakieś ale ;(
onsork Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Opublikowano 11 Maja 2009 no i gość jest słowny! dziś rano pojawił się u mnie pan z poczty polskiej,skasował 1095pln z przesyłką. nie było cegły,było gwintowane zawieszenie. nie miałem dziś czasu grzebać,więc efekt może jutro. regulacja przodu -30 do -110 regulacja tyłu -20 do -100 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0e6c9e666f8a8a4c.html wygląda na to że jest z nierdzewki, natomiast co do odczuć, jest ok, natomiast trochę brak masywności, ale za tą cenę wybaczam. czekam na założenie,przez samego siebie. kryzys z czasem.
Cristoforo Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 opisz jak to wyglada jakosciowo? jest to ze stali nie rdzewnej? zrób jakos fotke i wyslij[br]Dopisany: 11 Maj 2009, 22:58_________________________________________________http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=157078&postdays=0&postorder=asc&start=30 onsork sprawdz u siebie czy masz ta-technix wygrawerowane na gwincie czy to tylko naklejka jest firmowa ?
onsork Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Opublikowano 12 Maja 2009 heh,mam grawer na amortyzatorach i faktycznie to zawieszenie jest z Austrii,bo TUV jest austryjacki,a po rachunkach i adresach widzę że kupowane w Berlinie.
Cristoforo Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 zakładaj i sie pochwal czy dają rade bo to może byc ciekawa alternatywa
onsork Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Opublikowano 17 Maja 2009 samego zżera mnie ciekawość jak się będzie auto bujać na tym nowym sprzęcie, ale czasowo nie wyrabiam i pewnie dopiero w weekend pogrzebie przy aucie. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/da22f57d1cf5e868.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2725b56730950780.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6d9b3941d083b268.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/83a5dd4a5c0b08db.html mam tylko jedno "ale":na przednich amorach tzn.na goleniu są dwa pierścienie,a na seryjnym jest jeden. w seryjnym amorze ten jeden przytrzymuje talerzyk w górnej części golenia,a o ten talerzyk uderza odbój,więc po co jest drugi pierścień? jakieś idee? to jest dokładne foto,które pokazuje goleń z dwoma pierścieniami: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/163f178ed685f805.html[br]Dopisany: 13 Maj 2009, 20:27_________________________________________________nowe foto z montażu TA-Technix,ale dziś tylko przód,a efekt to foto nocne,dzienne jutro. jest jeden duży plus zakładając gwintowane,ponieważ bardzo dobrze sprężyna się usadawia,tzn.nie ma dużych naprężeń jak w seryjnym zawieszeniu i jest możliwość skorygowania siłą rąk. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0b7fd37f3e3de859.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7c7968489101dbac.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f71a0ad6443b1433.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6528ab0dd4ceeef7.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6995c41619381508.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6486b6d179f2ad4c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1bbaddcfa88fe7b8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a94cf12ac63f42d.html było http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e3f55ac00d06a14b.html to jest 65mm niżej http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1a3cf5360a5e8e67.html [br]Dopisany: 14 Maj 2009, 22:34_________________________________________________musiałem podnieść obniżenie z ok.-65mm do ok.-40 to jest -65mm http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b5bebea5bd8626cc.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/494672689bb7c03f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2aff0b8d3444a055.html jeździło się rewelacja,ale chociażby hopkach w Mcdonaldzie podjeżdżając ekstremalnie ostrożnie spód obcierał i jeszcze na mieście tego samego dnia zdarzyło mi się dwa razy. od środy mam już komplet ,tj.przód i tył,zrobiłem 2000km przy obecnym obniżeniu ok.-40mm z przodu i z tyłu,jeździłem po drogach beznadziejnych i 195 km/h na trasie krak-kat-wro-poz i powiem że jest git. za tą kasę jest naprawdę spoko.
Cristoforo Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 to jest dokładne foto,które pokazuje goleń z dwoma pierścieniami: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/163f178ed685f805.html i jak rozwiązałes tą sprawe?? wysokość ustawiałęś na aucie czy wymierzyłes sobie na samym gwincie a pozniej załozyłeś??[br]Dopisany: 17 Maj 2009, 18:22_________________________________________________kolejne dobre opinie na temat tego zawieszenia http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=31721 negatywnie wypowiadaja sie ludzie, którzy na takim gwincie nie jezdzili [br]Dopisany: 17 Maj 2009, 20:31_________________________________________________kolejna opinia http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186134&postdays=0&postorder=asc&start=0
onsork Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Opublikowano 17 Maja 2009 niestety nie było banalnie łatwo,tzn.najpierw ustawiłem maksymalną wysokość na amortyzatorze, tak aby tylko nie uszkodziła się osłona pod odbojem podczas pracy i wyszło mi że...auto jest na poziomie seryjnym, więc ściągnąłem jeszcze raz i obniżyłem "na czuja" i dało to właśnie -65mm,a poźniej jeszcze raz na -40mm. ciekawe jest że tak naprawdę można by było jeszcze podnieść w stosunku do seryjnego o jakieś ok.2cm a to jest efekt ostateczny -40 przód i tył http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aad4941744d9b487.html
soolek Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 I teraz jest coool - jeszcze tylko fele 17' lub 18' i będzie
onsork Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Opublikowano 19 Maja 2009 witaj UWAŻAJ PRZY ŚCIĄGNIĘCIU AMORTYZATORÓW,DOKŁADNIE ZAPAMIĘTAJ,ZAPISZ LUB ZRÓB ZDJĘCIE CO DO KOLEJNOŚCI POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW,CHYBA ŻE JESTEŚ MAGIK I NIE JEST CI TO OBCE.PISZĘ DLATEGO,ŻE RAZ ZAMIENIŁEM KOLEJNOŚĆ PODKŁADEK I PO 2 DNIACH AMORTYZATOR MIAŁ 48% SPRAWNOŚCI.MOCNO SPIEPRZYŁEM SPRAWĘ,ALE BYŁ TO AMORTYZATOR ZA 90PLN,WIĘC OK. z przodu ze starego zawieszenia przełożyłem wszystko,oprócz odbojów ze zintegrowanymi osłonami ponieważ już są w nowych(z przodu i z tyłu). foto nowego przodu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0b7fd37f3e3de859.html z tylnymi do tej pory mam problem,tzn.nie mam 100% pewności czy dobrze założyłem,ponieważ na goleniu nowego amortyzatora,są dwie podkładki,a na seryjnym czy też standardowym jest jedna. to jest foto na którym dokładnie to widać,tzn.na samej górze są dwie śruby,a poniżej mamy może nie podkładki a takie pierścienie,które przytrzymują w górze talerzyk o który podczas pracy uderza odbój: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/163f178ed685f805.html ten pierścień niżej,odpowiada temu w seryjnym,ale po cholerę ten wyżej? do tej pory nie skumałem po co jest. zakładając sprężynę na amortyzator(piszę tu o tym gwintowanym),nie używaj już ściągaczy do sprężyn,ponieważ sprężyna idealnie się ułoży jak opuścisz pierścienie do regulacji wysokości na gwincie na max do spodu i kluczami które są w zestawie będziesz ją ściskał kręcąc coraz wyżej.czasochłonne ale masz pewność że sprężyna układa się idealnie. co do regulacji zawieszenia,tj.wysokości to z tyłu spokojnie można to zrobić na aucie,ale przód to kicha przez tą plątaninę wahaczy.przód to-zakładasz,mierzysz,ściągasz,korygujesz,zakładasz na -40mm krawędź dolnego talerzyka jest 7cm od końca gwintu. tzn obniżając maksymalnie nie zniszczysz gwintu.jedyne zagrożenie to spód auta,a w moim przypadku miska olejowa skrzyni biegów jest praktycznie najniżej,bo automat.pozostałe elementy silnika też są zatrważająco nisko.jeździsz i masz stresa. chyba że śmigasz autostradami non-stop komfort to jedno,a to co lubisz to drugie.ja uwielbiam jak auto hopka na nierównościach,a co do komfortu przy spokojnej jeździe to trudno wyczuć zdecydowaną różnicę.zasadniczo są to sprężyny progresywne więc jest ok. jak coś to pisz. pozdro.
Cristoforo Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 a jednak w środę będę miał taki zestaw u siebie [br]Dopisany: 20 Maj 2009, 21:48_________________________________________________kupiłem u tego samego goscia co podałeś namiary fajny kontakt [br]Dopisany: 20 Maj 2009, 21:50_________________________________________________ tył jak przekładałeś to zrobiłeś jakieś foty? z tyłu wg etki jest wiecej gratów do przełożenia 10 sztuk w tym liczyłem również osłony amorka wszytsko przełożełeś prócz dolnego tależyka? możesz napisać co dokładnie wg. etki ten pierscień na goleniu tylmego amorka to tzw. pierścień osadczy rozprężny
patry(m)k(3) Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Onsork a nie masz może wrażenia, że tył jest za miękki a jeżdżę na kołach 225/45/17 ET 32 i niestety zdarza się ze obetrze o plastikowe nadkole ( będę musiał go niestety podnieść) . Ta- tachnix'a jak na moje potrzeby jest za miękki ( może przez to że wcześniej jeździłem golfem na markowym sprzęcie KW) jedynym ich plusem jest gwarancja ciekawe jak to będzie jak się z niej skorzysta bo marnie widzę te 2 lata na polskich drogach. Mnie ten gwint wyniósł akurat 1000 zł ( w niemczech idzie je kupić za równowartość mniej więcej ~850zł). Podsumowując stosunek jakości do ceny nie wypada najgorzej (zobaczymy z perspektywy czasu) ale nie nazywał bym tego zestawu sportowym a jedynie pseudo sportowym (troszkę utwardzonym z możliwością regulacji wysokości)
Cristoforo Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 i o własnie mi taki chodzi nie zatwardy i nie za sportowy taki kompromis miedzy zachowaniem serii a troche sportem jesli smiagłeś na KW to jest zdecydowanie twardy zestaw Technix jest robiony na bardziej miekki srednio utwardzony ja jak sie przesiąde z serii to zupełnie mi wystarczy betonu nie szukam ile obnizyłeś tył że Tobie obcierało????[br]Dopisany: 22 Maj 2009, 08:09_________________________________________________tobie tez obciera tył o koła bo masz ET32
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się