Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wsad licznika a4 b5 TDI FIS II Lift europa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czy poratowałby ktoś wsadem licznika do A4 B5 diesel  FIS europa II lift, zegarek cyfrowy bez radiowej komunikacji? 

Gdzieś wyczytałem, że przez crypto są jakieś problemy z wgrywaniem wsadu, czy to prawda?

Jakim kablem i programem najlepiej wgrywać wsad do polifta, żeby czegoś nie uwalić? I najlepiej, żeby dało się później klucze zaprogramować.

Edytowane przez pawelwor
Opublikowano

Crypto są w A6 polift.

Nie wgrywaj wsadu na pałę. 

Co chcesz zmienić w liczniku? Daj Ori wsad to się przerobi.

 

Opublikowano

Ori wsad (8D0 920 980 P) jest z benzyny, tarczki wymienione na diesela, oszukuje na prędkości o 20km/h, obrotach i pewnie paru innych rzeczach, dlatego chciałbym mieć wsad taki jak trzeba. Znalazłem 8D0 920 932 FX.

Podpowiedz czym najlepiej to wgrać, żeby też dało się immo zaprogramować? Miałem vag tacho, ale dostał nóg i muszę coś z allegro kupić nowego, jednak tacho w ogóle nie chciał nawet połączyć się z tym licznikiem (immo3)

Opublikowano (edytowane)

zwykły KKL i vag eeprom programeer 1.19 i odczytasz bez problemu - podeślij ten wsad z twojego to ja albo Fazii ogarniemy

Edytowane przez Banan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...