Jump to content
IGNORED

Zatarty silnik

Ficol
 Share

Recommended Posts

Czesc, mam pytanko związane z wymiana silnika. 

A4 B7 2007 2.0 tfsi wersja USA ( tip i quattro) 

Wersja silnika (BPG) 

Podczas jazdy autostrada zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju i po chwili auto zgasło i zatarł się silnik. 

Chciałbym się poradzić, czy wrzucać z powrotem 2.0 tfsi czy może zrobić lepiej podmianke na 1.8t ? 

Czy inne wersje silnika niż BPG będą pasować ? Chodzi mi o sam słupek. Jakie tam były różnice między poszczególnymi wersjami ? 

Z góry dziękuje za pomoc. 

A wiązka ci siądzie od 2.0 do 1.8? nie bedzie za duzo rzeźby :-)

8 minut temu, YoGi1984 napisał:

A wiązka ci siądzie od 2.0 do 1.8? nie bedzie za duzo rzeźby :-)

nie mam pojęcia. Jestem zielony jeśli chodzi o mechanikę ;) ale pytam co będzie najlepszym rozwiązaniem. Dbam o autko, ostatnio kilka ładnych tysięcy wpakowane a tu taki psikus. Szkoda mi teraz sprzedać dlatego tez, chciałbym to sensownie zrobić 

pamiętaj że nie było 1.8T w automacie ze skrzynią 6hp19 - to będzie główny problem do obejścia 

Słupek silnika 2.0TFSI z A4 b7 lub A6 c6 czyli np. BUL , BPJ powienien być ten sam 

20 godzin temu, Banan napisał:

Słupek silnika 2.0TFSI z A4 b7 lub A6 c6 czyli np. BUL , BPJ powienien być ten sam 

tez mi się tak wydaje, a mamy może tu kogoś kto przerabiał temat i wie na 100% czy można smialo kupować słupek od silnika o innym oznaczeniu ? 

W dniu 3.08.2022 o 14:05, Banan napisał:

pamiętaj że nie było 1.8T w automacie ze skrzynią 6hp19 - to będzie główny problem do obejścia

Dają radę chłopaki by to obejść 

https://youtu.be/V24P-9aCcE0

ale sam wspominał że dużo kombinacji z softem - na Rosję i chyba kraje azjatyckie wychodziła dziwna kombinacja w A6 C6 z 6hp19 - silnik 3.0 BBJ ( praktycznie ASN z normą Euro2 ) na motronicu ME7.5 czyli jakaś baza w tych sterownikach jest żeby to ruszyło 

Edited by Banan

17 godzin temu, Banan napisał: