Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od jakiegoś czasu mam taki problem autko długo kreci tak jakby nie dostawało paliwa , nie dzieje się to regularnie , bez znaczenia czy zimno czy ciepło nieraz cały tydzień kreci normalnie a niekiedy po jeździe postoi 10 -15 minut i znów kręci jak by nie dostawał paliwa

Komputer nie wywala żadnych błędów , świece sprawne wymienione na nówki szukałem po całym internecie ale nic sensownego nie udało mi się znaleźć może ktoś miał taki przypadek ?

Autko jak w podpisie

Opublikowano

Opiłki na sitku?

Opublikowano

Masz na myśli sitko na zaworze na Listwie CR ?

Tego nie wykręcałem , ale jak by tu był problem to chyba auto by nie jechało tak jak trzeba ?

Opublikowano

Sitko na zaworze dozującym na pompie CR.

Opublikowano
12 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Sitko na zaworze dozującym na pompie CR.

masz na myśli to

 

Przechwytywanie.PNG

Opublikowano

To jest zawór regulacji ciśnienia na szynie. Mam na myśli zawór dozujący na pompie CR.

 

Opublikowano
30 minut temu, Muskel1 napisał(a):

To jest zawór regulacji ciśnienia na szynie. Mam na myśli zawór dozujący na pompie CR.

 

Nie sprawdzałem , ale teraz to nie wiem czy chce to sprawdzać ?

 

Opublikowano

Jak mniemam bo nie za bardzo wiem co oni mówili ale wywnioskowałem że w takiej sytuacji to raczej trzeba cały układ czyścić ?

Opublikowano

Pompa, wtryski filtry do wymiany. Reszta do płukania.

Opublikowano
19 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Pompa, wtryski filtry do wymiany. Reszta do płukania.

Jak by tak miało być to aż tak bardzo mi to nie przeszkadza ?

Opublikowano

Tak się zastanawiam bo przecież jest jakaś pompa która dobija ciśnienie w układzie i może tu jest problem ?

Opublikowano

Zdemontuj wreszcie ten filtr na listwie a będziesz wiedział. Jak tam są opiłki to masz cały układ do wymiany,  z wyjątkiem przewodów i baku, które da się wypłukać. Jak Ci to nie przeszkadza to jeździj tak dalej, lejące wtryski z pewnością efektywnie wypalą Ci dziurę w tłoku i silnik pójdzie na żyletki.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
2 godziny temu, skwaru 23 napisał(a):

Tak się zastanawiam bo przecież jest jakaś pompa która dobija ciśnienie w układzie i może tu jest problem ?

Pompa CR nabija ciśnienie na rail i to ona opiłkuje. Na pompie siedzi zawór dozujący a pod nim sitko. Wymontuj ten zawór i sprawdź czy są opiłki. 

Jeżeli masz opiłki to pompa CR jest zatarta i nie jest w stanie wytworzyć ciśnienia na rail. 

Opublikowano

No to sprawdziłem opiłków brak sprawdzałem też magnesem nic

Jakieś inne pomysły ?

20230309_180712.jpg

20230309_180650.jpg

Opublikowano

Sprawdź jakie jest ciśnienie na rail w czasie rozruchu i w czasie pracy silnika.

Opublikowano

Rozumiem że mogę to sprawdzić VCDS ?

Możesz podpowiedzieć gdzie i jak to dokładnie sprawdzić ?

Opublikowano

W rozszerzonych blokach pomiarowych w sterowniku silnika.

Opublikowano

oki tak myślałem tylko tam jest sporo opcji którą konkretnie wybrać ?

 

Opublikowano

Wyszukujesz wartość wysokiego ciśnienia paliwa.

Opublikowano

ok zaraz pójde do garażu , tylko tak myślę , ze jak zapala normalnie to ciśnienie może być ok przy rozruchu , to by trzeba sprawdzać jak jest problem z odpaleniem , tylko trzeba by cały czas mieć komputer podpiety bo nie wiadomo kiedy może to nastąpić ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...