BartoszSoldier Opublikowano 12 Stycznia Opublikowano 12 Stycznia Jeżeli chcesz wyciszyć tłumiki a dźwięk na zewnątrz Ci odpowiada, podoba się to ja polecam od siebie wyklejenie wnętrza pojazdu matami bitumicznymi. Córka narzekała jadąc z tyłu, że głośno. Robiłem podsufitkę i jedna rolka wykleiłem cały dach, klapę bagażnika na dwa razy i bagażnik, wnękę koła zapasowego i do okola. Różnica kolosalna, jest o wiele ciszej na tylnej kanapie 😃
przemolll Opublikowano 12 Stycznia Autor Opublikowano 12 Stycznia Godzinę temu, BartoszSoldier napisał(a): Jeżeli chcesz wyciszyć tłumiki a dźwięk na zewnątrz Ci odpowiada, podoba się to ja polecam od siebie wyklejenie wnętrza pojazdu matami bitumicznymi. Córka narzekała jadąc z tyłu, że głośno. Robiłem podsufitkę i jedna rolka wykleiłem cały dach, klapę bagażnika na dwa razy i bagażnik, wnękę koła zapasowego i do okola. Różnica kolosalna, jest o wiele ciszej na tylnej kanapie 😃 To juz mam zrobione i to dość grubo 👍
BartoszSoldier Opublikowano 12 Stycznia Opublikowano 12 Stycznia 6 godzin temu, przemolll napisał(a): To juz mam zrobione i to dość grubo 👍 To już zostają tylko zatyczki do uszu 😃 A tak serio to może jednak zmiana tłumików, od siebie polecam tłumiki rm motors.
przemolll Opublikowano 13 Stycznia Autor Opublikowano 13 Stycznia 19 godzin temu, BartoszSoldier napisał(a): To już zostają tylko zatyczki do uszu 😃 A tak serio to może jednak zmiana tłumików, od siebie polecam tłumiki rm motors. Zapadła decyzja włożenia końcowych z s4 zobaczymy co będzie 😀
BartoszSoldier Opublikowano 13 Stycznia Opublikowano 13 Stycznia 2 godziny temu, przemolll napisał(a): Zapadła decyzja włożenia końcowych z s4 zobaczymy co będzie 😀 Używane wysłużone już przez jakiś czas tłumiki to może pójdź krok dalej i coś nowego ale na przepustnicy. Auto konkretne a z tyłu takie stare garnki będą wisieć 😃
MichauKR Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia A problem z głośnością to masz pod dużym obciążeniem czy przy mniejszych obciążeniach? Bo jak przy mniejszych i jest to bardziej buczenie to raz średnice za Y masz spore, a dwa przepustnica/przepustnice, bo przy takich różnicach w przepływie spalin przy małych obciążeniach i pod pełnym butem coś czuje, że ciężko to będzie pogodzić inaczej. A i trzy, że masz długie i takie same obie strony układu na Y.
przemolll Opublikowano 14 Stycznia Autor Opublikowano 14 Stycznia 12 godzin temu, MichauKR napisał(a): A problem z głośnością to masz pod dużym obciążeniem czy przy mniejszych obciążeniach? Bo jak przy mniejszych i jest to bardziej buczenie to raz średnice za Y masz spore, a dwa przepustnica/przepustnice, bo przy takich różnicach w przepływie spalin przy małych obciążeniach i pod pełnym butem coś czuje, że ciężko to będzie pogodzić inaczej. A i trzy, że masz długie i takie same obie strony układu na Y. Właśnie powyżej 4 tys jest cicho więc też tak myślę że za duże średnicę mam za Y bo mam 3 i potem 2x60. tez myślę właśnie że te 2 długie rury od Y do środkowych za za długie. plan jest taki by z 3 przejść na 2x50 lub 54, rozgałęzienie zrobić odrazu przed środkowymi tłumikami. Ogólnie wrzucam wydech z s4 od środkowego
Dev Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia (edytowane) Problem z głośnością nie leży po stronie silnika tylko tłumików, jeżeli ktoś prawidlowo obliczył komory rezonansowe (interferencja fal) to nie powinno być z tym problemow. Lata temu wstecz sam robiłem tłumiki ze stali nierdzewnej i często wychodziły ciekawe setupy. Najfajniejszy wydech który zrobiłem był w citroenie Xantii 2 3.0 V6, do 3000 obr/min był zaye....ty i wyrazny gulgot a powyżej tych obrotów nastepowała kompletna cisza, komfort podróży był niesamowity plus hydroaktywne zawieszenie. Edytowane 14 Stycznia przez Dev
przemolll Opublikowano 15 Stycznia Autor Opublikowano 15 Stycznia 8 godzin temu, Dev napisał(a): Problem z głośnością nie leży po stronie silnika tylko tłumików, jeżeli ktoś prawidlowo obliczył komory rezonansowe (interferencja fal) to nie powinno być z tym problemow. Lata temu wstecz sam robiłem tłumiki ze stali nierdzewnej i często wychodziły ciekawe setupy. Najfajniejszy wydech który zrobiłem był w citroenie Xantii 2 3.0 V6, do 3000 obr/min był zaye....ty i wyrazny gulgot a powyżej tych obrotów nastepowała kompletna cisza, komfort podróży był niesamowity plus hydroaktywne zawieszenie. U mnie liczenie wyglądało tak. hmm 60 starczy 😂 zgadzam się że silnik nie powoduje hałasu
Ivanek Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu to dla zobrazowania w 1,9 mam dp 55mm i zejście do 2" aż do y i dalej do tyłu 2" i jest cholernie głośno w środku jak i na zewnątrz, pełny przelot, do miasta spoko ale na trasie powyżej 3000 obrotów to jest już męka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się