Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

A4 B6 ASN #3.0#QUATTRO#TIP#BLACK#AVANT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałem się przywitać oraz przedstawić swojego ASNa.

 

Jak w tytule jest to motor 3.0 w tipie oraz quatrro z przebiegiem 360tys zasilane LPG.

Auto kupione bardzo okazyjnie cena oscyluje w granicach 5k.

Z wyposażenia posiada

*Tempomat 

*Xenon 

*Grzane skóry 

*Przyciemnianie szyby

*el. szyby 4x

 

Auto za tą cenę blacharsko bardzo fajnie, zawieszenie porobione przód tyl, olej w moście, amorki. 

Cena okazyjna gdyż jest podejrzenia pękniętego bloku (jak to w asn).

Katow brak.

Auto nie kopci, nie bierze płynu, nie wypada zapłon jedynie po rozgrzaniu i odkręceniu korka nie mieści się w zbiorniczku (test na upg pozytywny).

Jak ma razie jeździ, doprowadzam ja blacharsko i wyposazeniowo na koniec wpadnie drugie serce po remoncie. :)

 

Na start dostał olej plus kpl filtrówfiltrów oraz zakupione graty:

końcówki 90mm

manetka fis 

Dyfuzor plus shark z b7 

żarówki LED z canbus 

spryski mgiełki 

emblemat quattro na przedni grill 

dokładka cupra 

felgi 18 po renowacji plus nowe opony ma lato 

heble 320mm po piaskowaniu i malowaniu przód 

Na dniach składanie tego wszystkiego i plany dalszych modów. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_20230103_081118.jpg

IMG_20230102_195049.jpg

IMG_20230102_125730.jpg

Opublikowano

Mega tanio to wyrwałeś, napewno blacharka ok? Nie jest po dzwonie? 

Co do remontu tego silnika wierz mi, nie warto. O ile sam go nie przeprowadzisz własnymi rękoma to szkoda pieniędzy bo i tak kupując inny słupek, kupujesz kota w worku.

 

Najlepiej zrobić SWAP na cokolwiek innego. Pieniądze wsadzone w remont tego silnika są równe swapowi na 2.7 bit po remoncie, lub 1.8t po remoncie i przeróbce na 300+.

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, Langista napisał(a):

Mega tanio to wyrwałeś, napewno blacharka ok? Nie jest po dzwonie? 

Co do remontu tego silnika wierz mi, nie warto. O ile sam go nie przeprowadzisz własnymi rękoma to szkoda pieniędzy bo i tak kupując inny słupek, kupujesz kota w worku.

 

Najlepiej zrobić SWAP na cokolwiek innego. Pieniądze wsadzone w remont tego silnika są równe swapowi na 2.7 bit po remoncie, lub 1.8t po remoncie i przeróbce na 300+.

 

Czekaj, czekaj, chcesz powiedzieć że remont asn'a to te same pieniądze co kupić 2.7bt z wiązką, rozłożyć go, wyremontować, złożyć, przerobić wiązkę i inne dupere by na końcu zaadoptować to wszystko do budy ??? :lol:

 

To powiem ci że poleciałeś grubo, no ale marzyć można :D :D :D powodzenia ze swapem + remontem 2.7bt w cenie remontu ASN :grin:

Edytowane przez pawlo_SL
Opublikowano (edytowane)

Przecież kolega wie, bo sam remontuje swojego od niepamiętnych czasów :P Jak nje wierzysz to zobacz w jego temacie :D

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Mówię jak jest. Koszt części do tego silnika jest niezrozumiały dla mnie, do tego masa części, które potrzeba wymienić a ich zwyczajnie już nie produkują. Kiedy orientowałem się w kosztach, to swap z 3.0 Q na 2.7 Bit wychodził (z ogarnięciem motoru) w granicach 15-16k. Kwestia wsadzenia silnika w budę i uruchomienie go, co wcale aż takie trudne nie jest, jak przysiądziesz na spokojnie i poszukasz info o tym.

 

Ja remontuję swojego, bo zanim pomyślałem o swapie (który mi polecał każdy tutaj) to wpakowałem już za dużo pieniędzy w części, które już w zeszłym roku były trudno dostępne. Zwyczajnie nie opłacało mi się tego wszystkiego oddawać, a większości już nawet nie mogłem. Wsadzisz 10 w 'remont' silnika, którego dołu nawet nie ruszysz, bo się nie da i na koniec okaże się, że po dotarciu blok postanowił sobie pęknąć, i cała zabawa od nowa. 

 

Godzinę temu, przem8 napisał(a):

Przecież kolega wie, bo sam remontuje swojego od niepamiętnych czasów :P Jak nje wierzysz to zobacz w jego temacie :D

Niestety życie przewrotnie płata mi figle i nie pozwala mi dokończyć roboty z różnych powodów, choć zostało w sumie to złożyć rozrząd i wpakować silnik w auto:hi:

Opublikowano

Jak kupi biturbo w przyzwoitym stanie VS Zajechany ASN to nie wiem czy to biturbo taniej nie wyjdzie. 

A jakie Ty chcesz wiązki tam przerabiać i co chcesz adaptować .... chyba przepustnicę. Nie lubię jak ktoś się wyśmiewa a nie zrobił nawet pół swapa tylko coś gdzieś wyczytał. 

Opublikowano
15 godzin temu, Langista napisał(a):

Mega tanio to wyrwałeś, napewno blacharka ok? Nie jest po dzwonie? 

Co do remontu tego silnika wierz mi, nie warto. O ile sam go nie przeprowadzisz własnymi rękoma to szkoda pieniędzy bo i tak kupując inny słupek, kupujesz kota w worku.

 

Najlepiej zrobić SWAP na cokolwiek innego. Pieniądze wsadzone w remont tego silnika są równe swapowi na 2.7 bit po remoncie, lub 1.8t po remoncie i przeróbce na 300+.  

Tak blacharka aż sam się zdziwiłem jest okej. Za tą kasę nieoczekiwanemu cudów, wnętrze też fajnie utrzymane ( wiadomo przyciski klimatronic wytarte i rączka kierowcy) Wszystkie szyby w oryginale, jedynie co do blacharki klapa tył źle pomalowana i zderzak przód zaślepka spryskiwacza jest nieoryginalna. Ot tyle jej większych wad. :) Co do swapów robiłem kiedyś w 1.8t by SWAP z multitronic na manuala 6b i dołożyłem quattro także coś by dało radę wyrezac. Ale w tym przypadku wolę rozebrać na śrubki 3.0 asn, złożyć to jak należy i cieszyć się z jazdy niż wstawiać 2.7bit

Opublikowano

Zrobisz co zechcesz, nikt Cię nie zmusi ale z własnego doświadczenia i innych na tym forum, ten silnik to bomba z opóźnionym zapłonem z powodu wady konstrukcyjnej.

Opublikowano (edytowane)

Po taniości?Przepłaciłeś i tak za to.Że mnie się taki kupiec jesienią nie trafił:jerk:.Koledzy wiedzą,ile dostałem za mojego.A jeśli chodzi o silnik,to remont ASN wychodzi taniej,niż swap.Całego silnika nie ma sensuKot w worku.Lepiej poszukać coś z uwaloną górą,albo i sam blok.B6 jest już na tyle stare,że jakiekolwiek grube zabawy w tym stylu są bez sens uważam.Szkoda kasy.Jak już ktoś chce B6,to z innym silnikiem już w tym momencie.I jak wyżej,to bomba z opóźnionym zapłonem.Jest tutaj jeszcze sporo osób ,które tym jeżdżą.Moja rada.Jeśli odpukać,komuś pójdzie blok,a padnie decyzja o naprawie,to zrobić.I dosłownie chwilę pojeździć i gonić to w ....Bo się można podziwić,jak ja:facepalm:

Edytowane przez mirek31071977
Opublikowano

Ja się na benzyniakach nie znam, trochę tylko wiem że taki ASN może i szału jako motor nie robi ot zwykłe 3l w v6, jednak zagłębiając się w szczegóły okazuje się że ten motor ma mało wspólnego ze starymi v6 z rodziny 2.4, 2.6, 2.8 czy nawet 2.7T i w przeciwieństwo do nich wymaga trochę gotówki jeżeli prace mają być należycie zrobione, nie na sztuke na drut i do żyda....

 

Tutaj trochę bym zaufał koledze Langista bo włożył w swoje auto kawał serducha i nie mało pieniędzy, mało kto dokonał takich inwestycji w swoje auto jak on, więc podejrzewam że wie o czym mówi.....

Opublikowano
2 godziny temu, Langista napisał(a):

Zrobisz co zechcesz, nikt Cię nie zmusi ale z własnego doświadczenia i innych na tym forum, ten silnik to bomba z opóźnionym zapłonem z powodu wady konstrukcyjnej.

Chodzi Ci o pękające bloki z powodu katow?

Opublikowano

Każdy myśli, że one z powodu katalizatorów pękają ale prawda jest taka, że nawet zapchany katalizator nie jest potrzebny, żeby blok pękł między cylindrami. Jest źle skonstruowany, to nic innego jak rozwiercone 2.4, dlatego między cylindrami jest tak mało przerwy, a geniusze wcisnęli tam jeszcze kanały wodne, dodatkowo osłabiając już słabą konstrukcję. 

I wisienką na torcie są krzywo zalane tuleje, bo ktoś wymyślił, że podczas odlewania bloku, maszyna będzie trzymać stalowe tuleje. Pewno wiedzieli, że nie da rady ich wprasować bez rozerwania bloku, to ratowali się zalewając je przy odlewaniu go. I tak jak je maszyna trzymała, tak krzywo zostały zalane.

 

Im więcej się zagłębi człowiek w konstrukcję tej porażki, tym bardziej żałuję wydanych na niego pieniędzy ?

Opublikowano
W dniu 11.01.2023 o 12:13, DarekS4 napisał(a):

 

A jakie Ty chcesz wiązki tam przerabiać i co chcesz adaptować .... chyba przepustnicę. Nie lubię jak ktoś się wyśmiewa a nie zrobił nawet pół swapa tylko coś gdzieś wyczytał. 

Może ty kupiłeś "gotowca" lub wyłożyłeś kasę na stół a kto inny odwalił czarną robotę, ale akurat mnie! nie możesz zarzucić bo sam własnymi kur*a gołymi rękami wywaliłem ASN i wkładałem 2.7bt wcześniej go remontując. Jeśli uważasz że wszystko przy swapie na 2.7 pasuje p&p to sory ale gówno wiesz o takiej przekładce, bo sama wiązka potrzebuje choćby przekładania kabli między wtyczkami....no ale co ja tam wiem....ja tylko coś gdzieś wyczytałem :D :D :D

Opublikowano (edytowane)

No ja tez zrobiłem kilka i dla mnie przełożenie pinów we wtyczce nie jest przerabianiem wiązki więc sie nie zrozumieliśmy. Nie wyłożyłem żadnej kasy na stół bo wszystko robimy sami, 

Nie uważam że gówno wiem nie uważam się też za specjalistę ale trzeba nazywać rzeczy po imieniu bo potem ludzie się naczytają i powielają głupoty z neta. Druga sprawa trzeba być masochistą żeby wkładać np AGB z B5 i zostawiać go na sterowniku z B5 ... Wtedy faktycznie możemy rozmawiać o przerabianiu wiązki. Ale nie z ME7.1.1. 

Skoro musiałeś remontować bo trafił Ci się szrot to ok ale ja osobiście trafiłem w życiu kilka silników akurat kupiłem je z DE i były w świetnym stanie i jeden chodzi do dzisiaj od 2017r bez żadnej awarii. 

Nie maiłem tutaj na celu oczywiście obrażania kogokolwiek. Ktoś kupi silnik za 2,5 kloca a ktoś kupi za 6klocków ..... Oczywiście wiadomo który wyjdzie drożej. 

To tak jak z zakopanego pewni Panowie sprzedają najdroższe w polsce swapy V8 które są z DE i Austrii .... Brałem od nich 3 szt w swoim życiu .... Silniki bez wkładu. I taki swap można robić a nie ... kupisz klient mówi pewniak wkładasz a potem powoli trzeba wyciągac jak wychodzą jaja. 

 

 

Edytowane przez DarekS4
Opublikowano

Macham ręką bo musiał bym się znów rozpisać a mam ważniejsze rzeczy niż przechwałki w internecie. Generalnie zakończę tą dywagację popularnymi słowami "Panie w d*pie byłeś, gó*** wiesz" Nie wiesz nic o mnie, o mojej sytuacji z swapem więc serio nie mądruj i patrz tam swojego. Pozdrawiam :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 17.01.2023 o 08:53, pawlo_SL napisał(a):

"Panie w d*pie byłeś, gó*** wiesz"

OK

Opublikowano

Odchodząc od tematu swapów silnika w asn, jak na razie mój jeździ, trzyma się dobrze i ostatnio wpadło kilka rzeczy ??

*Manetka full fis 

*Dokładka cupra 

* Listwy progowe w kolor 

* Talerzyki z b5 

*Przedni grill w kolor auta

A na dniach wleci SWAP hamulcow przód na 320mm :)

 

 

16741478452081867137499166726261.jpg

Opublikowano

Zmiany cały czas, tym razem znalazły się wolniejsze soboty i do audi siadło :

*Dyfuzor z b7 ?

*Klapa z modelu 2.4 w bdb stanie ?

* Radio 2 din Ori rns e ?

* SWAP hamulców na 320mm ?

*Dekory w kolorze soul?

*Końcówki 90mm nierdzewka na cienkiej ściance 

* oraz że jako auto zima więcej stoi jak jezdzi wjechały "łopaty" 18 po regeneracji ?

 

Planów nadal jest wiele gorzej z czasem 

kupione czeka na montaż lotka na tylną klapę oraz listwy drzwi s line ?? 

niedługo również zmiana fisu na kolorowy oraz jakieś fajniejsze głośniki oraz sub ☺️☺️

 

 

 

 

IMG_20230204_160741.jpg

IMG_20230204_160751.jpg

IMG_20230204_134305.jpg

IMG_20230201_083018.jpg

IMG_20230121_180341.jpg

Opublikowano

Osobiście nie naprawiał bym tego ASNa,po taniości to można wrzucić 2.8 AMX i zgrać z tym automatem który jest. Taki tani 2.8 nawet w ciemno brany będzie lepszy niż najdroższy ASN na allegro,wychuchany i wypicowany. 

Opublikowano

Właśnie miałem taką rozkminę, klapa z emblematem 2.4 a temat o 3.0 i już szukałem czy coś mnie nie ominęło :grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...