Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 2.5 BAU Quattro nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam A4B6 2.5 TDI Quattro, oznaczenie BAU.

Mam go od jakieś dwóch miesięcy i pomału wymieniam co jest widoczne do wymieniania , na codzień stoi sobie pod chmurką na górce z przodem pochylonym do dołu i od czasu do czasu odpalam go niech olej se pobiega i ogólnie krótka rundka by koła zmieniły pozycje .

Wczoraj to mnie zaskoczył bo nie mogłem go odpalić . Jeszcze jedno co może być pierwszym sygnałem to że auto nie reagowało na otwarcie z kluczyka pilotem od jakiegoś tygodnia ale uznałem że bateria padła a po jej sprawdzeniu że może się rozkodował, ale do rzeczy kwiatki były później .

Dzisiaj zczytałem błedy kompem i mam pytanie czy sterownik Silnika poszedł Papa czy jak mi znajomy zasugerował Sterownik pompy paliwa poszedł się kochac .
Poniżej błędy które dziś ujrzałem .

Typ podwozia: 8E (8E - Audi A4/S4/RS4 B6/B7 (2001 > 2008))

VIN: WAUZZZ8E74A038923 Przebieg: 251290km

-------------------------------------------------------------------------------

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 059-907-401-AKE.clb

Oznaczenie elementu: 8E0 907 401 J

Komponent: 2.5l V6 TDI 0000AG 0005

Kodowanie: 02006

Kod serwisu: WSC 63251

VCID: 2C57B1B7DC0B3E2F15-4B32

Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 00006059

Komponent: 130 106LC150_1.V79500379386

WAUZZZ8E74A038923 AUZ6Z0C0203264

 

4 - ilosc znalezionych bledów. Oto one:

01117 - Sygnał obciążenia zacisku DF alternatora

27-10 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny

00513 - Czujnik obrotów silnika (G28)

03-00 - Brak sygnału

01318 - Sterownik pompy wtryskowej (J399)

49-00 - Brak komunikacji

17978 - Sterownik silnika zablokowany przez immobiliser

P1570 - 35-00 -

Kody gotowosci: 0 1 X X X

 

Adres 46: Modul komfortu Plik etykiet:. AKP\8E0-959-433-MAX.clb

Oznaczenie elementu: 8E0 959 433 AT

Komponent: Komfortgerát T23 1210

Kodowanie: 06976

Kod serwisu: WSC 63251

VCID: 03053A0B1115115784-4B18

 

3 - ilosc znalezionych bledów. Oto one:

00956 - Kluczyk 2

35-10 - - - Sporadyczny

 

Adres 02: Skrzynia biegów Plik etykiet: 01V-927-156.lbl

Oznaczenie elementu: 8E0 927 156 R

Komponent: AG5 01V 2.5lTDI RdW 2222

Kodowanie: 00001

Kod serwisu: WSC 00000

VCID: 3D718CF33771A7A7B2-515A

Znaleziono 1 blad:

18265 - Sygnał obciążenia

P1857 - 35-10 - Komunikat o usterce ze sterownika silnika - Sporadyczny

-------------------------------------------------------------------------------

ADRES 03: ABS/HAMULCE PLIK ETYKIET: 8E0-614-517.LBL

OZNACZENIE ELEMENTU: 8E0 614 517 A

KOMPONENT: ABS/ESP ALLRAD 3429

KODOWANIE: 04457

KOD SERWISU: WSC 06435

VCID: 2643439FC2E7047FC3-513C

 

2 - ilosc znalezionych bledów. Oto one:

18265 - Sygnał obciążenia

P1857 - 35-10 - Komunikat o usterce ze sterownika silnika - Sporadyczny

00290 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; tylny lewy (G46)

30-00 - Przerwa / zwarcie z plusem

 

Adres 55: Zasieg swiatel Plik etykiet: 4Z7-907-357.lbl

Oznaczenie elementu: 4Z7 907 357

Komponent: dynamische LWR D09

Kodowanie: 00060

Kod serwisu: WSC 63251

VCID: 04073917141B166FBD-4B32

 

Znaleziono 1 blad:

00532 - Napięcie zasilania

07-10 - Za niski sygnał - Sporadyczny

 

 

Od czego zacząć szukanie ? podejrzewam wodę lub zawilgocenie w ECU . Jestem za granicą i tutaj raczej nie znajdę takich wirtuozów napraw elektorniki bo oni wymieniają samochody a po sterownikk to pewnie wyślą mnie do ASO które zażyczy sobie tyle co to auto warte jest..

Dodam że ESP i ABS się swieciło ja desce mimo że jakiś miesiąc temu wymieniłem Czujnik ABS (Nówka sztuka ERA).
Będę wdzięczny za jakiekolwiek naprowadzenie mnie na rozwiązanie . Żaden z tych błędów nie pojawiał się poprzednio .

Opublikowano

Widzę że nikt Tobie niestety nie pofatygował się odpisać... Powiedz rozwiązałeś problem?

Jeżeli nie, niestety ja specem od vagów i logów nie jestem ale... jeżeli miałby pójść sterownik to spróbuj odkręcić nakrętki wtryskiwacza jakiegoś zaobserwuj co się dzieje z paliwem... Czy strzela paliwem czy się sączy ?

 

Wbrew opiniom 2.5tdi jest normalnym silnikiem jak każdy inny i obowiązują tutaj identyczne zasady...

Opublikowano

Czujnik ABS wymień na Ori z ASO. Pod maską sprawdź każdy punkt masy i dokładnie go wyczyść, do gołej miedzi, sprawdź też czy jakie zwierzak się nie zadomowił przy skrzyni, sprawdź naturalnie bezpieczniki. Ile paliwa w baku?

Opublikowano
12 godzin temu, Langista napisał(a):

Czujnik ABS wymień na Ori z ASO. Pod maską sprawdź każdy punkt masy i dokładnie go wyczyść, do gołej miedzi, sprawdź też czy jakie zwierzak się nie zadomowił przy skrzyni, sprawdź naturalnie bezpieczniki. Ile paliwa w baku?

Bezpieczniki poszły na pierwszy ogień do sprawdzenia , wszystkie mają przejscie . Paliwa w Baku 1/4 (pełna krecha zanim rezerwa się zaświeci ). Wyjąłem sterownik i okoleptycznie nie widać na nim żadnych śladów ewentualnej wody . Mam sasiada mechanika co tylko w skrzyniach siedzi ale może jutro zczyta swoim kompem. Dziwnym dla mnie jest że jeden mechanik sugeruje sterownik pompy Paliwa gdzie informacja o błędzie sterownika silnika pojawiła się i  w skrzyni, i w ABSie , i w silniku. Ale on mówi że skoro można go zczytać kompem to działa.

 

19 godzin temu, sahipp napisał(a):

Widzę że nikt Tobie niestety nie pofatygował się odpisać... Powiedz rozwiązałeś problem?

Jeżeli nie, niestety ja specem od vagów i logów nie jestem ale... jeżeli miałby pójść sterownik to spróbuj odkręcić nakrętki wtryskiwacza jakiegoś zaobserwuj co się dzieje z paliwem... Czy strzela paliwem czy się sączy ?

 

Wbrew opiniom 2.5tdi jest normalnym silnikiem jak każdy inny i obowiązują tutaj identyczne zasady...


Z tymi nakrętkami to po weekendzie spróbuje mam czas do 1 grudnia by go uruchomić długa droga przed nim czeka. :D

Opublikowano (edytowane)

to nie koniecznie tak że jeżeli błędy czyta to sterownik ok... generalnie ( mówię tak potocznie, po męsku) to masz dwa sterowniki...  jeden że się tak wyrażę klasyczny normalne ECU samochodu, drugi zaś to sterownik pompy vp44 który również lubi bez oznak paść, chodź my niby mamy coś tam poprawione sterowniki ale za to zablokowane...

 

Co do bezpieczników masz jeszcze bezpieczniki ( miedzy innymi od pompy) pod kierownicą, dodatkowo są tam również przekaźniki...  ....aby tam zajrzeć musisz zdjąć dolna osłonę co masz nad nogami pod kierownicą.....

 

To co Tobie pisałem to od tego trzeba by zacząć, czyli od sprawdzenia co sie dzieje z paliwem podawanym na wtryski... Chwila moment, otwierasz maskę, luzujesz nakrętki chociaż na jednym wtrysku a druga osoba kręci i patrzysz co tam się dzieje... To już coś powie czy strzela tym paliwem czy leci tak wiesz jak krew z nosa czy też może z ogóle zero paliwa... jeżeli będzie druga opcja to coś z pompą vp44 i tak w większości losowych wypadków w takich objawach sterownik psg5 - na szczęście koszta nie wielkie dziś...

 

aha jak masz 1/4 paliwa w baku to musi przy takim poziomie działać druga pompka w baku. Jeżeli ona nie halo to również nie uruchomisz auta do puki jej nie naprawisz lub nie zalejesz conajmniej 3/4 baku ( wtedy pompka nie działa)... ta pompka również pełni rolę takiego zabezpieczenia VP44 przed powietrzem...

 

co do tej pompki jeszcze, nie wiem jak długo masz to auto i jak dobrze je znasz ale w moim przypadku poprzedniemu właścicielowi padła ta pompka w baku. Wymienił ja na nowa ale zamiennik. I teraz czemu piszę, nie ma z nią żadnych problemów puki co ale on względem oryginału ma trochę za krótki smok. Chodzi o to że gdy u mnie doszłoby do rezerwy do ona już nie sięga paliwa i właściwie stoję, muszę trochę szybciej tankować zanim dojdzie do totalnej rezerwy...

 

aha i jak możesz to napisz dokładnie co się dzieje... Tzn jak to wygląda, auto normalnie kręci, rozrusznik normalnie paruje ale auto nic a nic nie chce zapalić?

Edytowane przez sahipp
Opublikowano
W dniu 11.11.2022 o 22:41, sahipp napisał(a):

to nie koniecznie tak że jeżeli błędy czyta to sterownik ok... generalnie ( mówię tak potocznie, po męsku) to masz dwa sterowniki...  jeden że się tak wyrażę klasyczny normalne ECU samocho.......................................

.................

aha i jak możesz to napisz dokładnie co się dzieje... Tzn jak to wygląda, auto normalnie kręci, rozrusznik normalnie paruje ale auto nic a nic nie chce zapalić?

 

 

Auto poprostu nie odpala kręci kreci i nic sie nie dzieje . w czwartek wyjąlem akumulator by go przez noc podładować w międzyczasie bez akumulatora wyjąłem Sterownik ECU z podszybia by mu się przyjrzeć , ale nic naocznie nie da się stwierdzić. w piątek spowrotem sterownik trafił do Auta , ponowne włożenie akumulatora , skasowanie kodów i ponowny odczyt. Doszły nowe kody(wytłuściłem te nowe i wstawiłem tylko te pozycje gdzie coś nowego doszło): 

 

Adres 01: Silnik        Plik etykiet: 059-907-401-AKE.clb
   Oznaczenie elementu: 8E0 907 401 J
   Komponent:  2.5l V6 TDI 0000AG  0005  
   Kodowanie: 02006
   Kod serwisu: WSC 63251  
   VCID: 2C57B1B7DC0B3E2F15-4B32

   Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 00006059
   Komponent: 130 106LC150_1.V79500379386  
   WAUZZZ8E74A038923     AUZ6Z0C0203264

 

5 - ilosc znalezionych bledów. Oto one:
01117 - Sygnał obciążenia zacisku DF alternatora 
            27-10 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny
00513 - Czujnik obrotów silnika (G28) 
            03-00 - Brak sygna³u
01318 - Sterownik pompy wtryskowej (J399) 
            49-00 - Brak komunikacji
17978 - Sterownik silnika zablokowany przez immobiliser 
            P1570 - 35-00 - 
01268 - Nastawnik dawki (N146) 
            35-00 - -

Kody gotowosci: 0 1 X X X 

 

Adres 03: ABS/hamulce        Plik etykiet: 8E0-614-517.lbl
   Oznaczenie elementu: 8E0 614 517 A
   Komponent: ABS/ESP allrad      3429  
   Kodowanie: 04457
   Kod serwisu: WSC 06435  
   VCID: 2643439FC2E7047FC3-513C

3 - ilosc znalezionych bledów. Oto one:
18265 - Sygnał obciżenia 
            P1857 - 35-10 - Komunikat o usterce ze sterownika silnika - Sporadyczny
00290 - Układ ABS; czujnik predkości koła; tylny lewy (G46) 
            30-10 - Przerwa / zwarcie z plusem - Sporadyczny
01826 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85); napięcie zasilające zacisk 30 
            35-00 - -

 

Adres 08: Klimatyzacja        Plik etykiet: 8E0-820-043.lbl
   Oznaczenie elementu: 8E0 820 043 AB
   Komponent:   A4 Klimaautomat   1219  
   Kodowanie: 00000
   Kod serwisu: WSC 63251  
   VCID: 61C91083EB49A347F6-515A

Znaleziono 1 blad:
01206 - Sygnał przedziału czasu wyłączenia zapłonu 
            27-00 - Niezrozumiały sygnał

 

Adres 17: Zest.wskazników        Plik etykiet: AKP\8E0-920-9xx-8E2.clb
   Oznaczenie elementu: 8E0 920 900 K
   Komponent: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D36  
   Kodowanie: 01100
   Kod serwisu: WSC 00186  
   VCID: 2C57B1B7DC0B3E2F15-515A
   WAUZZZ8E74A038923     AUZ6Z0C0203264

Znaleziono 1 blad:
00668 - Napięcie zasilania (Bordspannung); zacisk 30 
            53-10 - Za mała wartość napięcia zasilającego - Sporadyczny

 

Poprzedni właściciel używał go dwa lata , przez ten okres nic absolutnie nic w nim nie robił nie naprawiał nie zmieniał płynów nic przez duże N. Ale samochód jeżdził  . Tak jak napisałem przepalałem go co dwa tygodnie aby sobie olej pobiegał i pare rundek niech sie kości poruszają . Pierwsze co się pojawiło to kluczyk nie reagował na zdalne otwarcie a dwa dni później próby odpalenia spełzły na niczym i odczytałem kody . I taka litania kodów mi się pokazała . Co do pomki w Baku nie wiem czy była mieniana, zważywszy na kraj w którym przebywam wątpię .nie wiem czy nie zacząć przygody od Kupić używkę ECU sąsiad mi przekopiuje wsad do używki i zobaczyć co się będzie działo . Nie bardzo wiem gdzie zacząć szukanie problemu bo sra wszedzie . Ale jeden kod się powtarza że pozostałe sterowniki meldują Awarie ECU.

Opublikowano

Kurde masakra jakaś... Powiem tak, ja na kodach, błędach się nie znam i w tym temacie nie pomogę chodź chciałbym... Ale postaram się pomóc tyle co wiem. Wiesz ECU - czyli to co wyciągałeś z podszybia raczej kurde nie pada... chyba że jakieś kombinacje z autem były ale załóżmy że nie bo to czarny scenariusz... I teraz żebyś dobrze zrozumiał, konkretnie W 2.5tdi v6 MASZ DWA STEROWNIKI. Jeden co wyciągałeś oraz DRUGI NA POMPIE VP44 razem z imo i resztą całej elektroniki... I my ( ja już też w moim mam) mamy poprawione te sterowniki, niby przebudowane tzn nie padają tak często jak te starsze, ale nadal się to się zdarza. Tutaj nie ma żadnych objawów po prostu auto nagle Tobie umiera bez powodu. Po  prostu przepala się ten słynny tranzystor w sterowniku PSG-5 - bo tak nazywa się ten drugi sterownik który masz na pompie i do niego podpięta jest wtyczka....

 

Aby to po chłopsku wyeliminować na tyle ile się da to trzeba jak pisałem odkręcić nakrętkę przewodu paliwowego na wtryskiwaczu  i zobaczyć co się dzieje z paliwem. Same błędy również mogą potwierdzić lub zanegować diagnozę, ale ja akurat no sorry nie znam się więc podałem Tobie drugi sposób taki łopatologiczny... Sprawdź to co się dzieje z paliwem jak druga osoba będzie kręcić....

 

Kolejna sprawa to te dziwne dodatkowe okoliczności o których wspomniałeś... Może to zbieg okoliczności albo faktycznie coś się z elektryką porobiło jakimś cudem. Czy sprawdziłeś również te drugie bezpieczniki o których Tobie pisałem pod kierownicą nad nogami kierowcy?  TAM masz dedykowany bezpiecznik od pompy paliwa i inne ustrojstwa oraz przekaźniki, warto to również sprawdzić....

 

Trzeba do sprawy podejść tak wiesz po męsku. Musi być podane paliwo w odpowiednim ciśnieniu na wtrysk i koniec reszta się automatycznie dzieje w klekocie. I tą droga trzeba iść, więc sprawdź te bezpieczniki o których pisałem i zobacz co się dzieje z paliwem podanym na wtryskiwacz... Jeżeli będzie się tak sączyć to już wiadomo gdzie szukać przyczyny...  Jeżeli będzie brak paliwa to trzeba szukać czemu brak, a jak będzie strzelać paliwem po ciśnieniem tzn że autko musi odpalić....

Opublikowano

Ok ale jesli to ten slynny tranzystor w sterowniku pompy to co sie robi? Mienia sam sterownik czy cala pompa do wymiany? Mniemam ze tania zabawa nie jest  ale chu.. Dopiero co 2k poszly na części to cos trzeba zrobić. 

Opublikowano (edytowane)

IMG_20221114_125425.thumb.jpg.1f53fd2df1535f0297cbce98edbbb71d.jpg

 

 

Paliwo pluje tak... 

A jeśli miałeś na myśli te bezpieczniki to wszystkie maja przejście. 

Edytowane przez Marianset
Zdublowany tekst
Opublikowano (edytowane)

A więc tak, głowy oczywiście nie dam bo mechanikiem samochodnym nie jestem...

 

ALE... :

 

Według mnie coś zdecydowanie za słabo to paliwo leci... Wygląda tak że palcem można byłoby zatkać przewód a ciśnienie już nie pamiętam jakie dokładnie powinno być ale musi być na tyle duże aby przebić się przez wtryskiwacz, powinna aż taka mgiełka paliwowa być rozbryzgana.... U mnie w AKE2 gen o ile pamiętam ciśnienie otwarcia wtryskiwacza to chyba ( z głowy piszę) okolice 230,240 bar. U Ciebie w BAU powinno być zbliżone bo poza inną hydrauliką mamy bardzo podobne wtryski itp

 

... tak by wyglądało na sterownik psg-5.... tranzystor co dokładnie robi nie powiem, po prostu tranzystor w elektronice i  tyle... Auto potrafi nawet na światłach sobie zgasnąć i umrzeć bez oznak... Temat znany... Tranzystor cena to około 2zł... Tylko musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czy masz na tyle zdolności aby sobie samemu wlutować. Warsztaty biorą za to ok max 500zł... Wysyłasz swój sterownik, robią i odsyłają... Montaż nie skomplikowany....

 

Najlepiej popatrz sobie na YT i pooglądaj wszystkie frazy sterownik VP44 psg-5 - jest tego mnóstwo ale nie sugeruj się wiadomościami tego nie słuchaj. Chodzi o to abyś zobaczył jak to wygląda i miał pogląd z czym to się je...

Natomiast informacji co, po co i dla czego szukaj najlepiej na forum a6 klub gdyż tam ten silnik zdecydowanie częściej występował niż w a4, w a4 królowały 1.9....

 

Także mówię wygląda to na sterownik, dobra wiadomość to już nie jest droga impreza, bardziej upierdliwa niż kosztowna. Z tego co czytałem nie którzy jeżdżą z zapasowymi tranzystorami w razie W, ja natomiast chcę sobie drugi sterownik dorobić, aby nie bawić się z lutowaniem zwłaszcza na drodze. U nas te pompy niby są poprawione ale jednak zdarza się taka usterka. We wcześniejszych pompach to standard, po prostu po latach ten tranzystor pada z przegrzania. Nie warto wchodzić w szczegóły dla czego konkretnie bo tych teorii wzajemnie się wykluczających jest mnóstwo, a najwięcej do powiedzenia mają osoby które w życiu 2.5tdi v6 na własne oczy nie widzieli...

 

https://www.youtube.com/watch?v=vz9Uznk8I2k

 

popatrz to musi być takie ciśnienie że mgiełkę robi przy wtrysku a u ciebie się sączy... Jak się przypatrzysz uważnie to zauważ, co prawda on ma poluzowane tylko nakrętki ale na środkowym wtrysku nr 2 widać jak wystrzeliwuje w pewnym momencie tak sik paliwa a dodatkowo w około tego miejsca nad wtryskiem w dosyć dużym obszarze tworzy się mgła paliwowa... takie ciśnienie tam powinno być... to samo widać po drugiej stronie ale tylko prze ułamek sekundy ale można przyuważyć również potężny sik paliwa i mgła... a z tego co u Ciebie widzę to przy tym ciśnieniu ciężko chyba uzyskać taki efekt, chodź ciśnieniomierza w oczach nie mam ale nie wygląda to na 230/240 bar... bo okolice takiego ciśnienia przebijają wtrysk i i tworzą mgłę paliwową powietrzną pod odpowiednim ciśnieniem co powoduje samozapłon

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez sahipp
Opublikowano (edytowane)

tak mi sie przypomniało, aby potwierdzić diagnozę sterownika psg-5 to można multimetrem pomierzyć... ja nie pamiętam dokładnie ale na YT pokazuje i objasnia to : phu omega - pooglądaj...

 

 

 

 

Edytowane przez sahipp
Opublikowano

jak tam idzie, są postępy w uruchomieniu auta?

Opublikowano

Wpadł znajomy niemiec ze swoim kompem zczytał błędy poojojojjjjjał że dużo błędów , skasował , odczytał jeszcze raz , sprawdził jakie dane podaje czujnik obrotów wału i powiedział zacznij od wymiany czujnika obrotów . Nastęonego dnia idę do samochodu i choć wiem że kluczuk nie działa to gozawsze wciskam , o dziwo auto się otwiera. Se myślę noż ty Qur.. jeb..... to i pewnie odpali ... całe szczęście nie. Szczęście bo wolałbym znać odpowiedź co jest powodem takich kwiatków . 

Ale ok zczytuje kody i większość  kodów znikneła pozostał jeden co doszedł jako ostatni . 

SIlnik NAstawnik dawki (N146) 

 

Rozbierać go ? Nie rozbierać? w necie piszą żeby udać się do kumającego pompiarza  a takich tu nie ma , ale ten kod może znaczyć że walniety jest nastawnik lub pompa paliwowa. Tak próbuje znaleść wieczów żeby coś poczytać . 

Opublikowano
W dniu 15.11.2022 o 18:39, sahipp napisał(a):

jak tam idzie, są postępy w uruchomieniu auta?

No więc , wody wiele upłyneło w rzece w międzyczasie sterownik pojechał do PL do tego serwisu PUHOmega , gość potwierdził że sterownik był walnięty ponadto za 200 netto mi zmienił czujnik obrotów Pompy , sterownik wrócił zamontowałem odpowietrzyłem i dalej d*pa nie odpala i błędów zadnych również nie wypluwa. Nastawnik dawki sprawny bo cyka , sygnał ze sterownika wychodzi bo żarówka mryga przy zapłonie. a ten jak nie odpalał tak nie odpala . Nie mam pojęcia jak to c**jostwo popchnąćdo przodu. 

Opublikowano (edytowane)

o kurcze faktycznie czasu sporo, nawet się zastanawiałem co z Twoim autem.... spokojnie jakoś to spróbujemy ogarnąć tylko trochę późno na myślenie... skoro graty masz już sprawne kwestia ustawienia tego, tutaj to nie ma znaczenia że masz 2.5tdi bo i z 1.9 też różowo nie jest....

 

nie pogniewaj się, jutro zacznę Ciebie maglować... bądź spokojny ogarnie się to, może to tylko jakaś pierdołka np prawidłowe odpowietrzenie...

 

PS po cichu miałem nadzieję że to nie sterownik.. kuźwa... z pompiarzem dobrym rozmawiałem, takim naprawdę dobrym bo z tymi sterownikami to jest tak że one w tych pierwszych modelach padały jak muchy... my mamy je poprawione ale jak to on mówi poprawienie dało to że one juz tak często nie padają jak te stare ale nadal sie to zdarza... na pocieszenie ci powiem że identyczne pompy nie tylko w 2.5tdi... ale dobra nie ważne jutro pogadamy bo trzeba ustalić jak twoje auto konkretnie taraz wygląda

Edytowane przez sahipp
Opublikowano

Witam. Powiedz kolego czy od momentu kiedy auto ostatni raz było na chodzie, jak szukałeś przyczyny czy coś ruszałeś przy pompie ? mam tutaj na myśli czy tykałeś coś związanego z paskiem który ją napędza ?

Opublikowano
8 godzin temu, sahipp napisał(a):

Witam. Powiedz kolego czy od momentu kiedy auto ostatni raz było na chodzie, jak szukałeś przyczyny czy coś ruszałeś przy pompie ? mam tutaj na myśli czy tykałeś coś związanego z paskiem który ją napędza ?

Nic a nic nie przestawiałem , ingerencja przy pompie ograniczyła się do przeciecia przewodów sterownika i odkręcenie przewodu wysokiego ciśnienia . tyle .... Noszę się jeszcze z zmiarem wymiany filtra Paliwa , jutro może będę zaglądać po kabinie czy gdzieś nie ma wody dywanikowej.

Opublikowano (edytowane)

kolego stop wstrzymaj się, nie panikuj i nie szalej...:wink:

 

ok pompy nie ruszałeś więc duży plus, jest dobrze. Taras napisz mi co zrobiłeś jak przyszedł sterownik? Sorry że Cie molestuje ale muszę wiedzieć co i jak aby spróbować pomóc...

Edytowane przez sahipp
Opublikowano
16 minut temu, sahipp napisał(a):

kolego stop wstrzymaj się, nie panikuj i nie szalej...:wink:

 

ok pompy nie ruszałeś więc duży plus, jest dobrze. Taras napisz mi co zrobiłeś jak przyszedł sterownik? Sorry że Cie molestuje ale muszę wiedzieć co i jak aby spróbować pomóc...

Już ci opowiadam ... Zamontowałem sterownik .



A tak serio . zanim go założyłem zalałem obie komory pompy Dieslem pod dach , skręciłem Torksy polutowałem kable . Potem próba odpalenia i d*pa .. Po tym czasie kontaktowałem się jeszcze z tym s-pecem z PUH i ten powiedział aby sprawdzić  rezystancje na kablach idących do dolnego czujnika kąta wtrysku ma być w przedziale 8-10 Om(wynosiła 9.40). Nastawnik dawki pika jak mu podaje plus z wtyczki sterownika . Więc gość z PUH mówi że wszystko wygląda dobrze od strony elektronicznej  .

Czy gdzieś w VCDSie idzie podejrzeć jakieś parametry na nie działającym silniku ? 

 

Opublikowano (edytowane)

zostaw na razie vcdsa, filtry i wilgocie w spokoju... na razie wygląda to tak że auto masz grubo zapowietrzone... sam wspomniałeś że sporo wody upłynęło, bez sterownika to wszystko ci spłynęło... 2.5tdi jak jest grubo zapowietrzony to potrafi być kapryśny to nie 1.9tdi , czy jakiś pd`ek czy CR gdzie po przekręceniu kluczyka samo się robi. To VP z dziwaczna konstrukcją pompy paliwowej ;-)... ale spokojnie

 

Zalałeś tylko pompę od środka (bardzo dobrze, wzorowo), skręciłeś i próba odpalenia zakończona niepowodzeniem tak ?

 

nadal w baku masz 1/4 paliwa?

Edytowane przez sahipp

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...