Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie na zimnym w Audi A4 B7 2.0 TDI BPW


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam 

przychodzę z problemem mianowicie 3 tygodnie temu gdy auto było zimne np po przestanej nocy przy odpalaniu auto szarpało i tak jakby nie chodziło na jeden cylinder, okazało się ze pompowtryskiwacze do roboty wiec zrobiłem regenerację i problem ustał aż do dziś, auto znów ma te same objawy, po odpaleniu szarpie ok 15-30 sekund po czym ustępuje i jedzie już jak należy, i tutaj pytanie czy to możliwe ze coś przy regeneracji mogło pójść nie tak ? 
czy są może inne wyjaśnienia tego problemu?

dodam ze dpf jak i egr off

podpinane pod vaga ale zero błędów, wiec szukam przyczyny na własna rękę, może ktoś miał podobny problem I może się wypowiedzieć.

Audi a4 b7 2.0tdi BPW quattro 

Edytowane przez Lewanek
Opublikowano

Filtr paliwa wymieniony ? Zbiornik paliwa wyczyszczony z mułu ?

 

Opublikowano
4 godziny temu, Axel1 napisał:

Filtr paliwa wymieniony ? Zbiornik paliwa wyczyszczony z mułu ?

 

Wszystkie filtry jak i oleje wymienione po wymianie pompowtryskiwaczy, zbiornik po płukaniu ?

Opublikowano

Nieszczelnosc na oringach PD, na pompie tandemowej, na zaworku na filtrze paliwa, na chlodnicy paliwa pod podloga.

Oleju nie przybywa?

Opublikowano
W dniu 8.08.2022 o 11:05, nadybek napisał:

Nieszczelnosc na oringach PD, na pompie tandemowej, na zaworku na filtrze paliwa, na chlodnicy paliwa pod podloga.

Oleju nie przybywa?

Oleju nic nie przybywa, wymieniałem wczoraj cala instalacje wtrysków, nawet program robiłem od nowa na serii i nadal to samo

Opublikowano

Spusc troche paliwa z filtra do szklanki i pokaz jakas fotke. Pewnie bedzie metne/czarne. Najlepiej jak juz bedzie rezerwa.

Opublikowano
4 godziny temu, nadybek napisał:

Spusc troche paliwa z filtra do szklanki i pokaz jakas fotke. Pewnie bedzie metne/czarne. Najlepiej jak juz bedzie rezerwa.

Właśnie dziś auto odmówiło,

Nie pali wcale, zero odzewu,

byłem u paru mechaników w między czasie i miałem wypadanie zapłonu na 1 cyl 

 

Opublikowano

Pisałeś, że wymieniałeś wtryskiwacze, dlaczego? Na jakie wymieniłeś i jak było po wymianie?

Opublikowano
Godzinę temu, Langista napisał:

Pisałeś, że wymieniałeś wtryskiwacze, dlaczego? Na jakie wymieniłeś i jak było po wymianie?

Wymieniłem ponieważ miałem takie same objawy jak teraz, mechanik mówił ze to wina pompek wiec oddałem do regeneracji, auto chodziło ok tygodnia dobrze…

po tygodniu znow zaczęło się to szarpnie i w ten dzień dodałem post na forum, a dziś auto „zdechło”

Opublikowano

Pompowtryski i regeneracja to jak uczciwy polityk, utopia. Jeżeli ich czyszczenie nic nie daje to są do utylizacji. Audi - przewaga dzięki technice, której nie zregenerujesz.

Szkoda że logów nie zrobiłeś jak te wtryski pracują.

Opublikowano
3 minuty temu, Langista napisał:

Pompowtryski i regeneracja to jak uczciwy polityk, utopia. Jeżeli ich czyszczenie nic nie daje to są do utylizacji. Audi - przewaga dzięki technice, której nie zregenerujesz.

Szkoda że logów nie zrobiłeś jak te wtryski pracują.

Pamietam ze na vagu 2,3,4 miały ok 0,14-0,21 a pierwszy miał 2,99-3,11

Opublikowano

Czyli jeden był wadliwy a wymieniłeś wszystkie..

Opublikowano (edytowane)

Jakies bledy teraz w sterowniku?

Kreci i cos probuje zalapac czy całkiem glucho? Czy za pierwszym razem przez sekunde probowal zalapac a pozniej juz nic?

Pompe w baku slychac?

Edytowane przez nadybek
Opublikowano
8 godzin temu, nadybek napisał:

Jakies bledy teraz w sterowniku?

Kreci i cos probuje zalapac czy całkiem glucho? Czy za pierwszym razem przez sekunde probowal zalapac a pozniej juz nic?

Pompe w baku slychac?

Błędów zero, w ten dzień kiedy „zdechła” za pierwszym razem złapała na pół sekundy i od tamtej pory kręcę i nic nawet nie załapuje, po włączeniu zapłonu pompa załącza się 

Opublikowano
W dniu 16.08.2022 o 23:50, Langista napisał:

Czyli jeden był wadliwy a wymieniłeś wszystkie..

Chciałem mieć pewność ze później nie padnie mi kolejny…

Opublikowano

Jak zalapal na chwile to uklad zapowietrzony. 

Ja bym wmontowal przezroczyste wezyki pod filtr paliwa i odpalil z butelki z ropa. Bedzie widac czy pędzi powietrze, piana czy ciemne spaliny.

Opublikowano
1 godzinę temu, nadybek napisał:

Jak zalapal na chwile to uklad zapowietrzony. 

Ja bym wmontowal przezroczyste wezyki pod filtr paliwa i odpalil z butelki z ropa. Bedzie widac czy pędzi powietrze, piana czy ciemne spaliny.

Dziś zdjąłem wężyki sprawdzałem czy pompa bije paliwo, wszytko wydaje się okej 

ropa jest czysta , nie jest czarna 

Opublikowano

Sprawdzales czy pompa tandemowa bije paliwo czy pompa w baku?

Sprobuj podlaczyc paliwo z butelki. Pokrec zeby odpowietrzyc i zobacz czy krazy powietrze ( oba wezyki zanurzone w paliwie).

Opublikowano

Wracam z tematem, wymieniałem pompę tandemowa, auto chodziło bajka przez 2 dni, postali noc i znów to samo kręci nie odpala.. komputer nic nie pokazuje, korekty wtrysków ok 

Opublikowano

A co skłoniło Cię do wymiany pompy tandemowej? Ewidentnie masz problem z paliwem, bo przy wymianie zapewne odpowietrzałeś układ paliwowy i pomogło na chwilę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...