pawelwor Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Ostatnio uwagę przykuło głośne cykanie dochodzące gdzieś z silnika. Na początku myslałem, że to jest z pompy, albo wtrysków, ale najsilniej słychać to cykanie będąc od przodu z lewej strony pod zderzakiem, czyli od strony turbo (podlogi pod silnikiem nie mam). Wyczytałem na forum, że w benzynowcach zazwyczaj jest to przez DV-kę, w etce sprawdzałem i nie ma w AFN'ie takiego zaworka odcinającego... A drugie pytanie to jeśli jest katalizotor to jadąc przy uchylonej szybie powinno się słyszeć lekkie gwizdanie wchodzącej na obr turbawki?
Gość jaarek_dpl Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 a moze to popychacze ? bo u mnie tez cos cyka i sie obilo mi o uszy ze to popychacze moga byc a drugie pytanie to jak najbardziej tak ja czasami slucham turbo zamiast muzyki
pawelwor Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2009 kurcze, a chcialem wybebeszyc kata bo za cicho gwizdze, a najwyrazniej ktos mnie uprzedzil...[br]Dopisany: 24 Kwiecień 2009, 19:21_________________________________________________chodzi o popychacze hydrauliczne? Gdzie one sa w afn'ie? Myslalem ze ich nie ma...
dzidzion Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 w glowicy...a gdzie maja byc....jak cyka tak równo z obrotami i glos tego cykania jest metaliczny(tlok puka w zaworek) to prawdopodobnie wlasnie one juz sa na wykonczeniu...podaj jeszcze przebieg i sprawdz czy masz dobrze ustawiony kat wtrysku
pawelwor Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Przebieg mam dosyć mały jak na diesla i nie wiem czy jest prawdziwy, czy też nie... Czy mając kabelek za 80 zł (niebieski, w gnieździe jest 5 bolców) i niepełną wersje vag-com'a można to sprawdzić i ew. zrobić logi?
Mk-Mateusz Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 kabelkiem mozna zrobic logi, przebiegu nie sprawdzisz w swoim roczniku...(od 2004?). Niepełna wersja VAG-COM zrobisz wiekszosc logów...
pawelwor Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Ponownie pękł ten sam przewód co kilkanaście dni temu, czyli aluminiowy biegnący od pompy do wtrysku z czujnikiem (pękł przy wysokich obrotach w obu przypadkach). Czy to cykanie może być z tym powiązane? Na początku miesiąca chcę iść z tym do jakiegoś mechanika, tylko chciałbym wiedzieć na co zwracać uwagę, żeby mnie nie wyrolował, tzn. co podlaga sprawdzeniu i ew. naprawie/wymianie...
terrorbps Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 panowie a ja znalazłem taki oto filmik w necie i mam właśnie identyczne metaliczne cykanie u siebie,chyba po uszczelnieniu pompy sie to zrobiło ale nie jestem pewien,co to moze być? ---------- Post dopisany 30-03-2013 at 08:19 ---------- Poprzedni post napisany 29-03-2013 at 13:39 ---------- ktos wie co tak cyka? moze byl juz gdzies taki temat na forum?moze ktos ten filmik juz wrzucal i jest temat poruszony,
Mario82A4 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Kolego a kto ci uszczelniał pompe ?? i co dokładnie było uszczelniane ? Sprawdz kąt wtrysku bo silnik jakoś twardo pracuje oczywiście jeśli twój silnik pracuje tak jak na filmiku no chyba że mi sie wydaje
terrorbps Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 mi silnik wlasnie chodzi tak samo,pompe uszczelnial niby fachura od pomp i byly wymieniane wszystkie uszczelki bo ciekla,
Mario82A4 Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Jak wymieniali wszystkie uszczelki to na pewno wyjęli pompę , ciekawe jak ustawili kąt wtrysku , u mnie raz jeden magik ustawił źle kąt wtrysku że nie mieścił sie na wykresie TDI TIMING i silnik też jakoś twardo pracował ale nie pamiętam czy cykało . Kolego kąt wtrysku do sprawdzenia i sprawdz też dawke paliwa , u mnie jak koleś uszczelniał pompe to dawka po tym zabiegu została na poziomie 0.9-1-2 , auto sie telepało na rozgrzanym silniku i wolno obroty spadały . Takich pseudo fachowców jest w naszym kraju coraz więcej i trzeba ich czasami sprawdzać
terrorbps Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 po swietach sprawdze kat wtrysku,a dawka jaka powinna byc? mozliwe ze pompiarz cos zbabral,
terrorbps Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 wyczytalem ze w AFNie ma byc dawka 3.6 prawda to?
Mario82A4 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 powinna być ok 4 , i tak raczej wskazuje w tych silnikach oczywiście na ciepłym silniku
Mario82A4 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Możliwe , bynajmniej jak sprawdzałem w kilku autach z silnikiem 1.9 TDI 110 km to komputer pokazuje ok 4 , w a4 a3 golf 4 , jak będzie 3.6 też jest ok , będzie mocniejszy , ja kiedyś ustawiłem 2.8-3 i też śmigał
terrorbps Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 no ale to chyba glosniejszy by bym,panowie a uszkodzony lub brudny zawor n109 nie przyczynia sie do glosniejszej pracy silnika,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się