karbonek Opublikowano 4 Września 2009 Autor Opublikowano 4 Września 2009 Odwrotny niż normalnie. Musisz zablokować porządnie wisko od strony przodu i imbusem na dużej dźwigni odkręcić...
starter2 Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 to mam kręcić do góry czy na dół? bo jedni piszą że prawy inni że lewy
karbonek Opublikowano 4 Września 2009 Autor Opublikowano 4 Września 2009 Stoisz od strony kierowcy. Blokujesz wisko jakimś kluczem i opierasz się o niego (klucz idzie w stronę pasażera), wkładasz imbusa na przedłużce i dźwigni i ciągniesz. Ja się siłowałem ze swoim niezły kawał czasu porządnymi kluczami, z szajsem nie ma co podchodzić.
ROBERT Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 Dokładnie tylko jakimś konkretnym (jakiejś porządnej firmy) imbusem masz szanse to odkręcić,z imbusami typu "wszystko po 3 złote" nawet nie próbuj bo nie masz szans a jeszcze zniszczysz śrubę.
NeoX22 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Koledzy możecie mi powiedziec jak długa jest ta śruba trzymająca wisko??
ROBERT Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 M10X1X65 - śruba imbusowa cylindryczna N 103 026 01 I u mnie gwint był normalny ...
NeoX22 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Takie bedą pasic?? to srodkowe oznaczenie M10x1x65 odnosi sie do rodzaju gwintu?? bo wszedzie sa oznaczenia dwu członowe http://www.moto.allegro.pl/item986039042_m10x60_sruby_nierdzewne_imbusowe_3_szt_1kom_tanio.html http://www.moto.allegro.pl/item986039139_m10x70_sruba_nierdzewna_imbusowa_3_szt_1kom_tanio.html#gallery
ROBERT Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Przecież masz wyżej podany nr. OE tej śruby ... dostaniesz ją w każdym ASO (ale na pewno trzeba będzie ją zamówić dzień wcześniej) u "Gajosa" kosztuje 3.70 pln
l_krupinski Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Witam. Czy może ktoś wie jaki trzeba mieć rozmiar tego klucza aby okręcić wisco przy wentylatorze?? Czy taki bedzie dobry http://allegro.pl/item1078637102.html
piotr20997 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Dołączam się do tematu, miałem ostatnio problem z odkręceniem śruby od wisko. Szukałem dosyć długo na forum jakiejś konkretnej podpowiedzi w którym kierunku odkręca się tą śrubę... Znalazłem tylko wiele sprzeczności... Ludzie nie wiedzą dokładnie i piszą głupoty... "kręć w górę, bądź w dół"... Wszystkie próby zawiodły, w końcu uszkodziło się gniazdo na imbus w łbie śruby i trzeba było rozwiercać śrubę... Dziś już wiem że śruba ma NORMALNY PRAWY GWINT. Oznaczenie producenta to: N 103 026 01 M10x1x65 http://img713.imageshack.us/i/srubap.jpg/
ROBERT Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 ... Ludzie nie wiedzą dokładnie i piszą głupoty... "kręć w górę, bądź w dół"... ... Dziś już wiem że śruba ma NORMALNY PRAWY GWINT. Oznaczenie producenta to: N 103 026 01 M10x1x65 ... Przecież miałeś napisane wcześniej :gwizdanie: M10X1X65 - śruba imbusowa cylindryczna N 103 026 01 I u mnie gwint był normalny ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się