Muskel1 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego Tłumienie dziur to w większej mierze opony. Czym większy balon tym lepsze tłumienie. Zazwyczaj pojazdy ze zwykłym 1BA zawieszeniem mają właśnie wyższy profil opon niż zawieszenia sportowe, mające większy rozmiar felg i niższy profil opon, co przekłada się na dyskomfort. Ogólnie zawieszenie 1BA jest bardziej komfortowe ale jak dla mnie zbyt wielka kołyska (w zakrętach).
A4B9 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego (edytowane) 7 minut temu, Muskel1 napisał(a): Tłumienie dziur to w większej mierze opony. Czym większy balon tym lepsze tłumienie. Zazwyczaj pojazdy ze zwykłym 1BA zawieszeniem mają właśnie wyższy profil opon niż zawieszenia sportowe, mające większy rozmiar felg i niższy profil opon, co przekłada się na dyskomfort. Ogólnie zawieszenie 1BA jest bardziej komfortowe ale jak dla mnie zbyt wielka kołyska (w zakrętach). A masz porównanie B8 vs B9 na standardowym zawieszeniu ? Szacun dla tych co jeżdżą na 19” i twardym zawieszeniu. Edytowane 28 Lutego przez A4B9
Muskel1 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego W B7 miałem letnie koła 235/35 R19 i zawieszenie 1BE i było sztywno i twardo. Komfort średni. W B8 miałem letnie koła 245/45 R17 i zawieszenie 1BE. Było sztywne ale komfort był dobry dzięki 17" Komfort dużo lepszy. W B9 mam zawieszenie sportowe regulowane 1BQ i koła 245/35 R19 i jest sztywno ale dzięki regulowanemu zawieszeniu jest nieco lepiej niż w B7 na 19" Jeździłem też B8 i B9 na zawieszeniu standardowym 1BA i kołach 16" i 17" i komfort jest oczywiście wyższy, ale jak dla mnie, za bardzo kołysa.
A4B9 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego (edytowane) 11 minut temu, Muskel1 napisał(a): W B7 miałem letnie koła 235/35 R19 i zawieszenie 1BE i było sztywno i twardo. Komfort średni. W B8 miałem letnie koła 245/45 R17 i zawieszenie 1BE. Było sztywne ale komfort był dobry dzięki 17" Komfort dużo lepszy. W B9 mam zawieszenie sportowe regulowane 1BQ i koła 245/35 R19 i jest sztywno ale dzięki regulowanemu zawieszeniu jest nieco lepiej niż w B7 na 19" Jeździłem też B8 i B9 na zawieszeniu standardowym 1BA i kołach 16" i 17" i komfort jest oczywiście wyższy, ale jak dla mnie, za bardzo kołysa. Dziękuję 🙂 a czy B8 i B9 w standardzie prowadzi się i wybiera nierówności podobnie ? to regulowane co masz pozwala na zmienną charakterystykę pracy amortyzatorów ? BE prowadzi się fajnie , w zakrętach stabilnie . Ale u nas jest sporo dziur i naprawianych dróg, jazda po mieście to masakra. Edytowane 28 Lutego przez A4B9
Muskel1 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego Uważam, że B8 i B9 podobnie się zachowują, przy czym B9 nieco lepiej. Więcej miejsca inny rozstaw i to wpływa też na komfort.
A4B9 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego 11 minut temu, Muskel1 napisał(a): Uważam, że B8 i B9 podobnie się zachowują, przy czym B9 nieco lepiej. Więcej miejsca inny rozstaw i to wpływa też na komfort. Czyli „winowacją” braku komfortu jest 1BE
A4B9 Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego 2 minuty temu, Muskel1 napisał(a): W połączeniu z 19"😉 U mnie standard 17” 🙂
A4B9 Opublikowano 29 Lutego Opublikowano 29 Lutego W dniu 28.02.2024 o 21:54, Muskel1 napisał(a): Z 17" można 1BE zaryzykować. Właśnie taki układ mam.
patryciusz Opublikowano 11 Marca Opublikowano 11 Marca Jeszcze komfort zależy od ciśnienia w kołach. I od samych opon ja mam na zimę 17 a na lato 18. I przyjemniej mi się jeździ na tych letnich.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się