Piniuv6 Opublikowano 6 Października 2022 Opublikowano 6 Października 2022 Witam potrzebowałbym schemat instalacji silnika do mojej audi a4 b8 2,0 tdi kod silnika CJCB 2013r mam problem z czujnikiem temperatury i poziomu oleju. stopiły się piny 1 i 2 . Wymieniłem kostkę i czujnik a nadal jest błąd w sterowniku. jak by ktoś miał taki schemat z opisami to bym był bardzo wdzięczny
Muskel1 Opublikowano 6 Października 2022 Opublikowano 6 Października 2022 (edytowane) Tego czujnika w misce olejowej? Jeżeli tak, to pin 2 (brązowy) to masa, pin 1 (czarno-niebieski) zasilanie, idzie ze skrzynki bezpieczników, z bezpiecznika nr 2 w podszybiu. Edytowane 6 Października 2022 przez Muskel1
Piniuv6 Opublikowano 7 Października 2022 Autor Opublikowano 7 Października 2022 Dziękuje Muskel1 za szybka odpowiedź. dzisiaj to sprawdzę i dam znać.
Piniuv6 Opublikowano 7 Października 2022 Autor Opublikowano 7 Października 2022 Jeszcze raz ci dziękuję. temat ogarnięty . Faktycznie bezpiecznik... jak masz dojście do takich danych to proszę sprawdź mi jeszcze który bezpiecznik jest od pompki B cieczy chłodzącej . to jest dodatkowa pompka od chłodnicy EGR . . Zamówiłem już nową kostkę i ją wymienię ale w razie co to bym miał już zciągę. Mam nadzieję że kiedyś będę mógł się odwdzięczyć. Pozdrawiam
Muskel1 Opublikowano 7 Października 2022 Opublikowano 7 Października 2022 (edytowane) Pompa V400 do EGR: Pin 1 (brązowy) masa Pin 2 (żółto-czerwony) zasilanie, idzie z bezpiecznika SB 14 w podszybiu. Pin 3 (czerwono-fioletowy) idzie na pin nr 30 wtyczki sterownika silnika. Edytowane 7 Października 2022 przez Muskel1
Piniuv6 Opublikowano 10 Października 2022 Autor Opublikowano 10 Października 2022 Jeszcze raz bardzo dziękuję. Pozdrawiam.
ArmiDali Opublikowano 7 Lipca Opublikowano 7 Lipca @Muskel1 Czy dysponujesz może schematem elektrycznym lusterek?
Muskel1 Opublikowano 7 Lipca Opublikowano 7 Lipca O jakim aucie, modelu i roczniku mowa? Bo w profilu widnieje B7 a tu jest temat B8.
ArmiDali Opublikowano 7 Lipca Opublikowano 7 Lipca Profil jest poprawny. Mam B7 ale znalazłem gdzieś na forum, że da się zaadoptować lusterka z kierunkowskazami (bez line assisst) z B8 do B7. Trzeba niby wziąć dół od B7 i lakierowaną część od B8. Przypuszczam że środek też. Oznacza to niestety cięcie wtyczek i pomyślałem że doszlifuje ten pomysł łącząc sterownik z B8 wraz z wnętrzem lusterka z czarna częścią z B7. Jeśli jednak nie obejdzie się bez r”zeźby” potrzebuje dotrzeć do schematów B7 i B8.
Muskel1 Opublikowano 7 Lipca Opublikowano 7 Lipca Mogę Ci albo schemat z B7, albo schemat z B8 wrzucić. Z rzeźbienia nie mam schematów.
ArmiDali Opublikowano 8 Lipca Opublikowano 8 Lipca Jeśli masz taką możliwość to prosiłbym o schemat elektryki lusterek dla B8. Opis pinów we wtyczce lusterka od B7 znalazłem w innym wątku: ” Jeśli chodzi o kostkę samego lusterka (tak która wchodzi do sterownika szyb): Pin 1: Zasilanie silnika lewo/prawo (czerwony) Pin 2: Masa silników (biały) Pin 3: Zasilanie silnika góra/dół (biało/brązowy) Pin 4: (żółty) Pin 5: Podgrzewanie szkła (czarny) Pin 6: Podgrzewanie szkła (czarny) Pin 7: X Pin 8: X Pin 9: Masa silnika składającego (różowy) Pin 10: Zasilanie silnika składającego (niebieski) Pin 11: Fotochrom (czarno/szary) Pin 12: Fotochrom (czarno/zielony) Pin 13: Pamięć - zasilanie silników (biało/żółty) Pin 14: Pamięć - sygnał dla silnika lewo/prawo (niebiesko/czerwony) Pin 15: Pamięć - sygnał dla silnika góra/dół (szaro/żółty) Pin 16: Pamięć - masa silników (szaro/biały)”.
ArmiDali Opublikowano 13 Września Opublikowano 13 Września @Muskel1 Czy jeszcze raz mógłbym prosić o schemat elektryki składanych lusterek w A4 B8.
Muskel1 Opublikowano 13 Września Opublikowano 13 Września (edytowane) Rok produkcji? Przedlift, polift? Edytowane 13 Września przez Muskel1
Muskel1 Opublikowano 16 Września Opublikowano 16 Września Szukaj na schematach silniczków V121 i V122. Türsteuergerät Fahrerseite.pdf Türsteuergerät Beifahrerseite.pdf
ArmiDali Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września @Muskel1 wielkie dzięki. Teraz mogę coś usprawnić.
berek000 Opublikowano 12 Października Opublikowano 12 Października @Muskel1 Witam. Podawałeś wyżej schemat do kostki pompki od chłodzenia EGR. Czasami wyskakiwał mi błąd P261A00 sporadyczny, a ostatnio już aktywny. Wymieniłem pompkę na nową z firmy Hepu, pompka nie działa i wyskakuje błąd P261C00, po podpięciu kostki do oryginalnej pompki z powrotem P261A00. Sprawdziłem czy jest prąd na pinie nr 2 i go nie ma. Na pinie nr 3 jest jakis sygnał krótko po otwarciu drzwi i caly czas, gdy silnik jest odpalony. Czy mógłbyś doradzić co jest nie tak?
Muskel1 Opublikowano 12 Października Opublikowano 12 Października Bez pełnego auto-scanu nie doradzam.
berek000 Opublikowano 12 Października Opublikowano 12 Października @Muskel1 posiadam zdjęcia z odczytu tego drugiego błędu na nowej pompce-zamienniku z Hepu. Może zamiennik nie zgodzić się z tym modelem i potrzeba oryginału?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się