Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Powracający błąd P2002.


pawelpawel111

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Błąd pojawił się w zeszłym miesiącu.Po skasowaniu wraca od razu a po około 300/400 Km wywala check engine. Jak się za to zabrać? Auto lata głównie na trasie i przebieg nieduży więc w zapchany katalizator nie uwierzę.

20220810_145621.jpg

Log-10.08.2022-WAUZZZ8T4GA058663-88690km (1).txt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygladaja normalnie.Nie sa czarne.Nie ma Na nich nagaru.

 

Edytowane przez pawelpawel111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doczytałem się iż jest to wina chłodnicy spalin na której znajduje się zawór EGR. Czy już ktoś to z forumowiczów już demontował/czyścił/wymieniał?

 

Moja wygląda tak ja na zdjęciu

s-l500.jpg

Edytowane przez pawelpawel111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat do zamknięcia. Okazało się ,iż zatkane było sitko w DPF(Obraz nr.1). Najlepiej usunąc.Czas rozbórki to 9h. Czas ponownego monażu to 8h.Przejechałem już 8tys.km i błędu brak.

rys1.jpg

rys2.jpg

rys3.jpg

IMG-20220820-WA0001.jpg

IMG-20220820-WA0002.jpg

IMG-20220820-WA0003.jpg

IMG-20220820-WA0004.jpg

IMG-20220820-WA0008.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz błąd wyskoczył przy około 86000km.(Check Engine).Skasowałem lecz później powtarzał się co jakieś 400km. Auto jeździ głównie na autostradzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wywaliło błąd P204F. Pokazuje na liczniku ,że do przejechania tylko 1000km.Zbiornik Adblue jest pełny.Jak się tego pozbyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy wynik po wyszukaniu kodu błędu:

AVTOTACHKI.COM

Sprawność układu reduktora P204F, bank 1 ✔️ Objaśnienie, opis, możliwe przyczyny błędu ✔️ Znaczenie...

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pawelpawel111 napisał:

Dziś wywaliło błąd P204F. Pokazuje na liczniku ,że do przejechania tylko 1000km.Zbiornik Adblue jest pełny.Jak się tego pozbyć?

W jakim aucie? A5 F5? Czy 8T?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś znajomy mechanik sprawdził cały układ Adblue.Przytkany był wtryskiwacz.Zostało wszystko oczyszczone i już działa.VCDS-em zrobione wszystkie nastawy pierwotne.Mimo to dalej kontrolka na liczniku nie gaśnie i zostało już 900km .Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat rozwiązany.Problem leżał w sofcie.Auto stało 3 dni w serwisie audi po czym dowiedziałem się ,iż aktualizacja softu to koszt od 70 do 150Euro. Dodatkowo muszę mieć jakiś jednorazowy numer .Koszt jego wyrobienia to koszt 150Euro brutto.   Auto zabrałem z salonu Audi  i oddałem do serwisu który za 180 Euro wyprogramował Adblue. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie rozwiązany a zatuszowany. Dodatkowo jest to nielegalne i utraciłeś homologację. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, pawelpawel111 napisał:

Auto bez systemu Adblue spełnia także normę emisji spalin podana przez producenta.

Właśnie, że nie spełnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Muskel1 napisał:

Właśnie, że nie spełnia.

Auto po wykodowaniu adblue ma tą samą emisję spalin! Sprawdzałem  u kolegi który ma uprawnienia diagnostyczne. Więc dopóki nie powiesz diagnoście co zrobiłeś z systemem Adblue, to nikt nie zauważy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...