wkowal10 Opublikowano 4 Stycznia 2023 Opublikowano 4 Stycznia 2023 Panowie, chciałem podejrzeć synchroizację rozrządu poprzez bloki pomiarowe, ale sa nieaktywne. Jak uruchamiam program, wyskakuje mi komunikat, że licencja wygasła (oprogramowanie nie jest aktualne). Czy ptrzeba przestawić datę w systemie komputera? Czy to taki interfajs jest 19.1
Muskel1 Opublikowano 4 Stycznia 2023 Opublikowano 4 Stycznia 2023 W sterownikach na protokole UDS (jak np. silnika w B8) używamy rozszerzonych bloków pomiarowych.
wkowal10 Opublikowano 4 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2023 Co konkretnie wpisać w rozszerzonych? bo wpisuję "synch" i 4 pozycje mi wyskakują. Ale żeby odczytać kąt synchronizacji nie ma czegoś takiego.
Muskel1 Opublikowano 4 Stycznia 2023 Opublikowano 4 Stycznia 2023 Musisz wyszukać z listy. Nie pamiętam.
wkowal10 Opublikowano 5 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2023 Silnik musi oczywiście pracować, ale czy musi być rozgrzany do 90 st? Bo sprawdzałem na nierozgrzanym.
wkowal10 Opublikowano 5 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2023 Znalazłem. Czy taki kąt jak na załączonym zdjęciu jest ok? Czy on się zmienia, czy jest stały?
marcinch001 Opublikowano 6 Stycznia 2023 Opublikowano 6 Stycznia 2023 WItam czy ktoś może napisać czy wszystko jest ok , nie wiem czy dobrze zrobiłem ale silnik był uruchomiony i pracował na wolnych obrotach .
marcinch001 Opublikowano 7 Stycznia 2023 Opublikowano 7 Stycznia 2023 1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Jaki przebieg? 190 tys
Muskel1 Opublikowano 7 Stycznia 2023 Opublikowano 7 Stycznia 2023 Trochę wcześnie osiągnięte te 160ml popiołu jak na 190 kkm.
marcinch001 Opublikowano 7 Stycznia 2023 Opublikowano 7 Stycznia 2023 Jeżdzę dużo po mieście to może dla tego .
Muskel1 Opublikowano 7 Stycznia 2023 Opublikowano 7 Stycznia 2023 Raczej nie. Masz jakieś 40-50 kkm przedwcześnie osiągnięte te 160ml.
marcinch001 Opublikowano 10 Stycznia 2023 Opublikowano 10 Stycznia 2023 W dniu 7.01.2023 o 21:51, Muskel1 napisał(a): Raczej nie. Masz jakieś 40-50 kkm przedwcześnie osiągnięte te 160ml. Coś można z tym zrobić czy juz powoli regeneracja albo wymiana filtra ?
Muskel1 Opublikowano 10 Stycznia 2023 Opublikowano 10 Stycznia 2023 Nic, jeździć aż zostanie osiągnięta max. wartość popiołu 175ml i wtedy albo wymiana filtra na nowy, albo (co jest dużo tańsze) oddanie filtra do profesjonalnego czyszczenia (nie do jakiegoś partacza, który myjąc go zapcha). Po profesjonalnym wyczyszczeniu inicjalizacja filtra w sterowniku silnika, nowy oryginalny czujnik różnicy ciśnien i masz spokój na następne 200 kkm, pod warunkiem, że silnik zdrowy i nie produkuje nadmiernej ilości sadzy. 1
Zabiajet Opublikowano 20 Lipca Opublikowano 20 Lipca Witam ja znowu mam problem z odczytaniem tych wartości. Mój vcds pokazuje na wszystkich wybranych pozycjach 0.00 co może być nie tak wina czujników bądź zła wersja vcds.wartosci np wtryskow pokazuje..
Muskel1 Opublikowano 20 Lipca Opublikowano 20 Lipca Kup oryginalny VCDS to i odczyty będą prawidłowe. Te klony to szrot chiński.
Zabiajet Opublikowano 20 Lipca Opublikowano 20 Lipca Niestety nie opłaca się kupować oryginalnego tylko dla siebie do drobnego majsterkowania.ale dzięki za odp.z której wynika że to wina programu
Muskel1 Opublikowano 20 Lipca Opublikowano 20 Lipca (edytowane) Jak kupujesz TV w sklepie też mówisz sprzedawcy, że nie opłaca się brać oryginalnego. Co za mentalność...... 🤦♂️ Napisz co dokładnie chciałeś sprawdzić, bo widzę teraz dopiero, że wybrałeś niewłaściwe bloki. Edytowane 20 Lipca przez Muskel1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się