slepy Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Ja nie wiem . Slepy weź to rozbierz:) wtedy i ja będę wiedział czy mam żarówki czy diody:). tyle że ja sie przymierzam do licznika z fisem, i chciałbym kupić taki żeby był na diodach, bo chciałem kupic takiego po lifcie z dwoma zegarkami cyfrowymi, ale przeebane go dostać w małych pieniądzach, a tak to bym kupił przedlifta, tyle że na diodach, i zrobił go na białe bo wygląda
Cysiu Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 najlepiej dozebrac zegarki zajmie to pol godz i bedziesz mial pewnosc co tam masz schowane
Szymoonk Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 a nie było tak że przedlift (94-97r) był na żarówkach czyli zegarek manualny bez numeracji skali, a dopiero po I lifcie (97-99) zegarek manualny z numeracją skali i 99-01 cyfrowy zegarek były na diodach??
Cysiu Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 gdyby tak też było to ja miałbym nie ori zegar bo mam auto z 96 a w zegarach mam diody
slepy Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 najlepiej dozebrac zegarki zajmie to pol godz i bedziesz mial pewnosc co tam masz schowane no wiem swoje tak mogę sprawdzić , ale chciałbym kupić liczniki z fisem, i zastanawiam się czy jest jakiś sposób zeby to sprawdzić
slepy Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 zeby wyciągnąć licznik trzeba odpiąć aku?, nie wyskoczą jakieś błędy?[br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 19:00_________________________________________________Wyciągnąłem licznik, rozkręciłem, rozbebeszyłem i buba , podświetlany żarówkami, a do tego tarcze są od spodu czerwone, także choćby wymienić żarówki to i tak bedzie świecił na czerwono , pozostaje szukać licznika z FISem, na diodach numer mojego licznika 8D0 919 033A Cysiu jakbyś dał radę to podrzuć numerek swojego licznika, zobaczymy czy dużo się różni w stosunku, do mojego
puertoss Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 dobra robota pewnie się ktoś skusi na taką odmianę
slepy Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 dobra robota pewnie się ktoś skusi na taką odmianę Ja jestem skuszony , tylko musiałbym wymieniąć żarówki na diodowe i tarcze wymieniać, ale teraz mogę kupić licznik z fisem przedlifta i zrezać go na biało
pastaldo Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 To ja pociesze "żarówkowiczów". Wczoraj żeby sprawdzić rozebrałem zegary i żarówki sie okazały. Ale wziąłem i na wskaźniku poziomu paliwa papierem ściernym spolerowałem tę czerwoną warstwę i juz na samych żarówkach jest fajny efekt ale jest troche żółtawe dlatego może dzis kupie diody w oprawkach i powinno byc malina. Starłem papierem 240 ale trzeba będzie jeszcze dopolerować wodnym i powinno być super tanim kosztem. Jak założę to wrzucę fotki z efektem. Wstępny efekt pokazałem w wątku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=170553.0 Ale tam jest słaba jakość a jak zrobię to wrzucę w dobrej jakości foto
slepy Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 To ja pociesze "żarówkowiczów". Wczoraj żeby sprawdzić rozebrałem zegary i żarówki sie okazały. Ale wziąłem i na wskaźniku poziomu paliwa papierem ściernym spolerowałem tę czerwoną warstwę i juz na samych żarówkach jest fajny efekt ale jest troche żółtawe dlatego może dzis kupie diody w oprawkach i powinno byc malina. Starłem papierem 240 ale trzeba będzie jeszcze dopolerować wodnym i powinno być super tanim kosztem. Jak założę to wrzucę fotki z efektem. Wstępny efekt pokazałem w wątku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=170553.0 Ale tam jest słaba jakość a jak zrobię to wrzucę w dobrej jakości foto też gdzieś czytałem że mozna je papierkiem potraktować , ja nie mogłem sciągnąć wskazówek, a nie chciałem nic urwać, i odpuściłem temat, nie mam narazie weny na to
pastaldo Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Jak można przeczytać w tym watku do którego dałem link tez miałem problem ze wskazówkami. Męczyłem sie chyba z 10min aż w końcu nie wytrzymałem nerwowo, zaryzykowałem i podszedłem do sprawy siłowo. I wyglada na to że jeśli się nie kręci tym na boki (plastikowa wskazówka i może sie złamać) to raczej ciągnąc do siebie śmiało da się zdjąć. Jak pisałem co do efektów moda postaram się udokumentować.
DeeJay_Kill Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 Nie ma potrzeby użycia siły - naprawdę wystarczy wskazówki przekręcić, aż silniczek dojdzie do skrajnego położenia, a potem tylko przekręcić wskazówkę, jednocześnie unosząc ją do góry.
pastaldo Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 Pewnie masz rację ale bałem sie żeby nie przeskoczyło przy mechaniźmie jak będę przekręcał dalej mimo oporu silniczka No a ja miałem się chwalić jak mi wyszło i mam problem ze znalezieniem odpowiednich diod w tych oprawkach i bede musiał zamawiac na alledrogo bo obleciałem kilka sklepów z takim asortymentem i nigdzie nie mają. Z tym że jak zamówie w necie to chyba zamówię jednocześnie srebrne ringi do zegarów i zamontuje jednocześnie. Ale jak tylko zrobie to się pochwalę.
darodiabel75 Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 Super pomysł i super kolorek :oklaski:
chrupek80 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 panowie ja mam żarówki i będę polerował tą farbę, a tak przy okazji mam komplet nowych ringów do sprzedania na 4 zegary i wyswietlacz temperatury. Zmieniałem zegary na takie z dwoma dodatkowymi i akurat te rzeczy mi zostały. cena 120 za komplet (termometr plus ringi)plus kw.ringi nowe w opakowaniu, bo kupiłem kpl na 6 zearów i wyjąłem tylko 2 małe, a reszta nawet nie wyjmowana.
Gość mayday2001 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 podświetlenie zegarków w wersji z FIS-em w przedlifcie odbywa się za pośrednictwem diod czy żarówek? chodzi tu dokładnie o podświetlenie wskaźnika temp. oleju?
chrupek80 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 ja mam żarówki i spolerowałem tę farbę czerwona i założyłem białe diody i jest kaszana. oryginalnie oprócz czerwonej farby na cyferkach bliżej żarówek jest jeszcze dodatkowa warstwa farby, aby w sumie świeciło mniej więcej równo. na wskażniku paliwa wyszło w miarę, ale prędkościomierz do bani,Na szcęście zrobiłem to na tarczy od anglika i u siebie nic nie popsułem. Zostaję przy czerwonym podswietleniu.
Gość mayday2001 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 ja dopiero dzisiaj wykryłem że w zegarach z fis-em mam regulacje podświetlenia heheh . Nastała jasność :>
pastaldo Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 ja mam żarówki i spolerowałem tę farbę czerwona i założyłem białe diody i jest kaszana. oryginalnie oprócz czerwonej farby na cyferkach bliżej żarówek jest jeszcze dodatkowa warstwa farby, aby w sumie świeciło mniej więcej równo. na wskażniku paliwa wyszło w miarę, ale prędkościomierz do bani,Na szcęście zrobiłem to na tarczy od anglika i u siebie nic nie popsułem. Zostaję przy czerwonym podswietleniu. Wybrzydzasz Ja mam tak samo. W pierwszej chwili mnie to razilo po oczach ale teraz sie przyzwyczaiłem. narazie mi sie nie chce ich wyjmowac ale jak wyjme to w miejscach gdzie jest za jasno nakleja sie folie do przyciemniania szyb i jest git. Widziałem u kolegi który tak zrobił i jest efekt super.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się