Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z wentylatorami


Maniek79_ka

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Muskel1 napisał(a):

W trzylitrówce tylko przez OBD2 poznasz. Ja używam aplikacji DPF VAG i tam wszystko ładnie widać (warunkiem jest sterownik o protokole UDS- czyli od generacji B8).

Podrzucił byś  linka z Allegro który warto kupić bo jest  trochę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, RALF76 napisał(a):

o ciekawe że nie ma nic po czym można poznać wypalanie

Nie, nie ma żadnych oznak.

Jestem w gronie tych, którzy ze wspomnianej aplikacji nie mogą skorzystać :mellow: . Tak, jak pisałem to niejednokrotnie w A6 C6 nie ma komunikacji protokołem UDS.

Co prawda pojawiło się światełko w tunelu dla sterowników non UDS ale poinformuję o tym, gdy przetestuję produkt (nie, nie mój). Dla zainteresowanych - jest ewentualna możliwość (nie potwierdzone), że urządzenie będzie wysyłało do ster. licznika  rozkaz, o włączeniu kontrolki (właściwie w A6 C6 piktogramu) w momencie rozpoczęcia procesu regeneracji.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wracam do tematu. Zrobiłem 50km i było ok.Od tamtego wypalania przejechałem 200 km i znów to samo.Wysokie obroty na postoju 1000 i pracują wentylatory po zgaszeniu,oraz spalanie 1,2/h Czy to normalne że po 200 km znów wypala się filtr?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączając auto pod komputer i odczytując wartość.

Jeżeli auto ma 257 kkm z pierwszym dpfem, to możliwe, że jest już zapchany, co może objawiać się częstymi regeneracjami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha.Czy jak będzie zapchany to czy go dać do czyszczenia czy szykuje się zakup nowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Maniek79_ka napisał(a):

A może orientujesz się jakie są ceny nowych?

Jeżeli się nie mylę, to oryginalny dpf do Twojego auta ma nr części 8K0254752X i kosztuje 2100 €

Aby mieć pewność należałoby zweryfikować po VINie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do odczytania:

- ilość popiołu olejowego,

- wartość różnicy ciśnień na wolnych obrotach,

- wartość wyliczona sadzy,

- wartość obliczona sadzy,

-przebyty odcinek od ostatniej regeneracji,

- wartość różnicy ciśnień na biegu jałowym przy 2500 obr/min

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...