Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB 17536 - analiza logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na benzynie tak samo?

Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, przem8 napisał(a):

Na benzynie tak samo?

Wiesz co na benzynie się tak nie działo. Dzieje się tak od momentu gdy odebrałem samochód po drugiej regulacji. W sumie to chyba znowu będę musiał pojeździć na benzynie i się upewnić, ale obstawiam, że to LPG.

Edytowane przez Lichy92
Opublikowano

Z tego co ja zaobserwowałem to większość gazowników nie ma bladego pojęcia jak dobrze wyregulować tą instalację, założenie jakoś tak idzie, też nie najlepiej ale idzie.

Opublikowano

Podpiąłem kabelek od gazu i mam błąd - "Wykryto zapętlanie wtrysków benzyny. Zalecane podłączenie sygnału obrotów."

Opublikowano

Najprawdopodobniej masz problem z sygnałem obrotów.

Opublikowano

Sprawa na dzień dzisiejszy wygląda tak, że auto po przełączeniu się na LPG podczas przyspieszania w granicach 2k - 3k mocno szarpie i mruga check. Wypadanie zapłonów pokazuje różnie, na 1, czasami na 4, czasami na 2 i 3. Nie ma reguły. Gość w gazowni mówi, że wtryski do wymiany. Wsadziłem 3 takie same listwy (używane, ale sprawne) i na wszystkich 3 to samo. Gdzie szukać rozwiązania problemu bo wydaje mi się, że Panowie od LPG chyba sobie nie radzą 

Opublikowano

A do tych uzywanych przelozyles dysze ze starych? 

Bez podglądu parametrów nikt nic nie podpowie. 

Opublikowano
3 godziny temu, przem8 napisał(a):

A do tych uzywanych przelozyles dysze ze starych? 

Bez podglądu parametrów nikt nic nie podpowie. 

Tak, dysze są stare z pierwszych wtrysków. Mogę jakoś udostępnić parametry, tylko programu STAG niestety nie mam jeszcze tak opanowanego jak bym chciał.

Opublikowano

Zdalnie przez team viewer moge zobaczyć. 

Opublikowano
W dniu 26.11.2022 o 16:42, przem8 napisał(a):

Zdalnie przez team viewer moge zobaczyć. 

Nie mam pojęcia jak się tego używa. Wklepałem na szybko w google i na razie tyle zrobiłem.

Opublikowano
W dniu 28.11.2022 o 15:00, Lichy92 napisał(a):

Nie mam pojęcia jak się tego używa. Wklepałem na szybko w google i na razie tyle zrobiłem.

Przecież to nie jest nic skomplikowanego, wystarczy laptop i internet udostępniony z telefonu.

Zrób loga 2+33 jak masz te szarpania.

Opublikowano

Szarpanie występuje tylko i wyłącznie na chłodnym silniku, bezpośrednio po przełączeniu się z PB na LPG przy pełnym bucie w przedziale obrotów 2k - 3k aż do osiągnięcia temperatury ok. 50 - 60 stopni.

Opublikowano

I ciężko podejrzeć parametry skoro masz vcds i interfejs lpg? W taki sposób to ten temat może mieć kolejnych 10 bezsensownych stron :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...