Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeżeli chcesz wyciszyć tłumiki a dźwięk na zewnątrz Ci odpowiada, podoba się to ja polecam od siebie wyklejenie wnętrza pojazdu matami bitumicznymi. Córka narzekała jadąc z tyłu, że głośno. Robiłem podsufitkę i jedna rolka wykleiłem cały dach, klapę bagażnika na dwa razy i bagażnik, wnękę koła zapasowego i do okola. Różnica kolosalna, jest o wiele ciszej na tylnej kanapie 😃

Opublikowano
Godzinę temu, BartoszSoldier napisał(a):

Jeżeli chcesz wyciszyć tłumiki a dźwięk na zewnątrz Ci odpowiada, podoba się to ja polecam od siebie wyklejenie wnętrza pojazdu matami bitumicznymi. Córka narzekała jadąc z tyłu, że głośno. Robiłem podsufitkę i jedna rolka wykleiłem cały dach, klapę bagażnika na dwa razy i bagażnik, wnękę koła zapasowego i do okola. Różnica kolosalna, jest o wiele ciszej na tylnej kanapie 😃

To juz mam zrobione i to dość grubo 👍

Opublikowano
6 godzin temu, przemolll napisał(a):

To juz mam zrobione i to dość grubo 👍

To już zostają tylko zatyczki do uszu 😃

A tak serio to może jednak zmiana tłumików, od siebie polecam tłumiki rm motors. 

Opublikowano
19 godzin temu, BartoszSoldier napisał(a):

To już zostają tylko zatyczki do uszu 😃

A tak serio to może jednak zmiana tłumików, od siebie polecam tłumiki rm motors. 

Zapadła decyzja włożenia końcowych z s4 zobaczymy co będzie 😀

Opublikowano
2 godziny temu, przemolll napisał(a):

Zapadła decyzja włożenia końcowych z s4 zobaczymy co będzie 😀

Używane wysłużone już przez jakiś czas tłumiki to może pójdź krok dalej i coś nowego ale na przepustnicy. Auto konkretne a z tyłu takie stare garnki będą wisieć 😃

Opublikowano

A problem z głośnością to masz pod dużym obciążeniem czy przy mniejszych obciążeniach? Bo jak przy mniejszych i jest to bardziej buczenie to raz średnice za Y masz spore, a dwa przepustnica/przepustnice, bo przy takich różnicach w przepływie spalin przy małych obciążeniach i pod pełnym butem coś czuje, że ciężko to będzie pogodzić inaczej. A i trzy, że masz długie i takie same obie strony układu na Y.

Opublikowano
12 godzin temu, MichauKR napisał(a):

A problem z głośnością to masz pod dużym obciążeniem czy przy mniejszych obciążeniach? Bo jak przy mniejszych i jest to bardziej buczenie to raz średnice za Y masz spore, a dwa przepustnica/przepustnice, bo przy takich różnicach w przepływie spalin przy małych obciążeniach i pod pełnym butem coś czuje, że ciężko to będzie pogodzić inaczej. A i trzy, że masz długie i takie same obie strony układu na Y.

Właśnie powyżej 4 tys jest cicho więc też tak myślę że za duże średnicę mam za Y

bo mam 3 i potem 2x60.

tez myślę właśnie że te 2 długie rury od Y do środkowych za za długie.

plan jest taki  by z 3 przejść na 2x50 lub 54, rozgałęzienie zrobić odrazu przed środkowymi tłumikami.

Ogólnie wrzucam wydech z s4 od środkowego 

Opublikowano (edytowane)

Problem z głośnością nie leży po stronie silnika tylko tłumików, jeżeli ktoś prawidlowo obliczył komory rezonansowe (interferencja fal) to nie powinno być z tym problemow. 

Lata temu wstecz sam robiłem tłumiki ze stali nierdzewnej i często wychodziły ciekawe setupy. 

Najfajniejszy  wydech który zrobiłem był w citroenie Xantii 2 3.0 V6, do 3000 obr/min był zaye....ty i wyrazny gulgot a powyżej tych obrotów nastepowała kompletna cisza, komfort podróży był niesamowity plus hydroaktywne zawieszenie.

Edytowane przez Dev
Opublikowano
8 godzin temu, Dev napisał(a):

Problem z głośnością nie leży po stronie silnika tylko tłumików, jeżeli ktoś prawidlowo obliczył komory rezonansowe (interferencja fal) to nie powinno być z tym problemow. 

Lata temu wstecz sam robiłem tłumiki ze stali nierdzewnej i często wychodziły ciekawe setupy. 

Najfajniejszy  wydech który zrobiłem był w citroenie Xantii 2 3.0 V6, do 3000 obr/min był zaye....ty i wyrazny gulgot a powyżej tych obrotów nastepowała kompletna cisza, komfort podróży był niesamowity plus hydroaktywne zawieszenie.

U mnie liczenie wyglądało tak. 
hmm 60 starczy 😂 

zgadzam się że silnik nie powoduje hałasu 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...