Kokosvag Opublikowano 17 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 audi a6 c7 3.0 tfsi cos piszczy gdy auto sie rozgrzeje i wtedy tylko na biegu jałowym, gdy sie troche doda gazu przestaje piszczeć tak mocno. ewidentnie słychać ten pisk w okolicach alternatora bardziej z prawej strony auta. wymieniona rolka prowadzącą paska gdzie jest napędzany alternator,wymieniona rolka prowadzącą gdzie jest napęd kompresora oraz wymienione sprzęgło jednokierunkowe rolka alternatora i nadal piszczy. ktoś cos pomoże czy to moze byc właśnie alternator? Jak sie go zgasi to chwile jeszcze piszczy,świszczy,wiec co moze sie jeszcze obracać jak auto zgaszone jedynie chyba w środku alternatora wirnik bo na kole alternatora co chodzi pasek tam jest to kolo jednokierunkowe takie sprzęgło w nim, hm masakra. A moze jakieś to być powietrze, nieszczelność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 17 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 olej w kompresorze jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kokosvag Opublikowano 17 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 (edytowane) Wiesz co ja zdjalem pasek z kompresora i odpalilem bez kompresora bo tez stawialem ze moze cos w kompresorze,ale nadal piszczalo. Dziwne ze dopiero jak auto sie dobrze rozgrzeje to zaczyna slychac ten pisk. Chcialem wykluczyc jeszcze alternator przez zdjecie teraz tego drugiego paska ale dojcie jest straszne i odpuscilem. Gdyby bylo jakies lozysko to powinno non stop i to bardziej chyba chrobotac a nie piszczec? Nie mam pomyslow juz. Podczas jazdy na troche qyzszych obrotach tez slychac taki halas pisk czy obcieranie nie wiem jak to nazwac ale jest duzo ciszej. Edytowane 18 Marca 2023 przez Kokosvag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozwiązanie robson_s Opublikowano 27 Marca 2023 Rozwiązanie Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2023 Sprawdź odmę, zobacz czy przestaje na odkręconym korku oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kokosvag Opublikowano 28 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2023 (edytowane) Sprawdź odmę, zobacz czy przestaje na odkręconym korku oleju Ok dziękuję za podpowiedz,sprawdze w wolnej chwili Test korka zrobiony,po ciezkim odkreceniu korka piszczenie znika. Czy byla jakas akcja serwisowa w tych motorach co do odmy,co będę dokladnie potrzebowal i jaka kupic,były jakies pozniej poprawione. Moj kod silnika CTUA,dziękuję za pomoc. Edytowane 28 Marca 2023 przez Kokosvag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki7 Opublikowano 19 Maja Udostępnij Opublikowano 19 Maja Witam. Odświarzam temat. Czy wymiana odmy pomogła w rozwiązaniu problemu?? Od wczoraj mam identyczną akcję że swoim 3.0 tfsi z 2015 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 19 Maja Udostępnij Opublikowano 19 Maja To nie TFSI bo nie masz turbo a kompresor. Wykluczyłeś już zużycie kompresora? Który nie jest wcale idioto odpornym urządzeniem i trzeba dbać o wymiany oleju w nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 19 Maja Udostępnij Opublikowano 19 Maja 10 minut temu, Langista napisał(a): To nie TFSI bo nie masz turbo a kompresor. Jest też pomimo tego TFSI😉 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kokosvag Opublikowano 19 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja Witam tak wymiana odmy zalatwila sprawe jest spokoj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 19 Maja Udostępnij Opublikowano 19 Maja 9 godzin temu, Muskel1 napisał(a): Jest też pomimo tego TFSI😉 Od czego w takim razie jest to T, skoro to nie turbo? Powinno być SFSI - supercharged.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 19 Maja Udostępnij Opublikowano 19 Maja Supercharged jest opisem stosowanym w USA. TFSI jest pomimo zastosowania kompresora oznakowaniem także tych silników. Może pomysł z opisem SFSI powinieneś poddać w Ingolstadt 😉 Polecam lekturę https://www.audi-technology-portal.de/de/antrieb/motor-effizienztechnologien/kompressor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki7 Opublikowano 26 Maja Udostępnij Opublikowano 26 Maja Odma wymieniona i po problemie dzięki za odpowiedz Kokosvag. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się