Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wibracje karoserii podczas normalnej jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem w mojej b8 z wibracjami nadwozia podczas normalnej jazdy ze stalą predkosci, dodam ze kola z oponami sa nowe, zawieszenie przod komplet meyle nowe, dwumas nie daje zadnych niepokojacych stukow, auto na biegu jalowym pracuje wzorowo, podczas dodawania gazu nie trzesie co by wykluczalo przeguby wewnetrzne, jest widoczny luz na lozysku mechanizmu roznicowego prawej polosi aole wiele osob pisze ze ten typ tak ma,  moze poduszki silnika?? mial ktos cos podobnego?

Opublikowano

Czy jak hamujesz wibracje się nasilają?

Opublikowano

nie, przy hamowaniu jest ok

Opublikowano
23 minuty temu, Tomi155 napisał(a):

podczas dodawania gazu nie trzesie co by wykluczalo przeguby wewnetrzne

objawem przegubów wewn to nie jest to co napisałeś że podczas dodanie gazu ale właśnie wibracje podczas jazdy.....

 

25 minut temu, Tomi155 napisał(a):

dwumas nie daje zadnych niepokojacych stukow, auto na biegu jalowym pracuje wzorowo

z dwu masem nie jest tak prosto... te wszystkie objawy książkowe to jak już dwumas jest w totalnej rozsypce i wtedy potrafi nawet dzwonić... bez oględzin to tak trudno ocenić.... nie mniej początki dwumasy (mogą nie muszą) to wibracje auta ze stałą prędkością w okolicach 2000obr/min

 

Ogólnie ciężki temat, był jakiś czas temu problem wibracji i umarł... nie wiem czy użytkownik sobie poradził bo milczy...

 

1) opony - są dobrze wyważone, wszystkie pierścienie centrujące prawidłowo założone, bez brudu rdzy itp itd - wszystko ok w tej dziedzinie ?

Opublikowano (edytowane)

generalnie wydaje mi sie ze wibracje pochodza gdzies z ukladu napedowego bo podczas jazdy gdy wezme na luz to prawie  w calosci ustaja, 

Edytowane przez Tomi155
Opublikowano

tak kola sa napewno ok

Opublikowano

rozumiem że wibracje występują podczas jazdy na wprost, czy prędkość ma wpływ na ich intensywność ?

Opublikowano (edytowane)

Poruszaj półosiami i zobacz czy nie ma luzów na flanszy co wchodzi w skrzynie

Edytowane przez --Rafcio--
Opublikowano (edytowane)

lewa flansza jest ok nie ma tam luzu, na prawej jest wyczuwalny i osiowy i wzdluzny ale to na mechanizmie roznicowym z tego co sie orientowalem, co do predkosci pewnie im wyzsza troche sie nasila ale nie zawsze, czasem mozna jechac 180km/h i spokoj, 

 

tak wibracje wystepuja podczas jazdy na wprost

Edytowane przez Tomi155
Opublikowano

Czyli te wibracje nie występują zawsze, raz są a raz nie przy tych samych warunkach jazdy?

Opublikowano

tak dokladnie, ale wystepuja czesto, auto niedawno sprowadzilem  z zagranicy i nie wiadomo od kiedy to wystepuje

Opublikowano

hmm, powiedz a jak stoisz na luzie sprzęgło puszczone normalnie tylko luz na skrzyni to w każdym zakresie obrotów silnika jest ok bez wibracji ? Spróbuj go na luzie wkręcić np na 2000obr/min, 3500obr/min i potrzymać go chwilkę... są wtedy jakieś wibracje czy spokój ?

Opublikowano

ok musze to jeszcze poobserwowac jeszcze jedna rzecz zauwazylem ze jak np zjezdzam gdzies z gorki puszczam gaz to tez wtedy wibracje tez sie nasilaja tak jakby uklad napedowy juz nie musial "ciagnac" tylko auto leci swoim pędem

Opublikowano

wobec tego co napisałeś to proponowałbym jeszcze dodatkowo jeden test...  tylko musisz to zrobić na pustej drodze najlepiej z kimś bo priorytet bezpieczeństwo... jak są te sytuacje wibracji jak np zjeżdżasz z górki to daj na luz.. jeżeli nadal będą wibracje dodatkowo zgaś silnik...

 

....bo z tego co tak opisujesz to to coś dziwnie wygląda...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...